Ik roep net heel blij: jeeeeej de WJO is binnen!!! Want zag een tijdschrift liggen in folie en daarbij een envelop van Olvarit. Is het die stomme VI... Hoe gaat t trouwens met Rianne? Lees op hyves dat ook daar iedereen buikgriep heeft, maar hier is ze al ff niet geweest he? Ik heb trouwens ook een harrypotteronzichtbaarheidscape aangetrokken, maar werkt ie ook? Zie mezelf namelijk wel staan...
ooooohhhh als dat zo is zie ik er ook jong uit (soms schatten ze me 20 , maar die mensen zijn niet wijs haha)
ik zie je niet staan dus hij werkt handig van die harrypotteronzichtbaarheidscapes, hebben ze er nog meer in de aanbieding hahahaha. ik sprak gister rianne op msn, idd allemaal buikgriep. Hier is ze idd al even niet geweest.
ja maar toch geen 20 Ik heb een vriendin van 10 jaar ouder en het is al 2 keer voorgekomen dat ze dachten dat ze mn moeder was. Die mensen zijn niet echt wijs hoor haha. En tja... is het nou een belediging voormij of voor haar
Ik wordt ook heel vaak 24 of 25 geschat terwijl ik toch echt al 31 ben. Voel me wel jong al hoewel soms
ja ik vind jou erook niet als 31 uitzien. Je ziet er een stuk jonger uit Nou mooi toch! als je straks 50 bent, denken ze allemaal dat je 40 bent
Dat is dan wel weer gunstig vond het vooral toen ik jonger was erg vervelend nu niet meer. Mijn zusje is 3 jaar jonger en ze denken altijd dat zij de oudste is.
Ik heb soms het idee dat mensen je minder serieus nemen als je er jonger uitziet. Mijn vriend was laatst meegegaan naar het cb en was Eva aan het aankleden en toen vroeg iemand aan hem: Oh wat leuk, ben je als oompje ook een keer mee?! Mijn vriend zei zwaar beledigd dat hij de vader was.
ik begrijp ook niet hoe het in mensen opkomt om zoiets te zeggen.... het toch een stuk logischer als de vader mee is