zooooo 3-0 gewonnen! jeeeee!!! was leuk weer even spelen met het team!.. kan nu natuurlijk alleen niet slapen..nog teveel energie!
truste meiden! morgen lekker relax dagje, sasha naar de gastouder, mama lekker uitslapen.. denk ik.. en ook nog voor controle naar de gyn of het spiraaltje goed zit!
Nou idd!!!! Maar is het bij jou dus ook gebeurd? Met welke doos was dat? Bij mij de kiekeboebox van de plus.
ik kon gister niets leuks meer vinden inde goede maat Zag wel een onwijs leuk winterjasje, maar helaas ook niet meer in de maat. Was afgeprijsd van 60 naar 10 euro
Balen dat hij afgevallen was... Hopelijk eet hij de groente lekker op. Wie weet houdt hij meer van vast voedsel
@jolan ik denk dat hij die flessen gewoon zat is. Dat zeiden ze bij het cb gisteren ook al. Hij is een lepel kind, hij werd gewoon kwaad gisteren als het niet snel genoeg ging. Hij probeert ook telkens zelf te zitten dus kwam ook elke keer naar voren in zn wipstoel.
ja zie je, hij wil gewoon lekker groente en fruit! Nou hopelijk gaat hij daar lekker van groeien en komt hij weer lekker aan. Zo zie je maar, elk kindje is weer op een ander tijdstip toe aan vast voedsel
goede morgen meiden... Ik juich niet te hard, maar geloof dat ik mijn ventje terug heb! we waren gister bij vriend van mij eten en film kijken, heeft collin heerlijk in zijn bed geslapen van 18.30 tot 22.00 toen laatste fles gegeven.. En om 23.00 naar huis, 23.30 lag meneer weer te slapen, en hij kwam vanmorgen om 9.00 uur! Heerlijk vrolijk, en heb hem tijden niet meer zo zien lachen! Hij wordt nu weer moe dus ga hem lekker weer in bed leggen.. kijken hoe lang hij slaapt Is het bij jullie ook zulk zuig weer? Hier komt het echt met bakken uit de hemel, moet Pim nog uitlaten, maar ben bang dat Collin verzuipt in de regen, zelfs met regenhoes houd hij t niet droog gok ik haha. Dan maar in de draag zak met een grote paraplu.. (niet leuk voor mijn nek bijna 9 kilo aan me hangen, maar goed)
Zijn er trouwens draagzakken die kindjes zwaarder dan 9 kilo aan kunnen? mijn draagzak gaat tot 9 kilo, en merk nu met de ruim 8,5 kilo collin dat dat ding dat niet goed trekt!
Oh wat fijn da thij weer lekker vrolijk is!!! Kan je niet even de babyfoon meenemen en pim uitlaten. Of is er dicht bij huis geen veldje? Hier is het ook echt kl*te weer...... Vandaag is de opening van ons nieuwe schoolgebouw (van mn werk). De kinderen zouden een roofvogelshow krijgen buiten op het plein.... hmm denk niet dat het door kan gaan. Jammer. Vanavond hebben we een etentje op mn werk. Mn zus komt op lieke passen.
ik heb de minimonkey en die zou tot 2 jaar mee kunnen.... Draagdoek baby draagzak minimonkey draagdoeken ook inbakerdoeken - draagdoek - minimonkey
heb even zitten googlen, je hebt wel draagzakken die tot 12 kilo gaan, van babybjorn. Maar die kosten tussen de 70 en 150 euro.. dat heb ik nie. Ook op marktplaats kan ik die niet goedkoop vinden. Dan geen draagzak, denk toch dat Collin er nie erg lang meer in kan, en dat mijn rug t niet zo zal waarderen hihi Collin ligt te slapen ga nu maar ff gauw naar buiten met Pim
Goedemorgen dames, @ Kuide: Fijn dat Collin weer vrolijk is, wat draagzak betreft ik zou het niet weten. @ Groente en fruit: Ik mocht er nog niet mee beginnen, omdat ik met voeding voor hongerige baby's ben begonnen en dan moesten we eerst kijken of zijn honger dan gelest wordt. Als ik aan het eten ben dan kijkt hij het wel heel erg uit mijn mond, dus ik denk dat hij er wel aan toe is, maar we wachten nog maar even. Danian heeft vannacht weer liggen spoken. Gisteravond tijdens de laatste fles om 19.30 uur begon hij vanaf het begin al te trappelen en hoofd weg te draaien wat het was weet ik niet denk darmpjes, maar hij had maar 100 cc gedronken. Op bed gelegd, maar was krijsen, dus heb ik hem bij me genomen en is hij in slaap gevallen toen op bed gelegd. Hij had de andere flessen wel leeg gedronken, dus had besloten hem niet wakker te maken. Nu kwam meneer om 00.30 uur, dus toen maar een fles van 180 + 6 gegeven die had hij helemaal leeg. Toen kwam hij om 3.45 uur weer en om 5.15 uur toen mijn man er uit ging. Hij heeft de speen er in gedaan en toen kwam hij om 6.45 uur. Bij mij in bed gelegd en om 7.15 uur de fles gegeven. Toen nog in slaap gevallen tot 9.45 uur Hopelijk was dit eenmalig. Vandaag kom ik dus op 5 flessen uit, omdat hij om 00.45 uur al een gehad heeft, maar verder hou ik hetzelfde schema aan. Gisteren is mijn zusje geweest. Daar heeft hij een leuk speeltje van gekregen. Hij moest eerst weer huilen toen hij haar zag, maar later was het goed en kon hij ook met haar lachen. Hebben jullie kleintjes dat ook dat ze eerst moeten wennen aan andere mensen dan jullie zelf?
Moet meer als 20 paginas bijlezen, dus sorry voor de mensen die ik vergeet @Bloempje: Hier ook bijna altijd een slabber om en een zurig hoofd @Sam: Mijn ouders, broertje, schoonzusje en opa en oma kopen af en toe wat. Kleertjes, speelgoedje, gewoon wanneer ze wat leuks zien. Vind het heel leuk en lief, maar had het ze ook niet kwalijk genomen als ze het niet zouden doen. @Emme: Zou hem gewoon een lange broek en truitje met lange mouwtjes aandoen. Voor buiten een lekker vestje en voetenzak/dekentje in de maxicosi/kinderwagen. @Debby: Nog zon creabea. Mooi jurkje heb je gemaakt! @Laura: Knuffel voor jou.. @Jolan: Heb je haar al eens laten liggen om 21.00u? Misschien wordt ze zelf wel wakker om 21.30u of 22.00u @Nathalie: Mooie fotos! @Jolan: Hier de groente voor het flesje. Er is hier geen tijd/behoefte aan een extra eetmoment @Jolan: Idd niet handig om met een ziek kind bij iemand op bezoek te gaan. Maarja ze is nu toch al geweest Oud/jong: Volgens mij ben ik de jongste hier? Ben 22. @Ilse: Wat een kl*te opmerking, oomPJE. @Tamtam: Yep hier ook nog een beetje, zweet iig nog veel meer als eerst. Heel vervelend. @Ilse: Hoe is het gegaan na de bruine bonen? @Sam: Pff, weer afgevallen Hopelijk komt hij nu hij groente krijgt wel aan.. @Laura: Fijn dat hij weer de oude is! En ja, hier ook zon hondenweer. Bah! Ja, ik heb de Beco Butterfly, kunnen ze tot peuterleeftijd in.
tamtam als je die extra fles van vannacht nou gewoon bij gister rekent, heeft hij geen extra fles gehad vandaag en gister gewoon niet meer dan een liter op. Kan je vandaag gewoon dezelfde hoeveelheid aanhouden als normaal. Bij lieke heb ik het nog niet gemerkt dat ze gaat huilen bij andere mensen. Ja als ze honger eheft of moe is ofzo.