Nee hij krijgt nog bijvoeding, omdat ik eerst die voeding voor hongerige baby's moest proberen. Ik meng het nu nog met gewone voeding, omdat ik die nog heb staan alleen de laatste fles doe ik helemaal met voeding voor hongerige baby's. Misschien als hij helemaal die voeding krijgt dat het dan beter gaat en anders in overleg met bijvoeding beginnen. Soms dan slaapt hij nachten door en dan ineens wordt hij weer wakker. Hoort ook een beetje bij het sprongetje wat er aankomt, dus daar hopen we maar op
@mama ik moet zo om 16.00 uur beginnen. Ik voel me weer niet lekker echt balen. Ik had ook beetje verhoging dus zie echt op tegen werken maarja zo 3 dagen vrij. Foto's zijn leuk geworden. Scan ze van het weekend in en dan show ik ze hier. Ik ga ff een codeine in nemen en naar mn werk!
gadver... heb ik net gister de 3e prikken voor sasha gehaald hoor ik dat er 3 babys zijn overleden van de prikken!!
he jakkes bloempje.. je weet natuurlijk niet of ze is geent met dezelfde partij injecties? Las dat die partij vaccins buiten gebruik is gesteld. NOSJOURNAAL - Drie baby's overleden na vaccinatie Ik moet volgende week vrijdag voor de 3e ronde
Bloempje, lees net dit: 20091103 Partij Prevenar ?on hold? (Infectieziektebestrijding) Staat dat de oude vaccins, met het nummer die die baby;s hebben gehad vervangen zijn door nieuwe vaccins vanaf 4 november. Dus je meisje is als t goed is met een ander vaccin geent!
thx.. dan is het precies goed hoop ik... ik ga denk morgen wel even cb bellen, wil het echt 100% zeker weten! ze heeft op zich nergens last van nu.. maar toch..bah bah bah... ben al geen fan van vaccineren en dan nu dit!
Nee idd bloempje, zou ik ook zeker even doen morgen!! Ben ook geen fan van vaccineren..maar goed deze vaccins bestaan al zo lang, zou toch goed moeten gaan denk je dan he! Maar over de mex. griep weet ik t nog niet hoor!
@Aaliyah..ik moet zeggen...JA...hij wordt schandelijk verwend! Net iets meer door mijn moeder dan door die van Steef...maar die heeft er natuurlijk 2 om voor te shoppen! Maar het is nu al een verwend nest! MN zus kan ook geen winkel in gaan als hij er is zonder iets te kopen...al is het maar iets van 3 euro (vandeweek bij de kruidvat een speel kubus met vanalles eraan) en boekjes...het is een echte juf...dus altijd verantwoord speelgoed meer een leerfunctie! Hahaha! @Bloempje..denk niet door de stress...heb niet zoveel stress eigenlijk...ben wel ongesteld...dus dat kan helpen..en heel de dag achter een computerscherm zitten zal ook niet goed zijn denk ik! Heb al zitten zoeken naar een plaatje van dat broekje...kan hem nog niet vinden...zo'n opa broekje met brettels! haha! En ook een leuk overhemdje! Gisteren stond hij er nog niet op op hm.com zou zo nog eens kijken! @Meris...tijdens mn zwangerschap heb ik er helemaal geen last van gehad! En ikdd het wordt vaak minder...maar ik zou wel weer een uitzondering zijn...als gewoonlijk! Hahahaha! Het was gewoon schrikken dat het er ineens weer was...nu weet ik dat het weer kan komen en ben ik meer voorbereid...maar dan nog vind ik het vreselijk! @Emme...Finn heeft nu een gewoon broekje aan ( niet extra gevoerd ofzo) een rompertje met korte mouwen en een shirt met lange mouwen...en sokje uiteraard... Als je niet teveel winterdingen wilt halen kan je voor Lars ook romper met lange mouwen halen..die kunnen dan onder zn shirts...geen idee of j bij jullie echt truien nodig hebt in de winter! Buiten een jasje met als hij in de Maxi Cosi zit...en in de kinderwagen een vestje...dan zit hij in de voetenzak...muts en wantjes doe ik pas echt als het heel koud is en zn echt winterjas ook! Leuk joh! even op vakantie in Nederland...zal wel spannen zijn...hij gaat voor het eerst vliegen dan! Hadden we beter een meeting dan kunnen houden @Natja...heb er wel medicijnen voor...maar die waren over de datum...die waren nog van voor mn zwangerschap! Heb vandaag bij de HA gelijk nieuwe gekregen...en ze zei ook als het zo erg blijft dat ik absoluut terug moet komen! Maar ik hoop dat het nu weer wat weg zakt...heb lekker rust nu! @Debby...kut heh! ik wou echt dat het wegbleef! maar helaas! Herken het flauwvallen gelukkig niet...maar kan wel echt heeeeeeeel misselijk zijn! Vreselijk! Wat een leuk jurkje! Super gedaan meid! Je kan het proberen naar 210+7...dat krijgt Fin niig wel...maar die is wel ruim 8 kilo...kijk gewoon hoe ze reageert als ze het krijgt..wie weet wil ze het helemaal niet! @Jolan...rode wangen...ik gok een tandje! Finn zn wangen zien vuuuuuuuurrood als hij er last van heeft! Voel even in haar mondje! Janken deed hij dan trouwens ook ontroostbaar! Ik maak Finn trouwens haast elke avond voor de laatste fles wakker...ook om 21.00 uur...het werkt hier wel moet ik zeggen...hij vind het niet erg! @Ilse...snap dat ze dat moeilijk vind...zou het zelf ook erg heftig vinden denk ik! Wel fijn dat het goed gaat! Het kan misschien ook wel door de hormonen komen...pffff....wat een gedoe heh...zo'n vrouwenlijf! Finn heeft trouwens precies hetzelfde schema als Eva! Haha! Af en toe een kwartiertje verschil...maar bijna altijd echt zo! En vond ze de bruine lekker en is het goed gegaan? @Lau..KUS! Onze draagzak (BB Synergy) gaat trouwens tot 12 kilo...maar ik geloof nooit dat ik dat ga trekken! Hahaha! Helemaal nu niet! Ow lees dat je die al wist maar te duur vind...vond ik eigenlijk ook..maar Steef wilde hem zo graag...hahaha! -Tandje...die van Finn is echt goed door nu! Je ziet hem amper...maar zal wel kijken of ik een foto kan maken! Hahaha! JE voelt hem wel! Hij beet net op mn vinger en het deed gewoon zeer! Het tandje ernaast zit ook al te pesten...hopen dat dat niet weer erg lang duurt! Gisteren WEER migraine gehad...vandaag gelijk naar de dokter...heb ook ene tintelend/pijnlijk gevoel in mn arm nek en rug...nou zit de boel dus HELEMAAL vast..waarschijnlijk door Finn...hahahaha! Heb nu spierverslappers ofzo iets...we zullen zien of het werkt...moest ook even rusten...dus vandaag en morgen even geen werk! Heb daardoor helaas wel de masseur gemist! Hahaha! Denk ook niet dat ik dit werk nog lang ga volhouden...vind het echt heeeeeeel erg suf! Ik heb echt meer uitdaging nodig!Ik neig toch weer naar de opleiding voor kinderopvang! Lang verhaal weer...maar ik had de tijd...Ajax is bezig heh...dus dan krijg ik toch geen aandacht! Hahaha
En dan heb ik die broek ook in het bruin...en dan voor nu...en die grijze heb ik gekocht in een maat groter! En ook nog een soort van fij gebreid spencertje...met knoopjes...ook super..maar die staat er niet op!
Weet iemand trouwens waar ik dikke rompers met lange mouwen kan kopen met een kraagje? Ze hadden die wel bij h&m...maar alleen voor new born...en helaaaaaaas...62 past al even niet meer! Hahaha! Lijkt me ook wel leuk bij die broek....
op die site staat dat het 3 nov aan de cb is gemeld.. dus dan zou ik idd op 4 nov weer een goede hebben.. het rivm "vertrouw" ik gewoon niet... ze roepen altijd als er iets gebeurd toeval! jaja toeval bestaat niet... tis gewoon een geldkwestie, ze willen niet dat er een epidemie uitbreekt want dat kost veel te veel, en dan nemen ze die 15 kinderen die jaarlijks dood gaan maar voor lief... t zal net jouw kind zijn! maar ja... zal wel para erover zijn.. morgen maar even bellen..
Sarah: Leuk broekje en leuk shirt voor de kerst!! Ik heb ook al een setje klaar liggen echt zooo leuk. De bruune beune gaan goed!! Ik ben zo trots. Dus hierbij mijn tip Sarah: begin met bruine boontjes. Balen van de migraine, hopelijk slaan die spierverslappers aan... maar had ie niets sterkers voor je? Ik had al zo'n vermoeden dat je het niet lang uit gaat houden bij je nieuwe job. Kan je die opleiding er niet proberen naast te doen, zodat je toch nog wat inkomsten houdt? @Bloem: Jeeee wat schrikken! Ongeloofelijk. Het zou potverdikkie je kind zijn. Ik word eigenlijk heel emotioneel van dit soort berichten. Vreselijk voor die ouders. Ik denk dat ik toch wat alerter zou zijn... enting mexicaanse griep... heeel moeilijk, vooral na dit soort berichten.
Ik hoorde het ja, eng hé. Isabella heeft hem al 3 keer gehad en met 11 maanden moet ze er nog één. We worden de laatste tijd wel met veel dingen bang gemaakt hé!
Mijn meisje dus niet, maar het is al wel langer dan 11 dagen geleden dus ik hoop dat het niet meer gevaarlijk is....
@Ilse...gaat ie lekker van stinken...bruine bonen! Hahaha! Misschien mogen we volgende week beginnen met bijvoeden! Hij wil echt graag! En de KA wilde het even bekijken! Niet sterkers nee...maar het gaat ook wel...ik zie wel! Hahaha! Zat idd te denken om het naast mn werk te doen...maar die opleiding duurt natuurlijk ook wel best lang....en zo lang ga ik het echt niet volhouden! Ik moet gewoon afwisseling hebben en een uitdaging! nog enigzins mn hersenen gebruiken! Hahaha! Ik weet het gewoon niet...ik wou dat ik gewoon wist wat ik graag wil doen! Ik vind heel erg veel leuk namelijk...hahaha! Wat heb jij voor setje? ze hadden ook echt zo'n pakje...net broekje met een gilletje...heeeeeel schattig! maar dat vond Steef niet zo!