Wij hadden foto's bij Super de Boer laten maken dat was van Bell Foto. Daar waren de foto's ook vrij prijzig, maar we mochten er 2 gratis uitzoeken en 1tje hebben we gekocht en die koste 25 euro dacht ik. Wel een groot formaat. Zijn die foto's wel op normale formaten? Wij kwamen erachter toen we lijsten wilde halen dat het aparte maten waren, dus moesten we de lijsten apart laten maken, lekker slim van hun, want dan moet je de lijsten dus eigenlijk bij hun halen. Wij waren voor 3 lijsten 177,00 euro kwijt Het is ook zonde om ze niet op te hangen, maar de volgende keer kijken we daar wel wat beter na.
Das minder dat ze weer vroeg kwam. Helaas kun je er bij de kleintjes niks van op aan. Hier wisselt het ook steeds.
@tamtam dit was ook van Bell foto's. Ze hadden ook 1 foto sneaky gedraaid dat kon je zien dus daarvan hadden we al zoiets van oke.... Ze zijn iets groter dan normaal maar scheelt niet zoveel. Maar ik vond ze niet super bijzonder ook we hebben de leukste genomen en Jason is zo serieus hahah die lacht op geen 1 foto.
@Natja: Lekker van de afgelopen nachten, maar balen dat ze het alweer verleerd is. Hoe is het met de flesjes? @mama: ooh wat balen van dat werken aan de voegen. Dat maakt echt een herrie. Slaapt ze licht? Als je geluk hebt slaapt ze er doorheen. Eva slaapt nl zelfs door als ik haar kamertje aan het stofzuigen ben @ Sam: Met welke groente ga je beginnen vnv? Wij hebben nergens foto's laten maken. Ik denk dat we binnenkort maar eens een fotoshoot gaan laten maken. @tamtam: 177 euro sow!!! das een hoop geld zeg. Dan moeten ze wel heel erg mooi zijn
Met de flesjes gaat het helaas nog niet goed, soms drinkt ze er wel eens een beetje water uit, maar zodra ik er voeding in doe moet ze niet meer
@all, wie van jullie heeft ook nog de verkleiner in de maxi-cosi zitten? Ik twijfel een beetje of ik hem er uit moet halen?
Wij hebben de verkleiner er al heel lang uit. Julian zat er niet lekker door. Nu is hij tenminste niet meer zo ontevreden als hij erin moet
@Tamtam...zooo heerlijk heh zo'n nacht! Veel plezier bij de kapper! @Mama...ja dat is ook zo...van bbl...ik ga morgen even een brief opstellen en dan naar de kdv en organisaties hier in de buurt sturen...of ze iemand aannemen die dat wil gaan doen! Rot zeg...van die klus...lijkt me wel storend! Misschien even vragen wanneer ze echt bij jullie huis zijn en dan desnoods een dagje naar opa en oma? @Aaliyah...wat doe je ook al weer voor werk? Ik weet dat je het al 387x hebt gezegd...maar ik heb gewoon niet onthouden! Domme moeder hier Hahaha! Veel succes met de groente vanavond! Hou je fototoestel in de aanslag! @Natja...balen dat ze nog steeds niets uit fles drinkt...dat zou nu toch wel eens handig worden! Of maakt het je niet zo uit? Hier zit er al heeeeeeeeeel erg lang geen verkleiner meer in...maar goed...Finn is natuurlijk wel een stuk groter en dikker dan Isabella...*schaam schaam* Finn heeft weer een lekkere chagerijnige bui vandaag! Denk dat zn tweede tandje er aan komt...er zit weer een grote bult en hij stinkt weer...heel de tijd scheetjes laten enzo...en meerdere keren ontlasting...precies zoals vorige week de dag voordat dit tandje door was...Hij is ook weer hangerig en wil alleen maar bij mij zitten...maar dat gaat nu gewoon niet...ik kan hem amper optillen!
Hoi meiden, Hoe is het met iedereen? Hier goed, maar ontzettend druk! Blij als het januari is en ik 20 uur kan gaan werken. Morgen gaan we een nachtje naar Utrecht. Kunnen we zondag gelijk door naar de JG beurs. Misschien nog tot vanavond en anders voor iedereen een fijn weekend!!
@ilse dat weet ik nog niet hahah ben er nog niet uit @nath jeetje zoveel?? Dat heb ik er niet voor over...Hoeveel foto's hebben jullie? @natja wij hebben de verkleiner er ook nog in @sarah ik werk met dementerende ouderen @steph veel plezier van het weekend meid!!!
Ga Jason zn fles even geven anders komt het niet goed met de groenten. Vanavond komt mn schoonmoeder niet echt veel zin in maarja ze is zijn oma. En wij hebben bestelformulieren gehad dus van mij mag ze dan zelf de foto's die zij mooi vind bij bestellen. En verder heb ik heerlijk weekend
  @Natja: Doe je misschien overdag iets anders dat ze opeens weer komt na 5 nachten doorslapen? Veel op pad geweest ofzo? @Sam: Nope, dat past net niet. Ja van 07.00 tot 15.30u.. Ben benieuwd wat Jason van de groente vindt! @Ilse: Zoë wordt al wakker als de buurvrouw op hakken over de gallerij loopt, gaat daarna wel weer slapen maar vrees dat ze dat niet gaat doen als ze aan het hakken zijn. @Natja: Hier was ie er na 4 weken al uit haha. Even eruit halen en kijken hoe ze dan zit.. @Sarah: Zielig hé. Is er bij Finn al een heel tandje te zien of alleen een wit hard puntje? @Stephanie: Veel plezier!
Ben echt blij dat Zoë zo goed reageert op de groente en fruithapjes! Ze poept nu iedere dag en is niet meer zo aan het mopperen als eerst als ze moest poepen (na 2/3 dagen).
@Nathalie...vind het wel vroeg! Ik dacht echt dat dat later allemaal pas kwam...tandjes enzo... Maar wel echt schattig! Je ziet die eerste nu ook zitten...schatttttigggg! @Aaliyah...ow ja...dat was het! Ik wist dat het oudere mensen waren...maar omdat je zei dat ze steeds lastig waren en uit bed kwamen ging ik twijfelen! Lijkt me erg heftig! Denk echt dat dat een baan is die bij je moet passen en waar je zelf mee om kan gaan! Respect hoor! Ik zou dat dus niet kunnen! @Mama...een beetje er tussenin...het is niet meer alleen een klein puntje maar nog lang geen echte tand! Hahaha! Vandeweek zag je echt alleen een klein streepje...nu zie je al wel dat het een tandje is! Zoë heeft toch ook al een tandje? Fijn dat het goed gaat met de bijvoeding! Finn wil dat ook! En het lijkt mij ook zo leuk om het te geven! Maar helaas...nog even afwachten! Heb vandaag wel EINDELIJK een telefoontje gehad voor een afspraak voor fysio thuis...er ging telkens ergens iets mis...nu hebben we dinsdag controle in het ziekenhuis en er is nog geeneens iemand geweest thuis!
Wij hebben hem er pas uit gehaald. Maar volgens mij is Isabella ook net zo een kleintje als Emma toch (ik denk rond de 60 cm nu)