227 euro voor fotos ?!!!!! Mijn vriendin is model en ik ga wel eens bij een fotograaf die zei kent en dan ben ik ongeveer 50 euro tot 100 euro kwijt voor 10 fotos op dvd. Dus dan kan ik ze zelf afdrukken...
Zo meiden, vandaag naar de jg beurs geweest. Was hardstikke leuk en veel aanbiedingen gescoord. En ik heb een fotoboek van Abelli gewonnen. Super leuk!
@Sarah: Het begin is er maar hij komt niet verder door. Af en toe heeft ze er last van, zure luier, rode wangen, veeeeel kwijlen. En dan weer een week niet. Maar dat kan blijkbaar wel ff duren. Wanneer komt de fysio nu thuis? Foto's: Hier nog geen shoot gehad, hebben nog een gratis shoot tegoed bij een fotograaf. Maar denk dat ik wacht tot ze kan zitten . Wat een prijzen komen er trouwens voorbij zeg
hoi meiden sorrie weer even afwezig geweest, was een rotweek! de vader van mijn schoonzus is overleden, 62 jaar zo neergevallen het was een hersenbloeding. verder gaat het hier goed, we hadden net lampionoptocht met noa haar klasje van de peuterspeelzaal erg leuk. zondag ga ik naar de jonge gezinnenbeurs, even gezellig erop uit met mijn zus samen.
Mijn kind is begonnen aan haar winterslaap, moet ze voor iedere voeding wakker maken! Moest haar extra in de gaten houden na die enting (waaraan 3 baby's zijn overleden). Dit zal er toch niks mee te maken hebben? Ze heeft geen koorts en is niet suf ofzo..
Ik heb na een paar weken al het schuimrubber-deel uit het rugdeel gehaald. Daar zat ze zo raar gefrommeld in. Maar heb dat ding boven haar hoofd er nog wel in zitten.
@Mama...idd die zure luiers! Ik was bang dat de reflux weer erger werd...dat ruikt ook een beetje zo...en toen zei mn vriendinnetje dat dat gewoon daardoor kwam! Maar echte stank is het! Hahaha! Balen dat het bij Zoë niet doorzet...hier was het kort maar krachtig! Hahaha! De fysio komt nu de 16e...ze wilde eigenlijk aankomende woensdag...maar dan moet ik werken...we zullen zien...volgens mij valt het allemaal wel mee...alleen heeft hij echt nog een platte kop! Hahaha! Zal trouwens wel meevallen hoor...van die prik...kan best door het weer enzo komen dat ze meer slaapt! Gewoon even in de gaten houden! Zolang ze idd geen koorts heeft en zich gewoon verder normaal gedraagt zou ik me geen zorgen maken!
Kan je het tandje op de foto krijgen? Wel stom dat er steeds wat mis ging om een afspraak te maken. Wanneer komt hij/zij nu?
Ja, vind de bedragen die ik hier voorbij hoor komen ook wel erg hoog liggen.. Heb nu iemand bij de zeeuwse mama's leren kennen die zelf foto's maakt. Misschien dat ik bij haar een shoot laat doen, En Ilse heeft me ook een adresje gegeven van iemand. Het moet financieel wel leuk blijven natuurlijk.
Gecondoleerd meis, wat verschrikkelijk.. Ik merk dat ik steeds meer met de dood bezig ben sinds Manouk er is. Normaal wilde Marinus daar nooit over praten, maar hij begon er laatst zelf over. Hij heeft het ook... Niet leuk!
Je moest je emailadres invullen op een computer en dan kreeg je een mailtje en elke 25e deelnemer krijgt dan een gratis fotoboek van 55 euro. Mijn moeder en ik hebben ons allebei ingeschreven en ik heb dus gewonnen! O en even denken wat ik heb gekocht... - Heel veel potjes en pyamapapjes voor als Emma straks 6 maanden is en we gaan bijvoeden (je kreeg ook veel gratis) In totaal heb ik denk ik wel 10 pyamapapjes (verschillende soorten) en 12 potjes. Was in totaal 20 euro kwijt de voeding dus viel hardstikke mee. - 2 shirtjes van simply colors met haar naam erop - een boek over kinderkwaaltjes voor 2 euro - een dvd met afleveringen van de nanny voor 2 euro - slofjes voor een euro - 3 rompertjes, samen voor 2 euro - een speen voor een euro - de beurstas en die was voor de verandering wel een keer leuk met ook tijdschriften die ik nog niet had gelezen - 10 disney cds met luisterverhaaltjes en liedjes voor in totaal 2 euro - een hoesje waar je een speen in kon doen voor 0,50 - zwemluiers voor 5 euro. Verder heb ik ook nog veel potjes gekregen en heel veel opvolgmelk. 1 stand moest je steeds langs en elke keer als we er langs kwamen kregen mijn moeder en ik weer een zakje met die poeder. Maar ja je mag het niet allemaal door elkaar gebruiken en ik heb wel veel verschillende merken. Moet maar even kijken wat ik ermee ga doen. Nou ik had dus wel 4 tassen helemaal vol en in de kinderwagen kon ook niks meer. Ik heb me een breuk gesjouwd haha!
Ik normaal ook niet, maar ik had ook al kaartjes voor de jg beurs gewonnen via mijn gastouderburo en misschien dat ik deze maand de baby van de maand verkiezing win... (ik heb tot nu toe de meeste stemmen) leuk hoor, ook een keer mazzel, nu nog de staatloterij!
Ik zou echt direct de huisartsenpost bellen bij elk signaaltje. Die "winterslaap" lijkt mij niet echt alarmerend, emma heeft dat ook een keer gehad na een enting, maar ik vond het wel heel eng klinken van die 3 baby's...
@Sarah: Zoë had net toevallig weer zo'n dunne zure luier en het is een beetje rood rondom het witte puntje, dus wie weet zet het nu wel door! Is zijn hoofdje zo plat joh? Is zijn voorkeurshouding wel minder? Prikjes: Had de huisarts gebeld toenstraks omdat ik bij het cb niemand meer te pakken kreeg. En die zei dat ik me pas zorgen moest maken als ze suffig werd, hoge koorts kreeg of niet wilde eten. Vind het eigenlijk wel slecht dat het cb niet even heeft gebeld om dat te zeggen, voor hetzelfde geldt had ik helemaal niks meegekregen van het verhaal over die 3 dode kindjes en eventuele rare dingen ook niet serieus genomen of opgemerkt! @Debby: Paste het allemaal wel nog in de auto? Daarom ga ik niet, omdat ik dan veeeeel te veel koop haha Huh, de staatsloterij kan niet. Die winnen wij al
@Debby...klinkt erg geslaagd! Toch jammer dat ik niet gegaan ben! Altijd achteraf heh! Haha! Ik ga wel met mn schoonmoeder, schoonzus en Steef zn tante naar de Margriet Winterfair..ook altijd wel leuk! Dan misschien toch maar de 9 maanden beurs in februari! @Mama...ooeeww spannend! Enne...voorkeurshouding...ik heb het nog nooit gezien bij hem...maar het is dus echt zn achterhoofd die plat is! Toen hij net geboren was zeiden ze heel de tijd dat hij niet steeds naar 1 kant mocht kijken...maar schijnbaar dus dus ook niet omhoog...Maar hij houdt gewoon zn gezicht altijd naar het plafond...vaak tenminste...moest al zn mobile enzo weghalen...maar ja..ik kan hem moeilijk zn nek breken...want zn hoofdje anders leggen als hij slaapt lukt niet! Zal wel kijken of ik morgen een foto kan maken ervan... Het is zeg maar precies waar zn kale plek ook zit! Hahaha! Kaal en plat dus...erg charmant Maar vraag me dus af hoe we dit gaan oplossen...dalijk moet hij zo;n zijslaapkussen ofzo...
@Sarah: Hmm lastig. Heb het idd wel eens vaker gezien zo'n plat achterhoofdje. Als het heel erg is misschien een helmpje? Zoë slaapt op haar buik, enige voordeel daaraan is dat ze een mooi rond bolletje heeft . Ik ga naar m'n bedje, welterusten!