Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Rompers: Hier altijd die met 'gaatjes' van de Hema. En met lange mouwen die per 2 zijn, roze en wit met zo'n kant achtig randje eraan. En af en toe een leuke met een plaatje, maar die vind ik nooit zo fijn als die van de Hema. Vind het ook ideaal dat ze in droger mogen!

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Oh bij de Kruidvat zijn de baby malloitjes trouwens in de aanbieding. Per 3 voor € 3,99 geloof ik!

3. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Leuk jurkje mama.

O en dat van die prikjes: echt doodeng. Zoiets moet ik echt niet horen, dan ga ik me zorgen maken.

Ga nu David uit bed halen, want we moeten nog even de stad in.

Tot snel

Groeten
    Friezin

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Lekker!!! Manouk heeft ze nog niet op, moet ze maar snel ook eens kopen.

Ha, Friezin, wat fijn dat het allemaal goed was op het cb. Heeft ze haar 3e prikjes nu gehad?
    Maar dan is ze zeker Hollands welvaren haha. Manouk was met 4 maanden ook bijna 68 cm, maar dan "maar" 6900 gram. Ik hou er wel van hoor, van zo'n spekbaby!

Ik weet nog goed dat ik tijdens m'n zwangerschap een zwangere moeder in de WJO of een soortgelijk blad zag staan met een interview. Ze hoopte zo op een baby met lange dunne benen :(. Vond het al een beetje vreemd, maar aan het eind van het tijdschrift stond ze er weer, maar dan met baby. Een lekker flink, stevig meisje met een bolle toet en spekbeentjes :D En in dat laatste stukje werd er niet meer gesproken over die dunne beentjes wens haha.

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Thanks, ga morgen even kijken!

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hier is ze weer wakker na 45 minuten slapen. Is iets van de laatste tijd, me not happy!
    Ach heb even kunnen stofzuigen en de vaatwasser leeg kunnen ruimen.

En ik kan eindelijk programma's opnemen, voor het eerst sinds we hier wonen. Hoef ik niet meer te kiezen tussen so you think en de boeren, of tussen expeditie en de reunie. Heel fijn!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    leest en zwaait weer even

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hoihoi Marloes,
    Hoe gaat het met jullie?

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik kon het niet vinden in de folder. Wat voor kleur maillotjes zijn het? Ook gewoon normaal witte? Want die kan ik nergens vinden, ja of ze kosten gelijk 8 euro of zo. Bij de hema hebben ze alleen cremekleurige.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Is het morgen koopzondag bij jullie?

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    whahaha grappig. Ik vind het wel lief die bolle wangetjes. Ach, ik vind alle babytjes lief, dun of dik... Emma was heel mager bij de geboorte(1990 gram en 40 cm). Ze had zelfs rimpeltjes op haar voorhoofd vanwege spek tekort, maar ja, ik zag het niet eens.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Goed hoor. 1e week weer gewerkt, had wel zin, maar werd al snel minder. gezeur met rooster e.d. ... nu gelukkig wel opgelost, dus volgende week nieuwe ronde....

rood wangetje heeft Manouk zeg... is ze verder niet warm ofzo?

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Nee, hier in de buurt alleen de eerste en de laatste zondag van de maand.
    Maar maandag moet ik voor mijn werk in de stad zijn, dan ga ik even kijken. Of is het een nieuwe aanbieding? Die gaan pas dinsdag in..

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oeh dat is wel heel mini zeg..
    Heb je een fotootje om te laten zien hoe klein ze was bij geboorte?

15. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Nee, alleen die ene wang gloeit heel erg. Nog geen tandje of bobbeltje te zien, maar zou niet weten waardoor ze nog zo'n rode wang kunnen krijgen.

Ja las het van je werk, balen! Hadden ze je te veel ingeroosterd? Wel fijn dat het zo snel opgelost is. Heb je je mannen gemist?

16. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Wat vinden jullie trouwens, is een badpak netter in het zwembad of kan een degelijke bikini ook? Moet er nog 1 aanschaffen want we gaan vrijdag voor het eerst met Manouk naar het zwembad..

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @meris.. ik ga nog altijd in mijn badpak :p Show mijn zebraprintje liever niet haha :p

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Collin is een groeispurt aan t maken..

8600 gram en 68,5 cm vanmorgen :$
    Echt als ie zo door gaat is maatje 74 snel ook te klein... sommige truitjes 74 worden al kort, of zitten strak om zijn armpjes..

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh, die bink van je toch haha. Mama koopt zich scheel. Manouk is ook zo'n lang end, die heeft van sommige dingen ook al 74 nodig. Maar bij jouw mannetje zijn we de kleertjes lekker gevuld, hier is het een lange slungel :)

Ach, geef niet zo om mijn zebravelletje eigenlijk. Meer om die dikke cellulitis (???) benen en billen. Maarja die zie je in badpak ook...

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Overdag slapen heb ik gedaan, maar omdat Danian zo kort slaapt ben ik meestal nog vermoeider na zo'n uurtje.
    Dan moet ik ook meteen met hem gaan liggen anders is het te laat.

Deel Deze Pagina