Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hij spuugt helemaal nooit eigenlijk alleen nu dus.
    Maar heeft verder geen verhoging oid.

Idd thermoskan vullen! Is wel even improviseren :D

Las iets over een 2e. Ik zou wel willen, maar volgens mij moet je met een ks wat langer wachten.
    Bf wil ook wel een 2e, maar denk dat wij nog een jaar wachten :D

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Inenten tegen mex griep. Ik twijfel ook om dezelfde reden als Jolan.

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Nee idd daarom twijfelen wij ook.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @nath jeetje arme Juul las het ook op je hyves

@inenten zelfde reden als Jolan wil ik het ook niet doen

thermoskan kan je kopen bij blokker volgens mij:)

Ik heb via mn werk een oproep gekregen maar ga hem niet halen.
    Volgend jaar komt die griep weer...Zelfde als gewone griep

Onze kinderwagen is stuk althans het onderstel. Hij wil niet meer dicht heel handig..Dus moeten even bellen met babydump. Wij hebben een Quinny Buzz

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

Weer even illegaal vanaf mijn werk ;)

@Debby: Hier eerst een half potje en daarna een fles. En ze krijgt maar 1x per dag een half potje groente óf fruit. Wil binnenkort 2x per dag een half potje gaan geven.
    Gewoon even proberen wat het beste gaat bij Emma!

@Sam: Hier is peer ook favoriet. Heb je mango ook al geprobeerd?
    Aaaah lekker ding is het toch!

@Stephanie: Al bijna voor nummer 2, spannend!

@Jolan: Hier ook eentje die meer slaapt op het moment. Winterslaap denk ik ;)

@Stephanie: Hoe groot was Esmee?

@Jolan: Thermoskan met heet water klaarzetten, kun je dat mengen met koud water!
    Bij de Hema hebben ze fijne die lang heet houden.

Enten MG: Enten is pas vanaf 6 maanden en ze gaan wss deze maand enten, dus we hoeven niet ;)

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Lieke spuugt juist best veel. Daarom sta ik er niet meer van te kijken. Mn zusje schrikt steeds heel erg als lieke spuugt, maar voor mij is het normaal hahaha.

Ik heb idd ook wel gehoord dat je na een keizersnede het beste 9 maanden wacht voor een volgend kindje.

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zoë is vannacht wel 5x wakker geworden bij m'n ouders, ging gelukkig wel steeds weer slapen na een aai over haar bolletje. En vanochtend was ze weer helemaal vrolijk en gezellig gelukkig! Hoop niet dat ze dit nu thuis ook gaat doen...

Ohja en mijn collega heeft wss Mexicaanse griep. Is al 3 dagen beroerd met koorts, hoesten, keelpijn, spierpijn, diarree. Kan niet missen eigenlijk.

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    idd ik denk zo ook over de griep. Hij zal nooit helemaal weg gaan en dan moet je volgend jaar weer. Ik zie er ook eigenlijk niet echt de gevaren van in (misschien dom hoor) , maar bij een gewone griep gaan er ook mensen dood. Ik heb eigenlijk al vanaf het begin het idee dat het zwaar overtrokken wordt in de media.

over de kidnerwagen: dan moet je dus langs bij de babydump. Ons onderstel ik ook stuk, de rem doet het niet meer. Ik ehb gebeld en meot dan langs..... helaas is het niet naast de deur dus wij moeten hetnog steeds een keer doen. Je krijgt dan een leenonderstel als ze het niet ter plekke kunnen maken. Dat leenonderstel moet je dan ook weer terug bregen. pffffff......

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    misschien doordat ze in een vreemd bedje lag. Ik heb het idee dat lieke dan ook eerder wakker wordt hoor.
    uit de buurt blijven van die collega dan ;)

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Wij hadden precies hetzelfde met onze Buzz, wilde ook niet meer inklappen. Heb hem laten maken en nu is ie scheef! Maar nog geen tijd gehad om weeeeeer terug te gaan naar Babypark.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mama 5x wakker....Jason vanacht 2x. Heb je haar erg gemist vanacht en gisteravond?
    Eng dat je collega de tacohoest heeft

@jolan oh lekker irritant ben benieuwd hoe of wat. Wij moeten dan helemaal naar Roelofarendsveen.

Jason moest keihard huilen vanacht toen ie wakker schrok, was zeker een nachtmerrie....

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sam, dat had Jul van de week ook :D

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Ze is daar 2x per week de hele dag, maarja dat is natuurlijk toch anders als een nacht!

Die collega is nu ziek thuis, zit normaal naast haar en heb woensdag lekker 9 uur lang in haar gekuch gezeten.. Donderdag werd ze ziek. Dus denk dat het wel aan me voorbij gaat ;)

@Sam: Mwoah, zie haar die uren normaal ook niet. Maar het idee dat ze er niet was was wel vreemd! Oh dan schrik je je rot hé als ze opeens zo beginnen te huilen!

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Heb je wel kunnen slapen Mandy toen ze weg was :D

Jul heeft vannacht bij ons op de kamer geslapen, ook gezellig :D

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    winterjasjes zijn in de aanbieding bij Lief!

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wij moeten idd ook naar roelofarendsveen.... Is voor ons bijna een uur rijden.

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @MG.. mag idd pas vanaf 6 maanden. Dus we hoeven niet.
    En dan nog, ik doe het niet. Laat Collin niet enten, en mezelf ook niet.
    Vertrouw het niet, weet er te weinig over, en wat ik erover kan vinden, is te vaag en niet onderbouwd genoeg.
    Ook in andere landen wordt er wazig over gedaan, en veel in de "doofpot" gestopt heb ik het idee.

@wakker worden.. was t volle maan ofzo? haha Collin werd ook 2x huilend wakker (kan natuurlijk ook door tandje komen) maar ging gelijk weer slapen, ben ook niet bij hem gaan kijken want dan is ie gelijk klaar wakker :p

@mama, wil je niet ingerust maken, maar t kan nog.. in cubatie tijd van 2 tot 7 dagen. En besmettelijke periode is van 1 dag voor tot 5/6 dagen na verstrijken van de griep.
    Maar ook is het zo dat mensen met kinderen ( zoals de Fam. Froger) die ziek zijn geweest van de Mex. griep het niet hebben gekregen. Dus zo besmettelijk is het dus blijkbaar niet?

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
  19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311