Tweede baby. Ik geniet er voorlopig nog even van hoor. Ga ook niks bijzonders doen als ovutesten of tempen. Gewoon condooms de deur uit, sexen wanneer we daar zin in hebben en als het raak is zijn we blij! Esmee was 50 cm en 4345 gram! Ze krijgt nu een half potje fruit. (vanmorgen mango, viel in de smaak!) En een half potje groente. Of iig wat ze ervan op kan/wil. Sam, balen dat je onderstel kaduuk is!
Balen hé meid, ik weet hoe je je voelt. Ik ben al 1,5 week geleden begonnen met groente, maar helaas slaapt ze hierdoor ook niet door...
Mijn zoon is destijds geboren met 29,5 wk en toen hoefden we ook niet zijn gecorrigieerde leeftijd aan te houden
Verdomme typ ik net reacties alles weg:x @mama ik miste Jason ook niet hoor s nachts toen hij in het zh lag. Wat raar dat ie nu scheef is dan @jolan wij gaan wel daarheen moeten er toch nog een tijd mee doen met het onderstel @steph 50 cm woow dan is Esmee echt nog mini. Hebben jullie het bij Esmee dan met ovutesten en tempen gedaan? Wij niet wilden het zo natuurlijk mogelijk hebben @laura zou grote mt nemen aangezien hij zo snel groeit