hahaha Sam, dat was bij de geboorte! Nu weet ik het niet. Binnenkort weer naar het cb. Bij Esmee hebben we ovutesten gebruikt. Was ook meteen raak. Oh ja, en we hebben gesmept! Gewatte? Gesmept! Is ook een topic van hier.
wat leuk dat je vriend er zo over denkt! heeft mijn man helaas nooit gedaan, het kwam altijd van mijn kant, kan ik soms nog steeds wel een beetje verdrietig door worden
Spannend! Ik hoop dat hij is aangekomen! Wij moeten pas volgende maand. Hebben meer meiden dit trouwens? Dat ze in maand 5 niet hoeven?
@steph hahah oh bij de geboorte wat is gesmept? Wij hoeven pas in januari weer dus in de 6e maand niet. Waarom is dat eigenlijk? @natja dat is een goede weet ik nog niet. Ik denk kantoorbaan, het is jammer dat het zo gelopen is op mijn werk. 2 jaar geleden of 3 alweer geloof ik wilde ik de opleiding in en toen mocht ik om mysterieuze redenen niet. En nu mag iedereen..Jammer anders was ik nu miss wel klaar. Bezoek aan cb stelde weinig voor. Hij weegt 6210 gram dus flink aangekomen!!!! Hij was wel gekrompen ook zo knap maar ze zal wel niet goed gemeten hebben. Was vorige week 64 cm en nu 63,5 dus zal wel gewoon 64 zijn. Verder niks bijzonders eigenlijk. Ben nu eten aan het koken voor vanavond. Hoef ik niet weer de hele week brood te eten op mn werk.
Ben net terug van het consultatiebureau, heb even Isabella laten wegen. Ze weegt nu 5730gram, ze is niet heel veel aangekomen dus, maar volgens de verpleegkundige kon dit komen doordat ze veel nieuwe dingen heeft geleerd de laatste tijd en dat daar dan veel energie in is gaan zitten. Ik had eigenlijk verwacht dat ze inmiddels wel 6kg zou wegen.... We hoefden ons geen zorgen te maken, omdat ze een levendige en gezonde indruk maakt. Ik heb ook weer gezegd dat ze flesjes weigerd, ik kreeg de tip om dan maar een tuitbeker zonder antilek te geven. Lijkt me zo'n gesmeer
@natja lekker fijn popje heb je!! Nou idd lekker geknoei....hopelijk werkt het wel. Mijn schoonzus weigerde ook de fles, die wilde liever de borst. Maar zij dreigde uit te drogen. Kan je niet ookal met bijvoeding beginnen of niet? Hahah ja we hebben hem ff in de droger gestopt
meiden, heb trouwens DE oplossing voor het kinderwagen probleem. Ik leg nu bij het hoofdeinde iets onder het matrasje zodat ze een beetje schuin ligt. Nu vindt ze het weer leuk, kan ze tenminste iets zien (zag het op de JGB bij veel mensen)