Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    owww terwijl ik t vorige stukje wijzig en zeg dat collin nie omrolt, rolt meneer prompt van buik terug naar rug!! tot 3x toe!! *trots*

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ja, ik geef nog steeds bv. Het fruit vond ze wel redelijk geloof ik, maar groente gaat er tot nu toe makkelijker in, maar dat krijgt ze ook al wat langer.
    Leuke foto van je mooie meisje!

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    aaaaaah wat een knapperd

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    knap!!!!

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Knap hoor!

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    is niet dom hoor, maar ik dacht laat ik het een beetje netjes omschrijven;)

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Pff heb trek. Ben al eten aan het koken. het hele huis ruitk naar sajoer boontjes en rendang vlees.
    @ Natja: Gelukkig dat je je geen zorgen hoeft te maken over Isabella! Lenthe is ook een kleintje hoor. Zolang ze tevreden zijn is het wel prima denk ik! Wel lastig dat ze niet uit de fles drinkt. Snap dat je een traantje weg moet pinken bij de sterelidatie, is toch een groot besluit.
    Veel plezier met st-maarten lopen!
    @ laura: 2 middagen, is wel te doen toch? Hoop dat je het trekt. Die collin, hij breekt alle records haha.
    @ Jolan: wat leuk zeg, ben benieuwd naar het filmpje
    @ steph: wat een lieve foto!
    @ laura: wat voor opleiding zou je dan doen via cwi? wat goed van collin! was 1e keer?

Op ons kdv heerst trouwens waterpokken :(

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @rianne, ja 1e keer van buik naar rug.. van rug naar buik had hij al paar keer gedaan, maar doet is nu niet meer (gok dat het perongeluk was hihi)
    En opleiding dunno, iets administratiefs, iig zodat ik niet onregelmatig hoef te gaan werken, of opleiding voor kdv.

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Knap hoor!
    Ja die onregelmatigheid zal wel veel schelen. Wel knap om nog een opleiding te doen. pff moet er niet aan denken.

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Zijn er trouwens dames die ook full time werken? Of ben ik de enige?

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Nou liever een opleiding dan zoveel werken als jij doet!! ik zou dat echt niet kunnen!!

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Haha ja maar dat van mij is ook wel asociaal veel ..

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Officieel 20 uur. 24 uur om uit de min te komen en de laatste paar weken 40-36 en 34 uur.
    Erg veel maar omdat de weekenden erbij zitten vind ik het nog wel meevallen. Zal straks zeeën van tijd overhebben!
    Maar fulltime is 40 uur? (in de zorg is fulltime tegenwoordig 32 uur)

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja 36 tot 40 is fulltime.

Zo ben net lekker in bad geweest met mijn vriend. was lang geleden.

Wat is het rustig hier..

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    zo idd rustig hier..

Ik ga zo naar vriend van mij.. collin moet zo de fles die doet opa en legt hem in bed en past op :p
    dus kan ik lekker even weg..

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wat lief van opa, geniet er van!

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ben een paar dagen niet geweest, dus heb alleen ff globaal bijgelezen…

@Sarah: Wat fijn dat Finn niet meer naar de fysio hoeft! Ben benieuwd hoe het gaat op de H.A. voeding, zal voor jullie duimen :)

@Laura: Jeetje wat een gedoe met die Arbo arts, hopelijk is het allemaal een beetje meegevallen.

@Marloes: Wat knap van Sam, op het potje poepen!

@Ilse: Hier staat het bedje ook al ff een standje lager. Madame trekt zich omhoog aan de spijlen…

@Mac: Fijn dat Bram het iig goed doet, hopelijk zit jij ook snel weer wat lekkerder in je vel.

@Rianne: Fijn dat het zo goed met jullie gaat. Waalwijk is hier vlakbij, werk je daar wel eens in de winkel? Want dan komen Zoë en ik natuurlijk een keertje shoppen ;)

@Ilse: Lief dat je er nog aan denkt! Ik heb het overleefd, duurde wel ff voordat ik kon slapen.
    Zoë is 5x wakker geweest, ging gelukkig wel steeds weer slapen na een aai over dr bolletje. Opa en oma hadden dus wallen tot op hun knieën ;)
    Hmm vervelend als je zo’n buren hebt. Van de politie bellen of herrie terug gaan maken wordt het wss alleen maar erger. Misschien een keer met een krijsende Eva aan de deur gaan staan: ‘Zo, dit veroorzaken jullie nu zo’n 5x per dag’. ;)

@Natja: Klein maar fijn zeggen ze toch altijd. Kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt hoor, het is toch wel heel definitief een sterilisatie.

@Laura: Zo wat kan Collin al veel zeg! Die zien we over een jaar of 20 vast terug op tv bij ‘De sterkste man van Nederland’ :D

@Stephanie: Lekker ding heb je toch!

@Jolan: Ga zo ff op je hyves spieken of het filmpje er al op staat!

@Rianne: Nope, hier maar 2 dagen van 9 uur. Maar ik ben dan ook zo’n dramatische emo-mama die die 2 dagen zonder kind al een hele opgave vind :D

@Laura: Lekker even een avondje voor jezelf, zal je goed doen :)

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier gaat alles goed, weinig bijzonders.
    Ben deze week overdag veel bij mijn ouders omdat het hier zo'n herrie is door de renovatiewerkzaamheden. Gelukkig beginnen ze pas rond 08.30/09.00 dus kan Zoë wel lekker in d'r ritme blijven.

Volgende week gaan we met mijn ouders, broertje en schoonzus naar Centerparcs. Heb er zo'n zin in! Ben dit jaar nog helemaal niet weggeweest.

19. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Laura: 2 middagen.. hmm en over 3 weken een evaluatie dan? Ben benieuwd naar het filmpje. Echt bizar wat Collin al kan. weet je zeker dat hij niet van de planeet Krypton komt?
    @Rianne: Ik werk 20 uur. Heerlijk... Ik ben altijd een erge carrieretijger geweest en heb die drang even niet. ook weleens lekker.
    @Stephanie: ahh poppetje is het zeg
    @Natja: oewwh klinkt absoluut niet lekker die verkleining. Je hoort het wel vaker dus je bent niet de eerste hoor. Kan me die traan goed voorstellen. Heel definitief. 3 vind ik al veel klinken laat staan 4 pfff das ook een fulltime job!
    @Jolan: staat het filmpje al op hyves? Ben nieuwsgierig :)

We hebben besloten om even af te wachten wat de buren met mijn "klacht" gaan doen. Het is nu rustig. Wordt het binnen een maand niet minder gaan we het huis te koop zetten denk ik.

20. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@mama: aah wat fijn dat het logeren goed gegaan is :D opa en oma gesloopt :D Wij gaan de 27e naar CP. Welk park gaan jullie? Wij hebben er ook zo'n zin in, 's morgens broodjes halen, dan lekker zwemmen. En we hebben een 6 pers huisje gekregen terwijl we voor een 2 pers huisje hebben betaald, jeeah.
    Gelukkig dat die hakkers pas om 8.30 beginnen. Rotklus.. hopelijk is het snel gedaan.

Deel Deze Pagina