@Sarah: Vandaag gaan jullie beginnen met de andere voeding toch, spannend! @Sam: In het weekend werken ze niet, dus geen herrie! Maar ze zijn een heel eind klaar volgens mij. Succes bij de k.a. hopelijk is ie goed gegroeid!
Schrok om 08.15u wakker van een smsje. Kijk naast me, ligt manlief er ook nog terwijl die om 08.00u bij een klant moest zijn.... Eikel haha Kom net Zoë's kamer op, pff stinken! Luier ramvol, heerlijk op je nuchtere maag :d
Goede morgen @sarah, gelukkig is collin nie de enige die dat dus doet!! Ik doe t ook nie de hele dag door, ook nie elke dag, maar soms wil hij gewoon even lopen hihi! @debby, meis wat een verhaal. Ik heb heel bevallingen mee gemaakt, en veel gehoord. Maar vind dit wel schandalig! ik hoop voor je dat je het een plekje kan geven, en met volle moed ooit voor de 2e gaat! en dan krijg je vast een hele mooie bevalling! Dat is je wel gegund! @wakkerworden.. Collin kwam om 5 uur! erg prettig aangezien ik pas om 1 uur thuis was maar goed.. niks aan te doen!
Meiden even ego Mijn vriend heeft net een aangetekende brief van zijn werk gehad dat hij van een onafhankelijk iemand moet gaan bewijzen dat hij psychisch niet in orde is. Ook willen ze zn salaris in houden omdat zij beweren dat hij niet mee werkt. Hij is nu helemaal overstuur...Gelukkig hebben wij een vriend die zijn ouders hebben een juridisch advies kantoor en krijgen wij gratis hulp van hen. Maar het ging een paar dagen heel goed met hem en nu stort hij in. Ik heb zo de neiging om zn werk op te bellen, maar goed daar schieten we niks mee op. Sorry moest het even kwijt ik ben echt zo kwaad!!!:x:x:x
@Sam: Ja hij moest de hele week al om 06.15u weg. En 's avonds wil ie nog een film afkijken of gamen ipv vroeg naar bed @Laura: Pff dat is vroeg, is ie daarna wel nog gaan slapen? @Sam: Dat kan ik me voorstellen, wat een ellende weer! Hopelijk kunnen de ouders van die vriend jullie helpen...
Wat een rotstreek Sam, ik zou ook de neiging hebben om te bellen. snap je kwaadheid! Hoelang werkte hij daar? Gasten zijn anders dan leden. Gisteren ook al heel de dag 1 gast. Valt mij ook op. 't zal wel spannend zijn denk ik.
haha ja Daan is een mama's kindje, maar het wordt gelukkig steeds minder. Gezellig hoor als je hierheen komt. Kunnen we samen carnaval vieren
o ik wist niet eens dat je dat kon zien, maar misschien is iemand van ons gewoon niet ingelogd? Dan zal je ook wel als gast komen te staan. Ach ja, ik heb niks te verbergen hoor. Sam wat erg van dat werk van je man. Hoe kan je dat nou bewijzen, psychische dingen zijn altijd zo lastig!
Is een heel normale gedachte hoor, dat je na zo'n ervaring van een niet uitgelopen zwangerschap weer heel snel zwanger wilt worden. Ik had dit ook toen mijn oudste was geboren. Heel moeilijk dat je man het op dit moment nog niet wilt, sterkte ermee!
Ja, vooral tijdens het vrijen, maar ook soms tijdens fietsen en lopen. Ik ben al bij de huisarts geweest en die heeft me doorverwezen. Ik loop er al een tijdje mee, maar durfde er iedere keer niet mee naar de dokter, maar toen ik een paar weken geleden toch voor een uitstrijkje bij de dokter was heb ik al mijn moed maar bij elkaar geraapt
super irritant is dat hé als anderen gewoon niet naar je willen luisteren, gooi het er maar uit hoor meid!
Indrukwekkend verhaal. Ik kan me goed voorstellen dat je het met de hele situatie moeilijk hebt (gehad). Ik heb bewondering voor vrouwen die een keizersnede hebben gehad. Misschien is de pijn op moment van bevalling (iets) minder dan bij een natuurlijke bevalling, maar de pijn achteraf zal net zo groot/ groter zijn. En dan ook nog eens te bedenken dat jij je kindje niet meteen bij je kon houden. Ik heb respect voor je!