Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Nee gillen heeft lieke gelukkig nog niet gedaan, maar ze werd vannacht wel even om 1.00 en 3.30 wakker. Even kletsen en blijkbaar weer gaan slapen. Vanmorgen om 8.00 werd ze wakker, maar wij gingen eerst even de ha bellen voor de enkel van mn man. Toen ik om 8.20 in haar kamer kwam lag ze weer te slapen...... slaapkop is het!

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hahahhaa die heeft dus ook lekker geslapen :D

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Jeetje!!!! Belachelijk. Knuf voorjullie!!

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi, iedereen die meeleest :D laat ook even gezellig een berichtje achter :D

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    superleuk filmpje! als je je laptop even kantelt kun je het prima zien hoor:D

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

jeetje dat is wel een heel heftig verhaal! ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat je man nog even wil wachten, maar ik kan me ook heel goed in jou verplaatsen, want als je als vrouw zijnde eenmaal dat gevoel hebt dat je nog een kindje wil dan is het heel moeilijk om dat gevoel opzij te zetten

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

brrrrr

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jee wat erg meid! Sterkte ermee!

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hee meiden,

Hier een shit nacht achter de rug. Isabella ging om 20:30 naar bed en om 21:00 hoorde ik haar al, maar toen viel ze gelukkig vrij snel weer in slaap. Om 23:00 begon ze weer en heb ik haar maar bv gegeven. Toen melde ze zich om 1:30, 3:30 en 5:30 weer:$
    Ik ben zo gaar als ik weet niet wat, bijslapen gaat ook niet lukken, omdat ik nog stapels was heb, het hele huis moet nog gestofzuigd en eigenlijk ook nog gedweild worden en ik moet de jongens steeds ophalen en brengen. Zullen wel weer de regeldagen zijn..... Ik hoop niet dat dit haar vaste ritme word.

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hahahhaa ja dat is waar :D

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    idd vast regeldagen.... hopelijk zoekt ze snel weer het oude ritme op.

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemiddag
    Cursusdag 2 zit er weer op! Mijn vriend heeft late dienst, ben dus saai alleen.
    Lenthe ligt weer te rollen op het kleed, zo schattig.
    Ik weet niet precies waar ik was gebleven.

@Debby: Heftig verhaal hoor! Kan me voorstellen dat je het er erg moeilijk mee hebt!
    Respect!
    @ Jolan; wat een geweldig filmpje! schatje hoor!Wij hebben een programma op de comp waarmee je die filmjes weer kan kantelen. Wel handig want ik film ook wel eens verkeerd.
    @ aaliyah: Gillen als huilen? Of gewoon gillen? Lenthe gilt nu ook veel, maar dat is voor de lol. Gelukkig niet in de nacht :D Succes bij de ka!
    @ mama87: Oei, als je je verslapen hebt wordt je ook niet lekker wakker! Voel ik me gelijk altijd heel brak. hihi lekker he die luiers :p
    @ laura: 1 uur :d Het was vast gezellig dan! Jammer dat collin zo vroeg kwam! Lekker tussendoor even bijslapen vandaag!
    @ aaliyah: nah wat belachelijk zeg ! logisch dat hij nu instort! veel sterkte voor jullie!
    @ gast: raar he, wat hebben die hier te zoeken??
    @ natja: ik heb er al zo vaak over gepraat. Door de onregelmatigheid kan het bij ons niet anders. Ze kijken naar het aantal uren/diensten per periode, en niet per week.
    Vervelend trouwens, dat je er bij het lopen enzo last van hebt! Knap dat je de keuze hebt gemaakt. Hopenlijk wordt het alleen maar beter.
    Wat een vermoeiende nacht :( En dan ook nog zoveel huishouden! Doe daar lekker rustig aan mee!

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: In Nijmegen, afgelopen maandag geloof ik... Heeft ook weer in de krant gestaan enzo. Kindje had volgens de media 'onderliggend lijden'. Maar daar is op dat kdv blijkbaar niets van bekend en vrijdags was hij er nog. Vind het steeds akeliger worden.

@Natja: Wat een zware nacht heb je weer achter de rug. Hoop voor je dat ze toch snel gaat doorslapen. Heb je al geoefend met de tuitbeker trouwens?

@Rianne: Gezellig hé, zo'n spelend en kletsend meisje in huis. Ben je toch niet helemaal saai alleen ;)

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama; Nee dat is waar :d en 2 honden en 2 konijnen :D

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoe heet dat programma?

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh dat jongetje, ja dat heb ik wel gehoord..... getsie!

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Jolan: Oh ik heb echt geen idee! Mijn vriend heeft dat gedownload. Hij is nu niet thuis dus ik kan het niet vragen. Weet niet waar het op de computer staat. Maar alleen wel jammer dat als je het filmpje op hyves zet, hij nog wel verkeerd staat. Het is dus alleen om te kijken op je computer.

Heb net courgette in de babycook gedaan, ben benieuwd wat ze er van vind. Vanavond eet ze wortels met aardappel. Stoofperen waren een succes vanmorgen.

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lekker aan het koken geweest dus :D Stoofpeertjes vind ik zelf ook zo lekker :D

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
  20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0