marloes, ja daar heb ik idd ook al aan zitten denken. Ik wacht even het cb af maandag, ga dan ook wegen. Zowiezo ga ik niet zomaar stoppen en zal dan idd ook eerst een lactatiekundige raadplegen.
rianne, wat is er ? Heeft ze zoveel last van haar oorontsteking.... Sterkte hoor meis, lijkt me moeilijk om je meisje pijn te zien hebben.
om de hoeveel uur maken jullie de kleine wakker? Lieke heeft haar voeding om 18.30 gehad en ligt nu nog te slapen (3,5 uur later) Moet ik haar nu wakker maken of wachten tot 4 uur en dan wakker maken? Er mag max 4 uur tussen zitten overdag toch? Verder kwam ze vandaag steeds om de 2 a 3 uur.
@Aaliyah: Je kunt er ook sterretjes a la Janet Jackson op plakken haha @Marloes: Ja dat is wel nuttiger . @Rianne: Is ze weer zo aan het huilen? Wat klote zeg… wel fijn dat je vriend naar huis komt. @Jolan: Ik wacht altijd maximaal 4,5 uur overdag, niet langer omdat ze dan de nacht korter slaapt! Mijn 2 grote liefdes http://i32.tinypic.com/23v1ce8.jpg
mama1987, haha ma flodder dat vraagt om een foto Jij laat dus max 4,5 uur ertussen. Zou het uitmaken of je fv of bv geeft? Ik denk dat ik haar max half 11 wakker maak. (4 uur later)
Rianne, wat sneu voor Lenthe...ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen,maar wil je bij deze een dikke knuffel geven. Het is zo hartverscheurend om je kindje te zien huilen, ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit meis... Fijn dat papa nu naar huis komt! Hopelijk gaat het zonnetje snel weer schijnen voor jullie saampjes! Ik zal een kaarsje voor Lenthe branden (niet dat ik gelovig ben ofzo, maar je moet toch iets he!). Succes meis!
Jolan, ik liet er overdag altijd max 4 uurtjes tussen zitten overdag met BV. Ah lees net dat je dat ook gaat doen! Rianne * knuf* voor jou en Lenthe. Machteloos voel je je dan he, als die kleintjes ziek zijn en pijn hebben...
En voor alle andere mammies ook een knuffel!!!!!!!!! Ik lees trouw alles mee, maar wij krijgen nog zo veel visites...slaat echt helemaal nergens op! Misschien onze eigen schuld, want we hebben 110 kaartjes verstuurd. Bij de volgende geven we een kraamfeest, das nu wel duidelijk!! Ik kom snel weer actiever kletsen, toedelsssssssssss
Jolan, dat is heel netjes hoor, 2 weekjes en dan na 4 uur komen! Ik heb ongeveer 5 weekjes borstvoeding gegeven en zat elke dag op 10 tot 12 voedingen per dag, slopend...kwam ook nog es bij dat ik te veel had en een te harde toeschietreflex die om de 2 minuten kwam...roos haar buikje was net een balonnetje, dus veel krampjes en huilen, niet meer kunnen slapen, mama en roos overmoeid etc etc etc. Toen besloten om over te stappen op de fles. En nu gaat het fantastisch! Maar in jouw geval denk ik echt dat je 2 regeldagen hebt gehad en nu kan ze weer een paar uurtjes teren op de voeding!!! Knap hoor!!! Als maandag blijkt dat ze goed is gegroeid dan mag je jezelf echt een schouderklopje geven
@Rianne: Houd je taai meid, wat een ellende met Lenthes oortje. Fijn dat je vriend eerder naar huis is gekomen. Zit je iedergeval niet alleen. @ Dootje: Jammer dat het mis gegaan is. Ik lees maar weinig succes verhalen over de borstvoeding onder de juni mama's.
Nou oma was volkomen verrast toen ze haar kleindochter mocht verschonen en de fles geven. ze wilde daarna alleen niet slapen. Toch teveel vreemde dingen denk ik achter elkaar. Vanavond voor het eerst zonder babytje op de kamer. Ik ben benieuwd of ik het vol kan houden... *zwaar gevoel in m'n maag*
Hallo meiden, Ik ga een poging doen wat pagina's terug te lezen. Hier is alles goed. Esmee slaapt al heerlijk door, is heel tevreden en slaapt overdag weinig omdat ze graag alles meekrijgt. Nu al een echte meid! Maandag gaat het echte leven weer beginnen, vriendlief weer aan het werk. In september gaan we nog een paar dagen naar Italie, daar zitten m'n ouders dan in een huis. Heerlijk! Esmee is alweer 4 weken en weegt al 4700 gram en is nu 56 cm! De kleinste maatjes kunnen de kast al uit. Sarah, lekkere knul heb je hoor! Slaapzakje, handig? Waarom hebben jullie daarvoor gekozen? Voorkeurshouding, heeft Esmee heel erg. Hebben jullie kindjes dat ook? Rianne, lieve foto's van je mooie meisje. Zielig van die oorontsteking, maar fijn dat het alweer een stuk beter gaat. Lees nu dat ze weer pijn heeft. Dikke knuffel voor jou! Ongi, nog niet eens helemaal van het vloeien af. Aaliyah, balen dat je zo slecht geslaagd bent. Ik ken het probleem en leef met je mee! Mooie spam trouwens! Dan kan je figuur je toch weer even gestolen worden? Jolan, met fv hebben ze ook niet altijd ritme. Esmee komt nu vaker om de 4 uur, maar soms ook ineens na 2,5 uur wat we proberen te rekken naar 3 uur. 's nachts slaapt ze zo'n 6 uur door. Kindjes geven wel aan als ze weer honger hebben en als ze er langer tussen laten geeft dat aan dat ze nog voldaan zijn. Wij rekenen vanaf het begin van de voeding, dus 9 uur gegeven en dan om 12 uur weer bijvoorbeeld. Gewoon je gevoel volgen! Voor de rest een dikke knuffel! Nog een half uurtje, dan krijgt ze de laatste voeding en ga ik plat. Ben helemaal kapot en hoop dat ze weer zo goed doorslaapt. Slaap lekker!
@rianne..ik zou het nog even aankijken...je kan het toch altijd nog afzeggen? En rustig aan heh! het gaat al een stuk beter...je zorgt hardstikke goed voor haar! Meer kan je niet doen toch?! Komt allemaal wel goed joh! @Mama...wat superlief dat ze zoveel opsturen! Krijgt Zoë gelijk haar prikjes maandag? Wel slim om de foto's bij te knippen! Ik heb op die site van jou zitten kijken...misschien dat ik het daar wel probeer... Alleen mn borsten erop vind ik trouwens niet eens zo erg denk ik...niet heel de wereld hoeft dat album te zien...en de mensen die het zien hebben me wel eens op het strand gezien..haha! (of ben ik nou heel erg???) @Ilse...het is idd erg fijn als ze ergens anders ook lekker even kunnen slapen...bij mijn moeder staat alles al...en mnvader belde vandaag dat het opgehaald wordt...dus die heeft dan zelfs een kinderwagen! Kregen ze van hun kapper! Mn schoonouders hebben ook alles is huis...ook voor mn nichtje. en GEWELDIG die foto! wat is dat toch...dat andere kindjes dat wel doen! Hahaha! Wat een lach zeg! SUPER! En slaap lekker vannacht! @Roosje...ivm de bv zeker? Daarom had ik hem in eerste instantie ook bij ons op de kamer...maar aangezien dat echt een fiasco is geworden kon hij al snel op zn eigen kamer... Fijn hoor...mnman zweet altijd zn bed iut als het niet vriest...haha! @Jolan...Finn is vandaag 1x na 4 uur gekomen en 1x na 3,5 en 1x na 4,5 hier scheelt het soms een uur! Finn kwam vandeweek nog om de 2 uur...maar dat was te snel omdat hij dan veel te veel kreeg...toen het CB gebeld en nu geef ik meer enduurt het ook langer... Ik merk aan Finn dat hij heeft als hij wakker wordt 3x smakt en dan keihard gaat krijsen! Haha! Ik reken trouwens vanaf het moment dat de voeding begint...dus als hij om 15.00 uur krijgt en ik reken 4 uur later wordt dat 19.00 uur beginnen... Ben je er al een beetje uit meid? @Aaliyah...nou de Zumba dvd komt er hier ook aan hoor! Haha! Steef heeft hem gedowload...nog even branden! @Heide...dankjewel! Vind hem zelf ook zo mooi...hihi! Vind je het niet veel werk dat album vullen? Ik wil het ook doen..maar heb er steeds na 1 bladzijde al geen zin meer in! Haha! @Laura...wat een lieve foto! Wat is hij al wijs zeg! @Stephanie...Finn wisselt zelf eigenlijk elke dag om van kant...dus ik kan je daar geen advies over geven... En wat een schatje zeg! Ladies...ik ga...tot morgen
Goh ben ik nu de eerste?? @ Stephanie, mooie foto van Esmee. Je vriend heeft best lang verlof gehad. Hier was hij maar 2 dagen vrij na de bevalling. Italie, dat klinkt heerlijk. Ideaal dat je ouders daar een huis hebben. wij hebben ook een slaapzakje. Eva trapt dr lakentjes van dr af en met een slaapzakje blijft ze zeker warm. Ik merk dat ze rustiger slaapt omdat dat getrappel in het zakje blijft. Esmee groeit goed! Jammer he dat die kleertjes niet meer passen. Ach een goede reden om te shoppen voor de kleine meid @ Sarah. Heb je DE foto al vastgelegd? Dus jij kan binnenkort ook aan de slag met Zumba? Ik ga het maandag proberen op de sportschool
3x raden waar Eva vannacht heeft geslapen... juist, bij ons op de kamer. Gisteravond kreeg ik het vreselijk aan de stok met vriend"lief". we zitten niet op 1 lijn, behoorlijk irritant. Er is zelfs sprake van uit elkaar gaan. Hij meldde dat ik maar niet moest denken dat de kleine met me meeging. Heb dus meer lopen waken vannacht. 't zal allemaal wel weer loslopen hoor, maar de relatie staat hier weer eens vreseljk onder spanning.
@Rianne wat erg dat het weer niet goed gaat met Lenthe!! Sterkte *knuffel* @Stephanie nou als ik naar hem kijk ben ik wel trots maar ik geef toch ook veel om mijn figuur hoor.... @Sarah je bent niet erg hoor! Verschilt denk ik per persoon. Ik zon ook nooit topless dus dat is dan ook weer anders @Ilse meid wat klote allemaal weer!! Jij hebt dus geen oog dicht gedaan. Ik hoop echt dat jij en je vriend eruit gaan komen..*dikke knuffel* (als je wat kwijt wilt via pb mag hoor) Hier een goede nacht gehad Jason heeft ongeveer 6 uur geslapen (gerekend vanaf het begin van de fles zeg maar). Maar toen ik hem dus om half 6 flesje wilde geven voelden zijn handjes,gezichtje en voetjes ijskoud. En de ka had gezegd dat als dat het geval was we contact op moesten nemen. Ook had ie in een golf bijna alle melk eruit gespuugd. We hadden gebeld en ze zouden het door geven aan de arts en waarschijnlijk zouden we terug gebeld worden. We wachten nu nog op telefoontje en twijfelen of we er niet mee naar de hap moeten omdat hij nog steeds koude handjes en voetjes heeft.....