ja maar een gast is iemand die niet ingelogd is of geen lid van deze pagina, onzichtbare mensen komen wel als lid te staan... o maar bedenk me opeens dat google ook heel veel links van deze site pakt! Had een keer een heel verhaal over mijn schoonmoeder getypt, googlede ik op schoonmoeder kwam ik mijn eigen verhaal tegen! Toen heb ik het maar gauw gewist hihi
@aaliyah, ga lekker genieten van je weekend meis!! je hebt t verdiend! Fijn dat t beter gaat met sven, en ook met de poes! Hoop dat de juridische hulp wat kan doen voor jullie!
@debby Jason heeft ook een kale bol aan de achter kant hahaha Ik krijg morgen bezoek van een hele goede vriendin die zwanger is Verder lekker genieten van Jason. @gast het kan idd zijn dat iemand 'zomaar' in ons topic beland ik heb niet zo problemen met meelezers heb niks te verbergen. Maar Laura snap dat jij het niet leuk vindt als je ex mee leest!!
haha nou dat doe ik niet, ik hoop juist dat haar haar groeit zodat het over die kale plek heen gaat hangen
Geniet dan maar dubbel van je vrije weekend, pittig hoor zoveel avonden achter elkaar. Ik werk altijd vast op maa, di en donderdag. Lekker hoor!
klopt @Debby: Ik hoop ook zo dat het snel dicht groeit (om het maar even zo te zeggen). Ze heeft nu hele kleine iniminie piekhaartjes die doorkomen. Ik kan de kleur nog niet echt zien. Ik hoop blond. Gaat ze misschien nog iets van mij krijgen
Ja dat vind ik ook irritant dat wachten! Ze is nu geloof ik 27wkn en nog wat, ze is als mijn zus eigenlijk. We leken vroeger ook op elkaar altijd als wij samen waren dachten mensen dat zij mn zus was
Debby ik vind ook dat ze een lekker kleurtje heeft! Jason wordt ook steeds donkerder echt leuk om te zien! Hoop dat ie snel meer haar krijgt ben benieuwd of hij net als ik ook krullen krijgt
leuk zeg! Ik heb ook echt een super vriendin maar die heeft al 2 kinderen (o ik moet eigelijk 3 zeggen want 1 is overleden bij de geboorte en ik voel me altijd schuldig als ik haar "vergeet") van 6 en 8. Ze was een half jaartje bij haar man weg maar ze zijn nu weer samen en ze is altijd zo leuk met Emma dus ik hoop een klein beetje dat ze nog een babytje gaan maken
Die van mij wordt vast binnen no time rood haha, net als papa! Werk op een kdv Sam, hier in de buurt zijn die in het weekend nog gewoon dicht. Ik ga slapen wuufjes, heb hoofdpijn.. byebye x