Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik word ook altijd snel rood, zeer irritant, blijf ook altijd in de schaduw. En mijn man is nog nooit verbrand! Al ligt hij een hele dag te bakken in de zon. Vorige keer voelde hij iets en dacht dat hij verbrand was, was het het zout van de zee dat een beetje trok, aansteller! :D

rust maar lekker uit meris! slaap lekker!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik ga ff verder werken aan mijn jurkje. Blijf alweer te lang achter de pc hangen. Morgen lekker naar de markt, stofjes kijken met mijn zusje. Die woont in Duitsland maar heeft net haar relatie van 6 jaar verbroken dus komt even hier uithuilen. Ik kom morgenavond weer even buurten! (K)

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Meris...is het meegevallen? Zo een paar dagen zonder je gezin?
    Hoeft niet gelijk te komen volgens mij...die tandjes..Finn had op zaterdag die vieze luiers en op dinsdag was het tandje een beetje door...
    Nu heeft hij vandeweek ook weer vieze luiers gehad..en ik denk dat het tandje morgen helemaal door is...de tweede dan!
    Succes ;)
    Ooowww jouw spispaspeciekuip is wit! Hier hebben ze alleen zwarte en dat vind ik er erg vies uitzien!

@Jolan...ik heb het wel eens over Shabu Shabu gehad...maar dat was omdat ik er zo graag wil gaan eten! Een vriendin van me is er al een paar keer geweest en een collega ook...en iedereen die ik er over hoor is erg enthousiast...je hebt voor 22,50 (geloof ik) onbeperkt sushi...en daarnaast ook nog gewoon bami en wokken enzo geloof ik!
    Wil er nog steeds erg graag eten!
    Hier staat er best vaak het boek van Opperdepop op de site bij te koop! Kijk anders op MP...staan er ook erg veel!

@Rianne...zal dan toch wel geen waterpokken zijn? Neem toch idd aan dat ze daar voor waarschuwen! Misschien een allergie of iets?

@Laura...actief ventje hoor! Finn slaapt meestal nog wel 1 of 2 uur tussen de voedingen!

@Tamtam...ik zou wel proberen enigzins vaste tijden te doen...maar ik zou dus absoluut geeeeeen wekker zetten...dat moesten wij van het CB en dat was dus niets! de KA zei ook dat hij na de nacht lekker zelf wakker moet worden!
    Tussendoor maak ik hem soms wel wakker...bijv. als hij om 13.00 moet eten en om 13.45 nog slaapt...dan ga ik hem langzaam wakker maken...
    Anders klopt er niets meer van! Haha! Ik zorg altijd dat wel dat er niet meer dan een uur verschil in komt...
    Ja soms is dat wel...als hij zelf vroeg is wakker geworden...maar dan komt het meestal vanzelf goed...dan slaapt hij overdag wat langer!
    Ik laat er dus overdag niet meer 4 uur en 45 min. tussen...nietda omdat dat zogenaamd goed zou zijn...maar omdat ik het zelf handig vind ;)
    Geen zin om elke dag een ander ritme te hebben...wil wel weten waar we allemaal aan toe zijn ;)
    Hij krijgt 4 keer 210+7 en de tijden zijn (ongeveer ;)) 9.00/13.00/17.00/21.00

@Ilse...hahaha en? wat wordt het? Sneeuwwitje of Ariel? Hahaha! Of misschien een kat! of een elfje! Hahaha!
    Thnx for asking trouwens...het gaat wel goed eigenlijk met de voeding! (afkloppen natuurlijk!)

@Debby...het is ook wel een gedoe denk ik...een klacht...en waarschijnlijk schiet je er dan dus niets mee op en heb je het allemaal weer opnieuw meegemaakt voor niets!
    Maar misschien helpt het wel!
    Joh die tweede komt er wel! Verwerk dit in het tempo dat bij jou past dan komt het allemaal wel goed meid! KUS!

@aal...THNX! superlief plaatje! Jij ook meid! Rustig aan heh!

Hebben jullie nog iets van Joanita gehoord? Ze schreef weer mee...maar nu al een poosje niet meer...of ben ik abuis?

Las dat een baby was die last had van schrale wangen...dat had Finn afgelopen week na al die wandelingen ook...de KA raadde aan om er vaseline op te doen...2 keer per dag gedaan en het was dus na 2 dagen helemaal weg!

Jullie allemaal met dat diksap, liga's en groente!
    Nog even volhouden...hahaha! 14 december duurt nog zoooo lang! Hij wordt ongeduldig!

Nou meiden...misschien dat we geluk hebben...Finn reageert nog niet echt op de nieuwe voeding...
    Hij moppert wel een beetje na de fles...maar nog niets heftigs...
    Het is natuurlijk nog wel dieetvoeding voor KMA...maar dit zou al kunnen betekenen dat het niet zo ernstige KMA is...
    We duimen verder!
    Wel stom joh...de nutriton is op...maar Steef was er vanuit gegaan dat ik dat wist...nu had ik dus 3 schepjes gedaan..en heb ik er ook nog ongeveer 3 voor morgen...wie weet gaat het daarmee ook goed en valt de reflux ook mee...
    Durfde het nooit zo goed aan minder te doen...maar nu moest ik wel!
    Hebben jullie enig idee hoe lang het zou duren voordat Finn een reactie zou moeten hebben op de voeding?

Wou morgen naar de dierentuin...maar het wordt crappie weer...dus dat zou hem wel weer niet worden!

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Lees morgen je verdere verhaal door Sarah, maar de enige echte witte spispaspeciekuip is te koop bij de Karwei voor 7 euro :)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    * zwaait even en zegt met schorre stem en bijbehorende keelpijn: HOI!!!! *

lekker joh, na 27 weken verlof weer tussen de bacteriën en wandelende snotneuzen les geven...

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @meris oh haha vergeten...Dom! Ja die zijn dicht natuurlijk in het weekendWeltrusten meis

@debby ik verbrand ook nooit hihi. Veel plezier morgen!!

@sarah jeetje 14 dec is idd nog lang zeg. Wel fijn dat Finn nog niet gereageerd heeft. Ik duim voor je dat dit goed gaat. Lijkt me echt niet leuk zoveel verschillende dingen uitproberen:(
    Veel plezier in de dierentuin morgen!!!

@marloes hoooi!!!:D Ben je verkouden? Balen!!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    heb vooral keelpijn en raak mijn stem kwijt... vaste prik 1 keer jaar. lang leve lesgeven tussen de drukke adhd'ers ;)

hebben jullie trouwens het topic in de lounge gevolgd... vrouw volgt, inmiddels, ex vriend en betrapt hem met een ander....

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@sarah: Joanita moest verhuizen. ik denk dat ze even iets anders aan haar hoofd heeft, arme meid.
    duimen dus dat Finn het zo blijft doen op de nieuwe voeding. Volgens mij 10 dagen reactietijd. Ieder geval ik moest altijd minimaal 10 dagen een voeding proberen.
    Jammer dat je morgen niet naar de dierentuin kan. Je wilde naar Arnhem toch?

@Debby: Succes met de kleertjes. Ik ben weer benieuwd naar je nieuwe creatie. sterkte me je zus. bah 6 jaar en dan opeens over...

@all: trusten

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja daar heb ik ook iets van gelezen maar niet hoe het nou afgelopen was? Had die vriendin nou nog gefilmd?

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!!

Las iets over kale hoofden. Esmee heeft nog weinig haar en ook een kale plek achterop. :(

De spispaspeciekuip vind ik geniaal!! Meteen even overleggen hier. :)

Bruine kindjes. Hier een bleekscheetje. Echt niet normaal!

Ik moet het weekend werken. Twee vroege diensten helaas. Maar daarna 3 weekenden vrij! :)

Gasten, ach lekker boeiend. Maar kan me voorstellen dat het niet leuk is als je weet dat je ex meeleest!

11. Koekeloerie

Heb het gevolg ja. Ik vond het alleen heel erg dat het een zo-snel-mogelijk-willen-reageren-topic- was geworden.

Vreselijk om mee te maken, maar ontzettend stoer!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ze heeft wel iets gepost vandaag in de lounge vanavond, kwam een berichtje tegen van haar.

Slaap lekker

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik sta trouwens altijd onzichtbaar.. dus zal ook bij de gasten behoren ;)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    elmo heeft een vervolg topic geopend en daar staat haar verhaal als 1e post... ze heeft hem zelf betrapt.:$:x:$

15. Koekeloerie

JOH :( oh oke, misschien geen zin meer dan :D

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Debby, ik vind jouw kleine meid ook al donker hoor. Mooie foto trouwens!

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ga eens even bij de lounge kijken.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ik las het net! Waar is dat oude topic dan wat ze gestart had bestaat dat niet meer?
    Wel erg hoor je man zo betrappen....Moet er niet aan denken zeg!

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @steph werkse dan meid 2 vroege diensten brrr dat is niet relaxed! Wel lekker 3 weekenden vrij achter elkaar dit is ook mijn 3e weekend vrij:D

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Krijg helemaal de kriebels als ik dat zo lees. Getver wat een &^&$^&% vent zeg!

Deel Deze Pagina