Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Ilse...nee...het lukt niet..ik denk dat ik maar wat hij "op commando" lacht...hahaha!
    Ik ben benieuwd hoe dat Zumba is...als het erg leuk is ga ik ook eens kijken of er hier in de buurt een sportschool is die dat geeft!
    Wow...ineens heftig bij jullie...uit elkaar gaan joh? Jeetje...je blijft er wel positief onder zelf! Ik hoop dat het goed komt en jullie wat meer op 1 lijn komen te zitten meid!
    @Aaliyah...heh meid...schrikken weer! Rustig blijven heh! Het is ook veel kouder nu (hier dan...) dus wie weet komt het alleen daardoor!
    Sterkte meid!

Nou ik werd me tochverbaasd wakker vannacht toen Finn wakker werd voor zn eten...
    Hij had om 21.30 de laatste fles gehad...en ik heb hem gewoon laten slapen...wilde hemniet wakker maken...k dacht ik kijk wel hoe laat hijwakker wordt....merk het vanzelf wel!
    Nou...om 5 uur dus pas!
    Hij heeft echt superlang geslapen!
    Nu nog zorgen dat hij dat ook op een tijdstip gaat doen dat voor mij lekker is! Hahaha!

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@ Aaliyah: He nee toch, ik ga duimen dat hij het alleen maar koud heeft gehad. Heb je z'n temperatuur al opgenomen?
    "waarschijnlijk" bellen ze terug? Niet zeker dus? huh?? Dan zou ik zeker de hap bellen. Al kijken ze maar even naar Jason of alles goed is. zijn jullie ook weer geruster.

Ruzie zal wel weer loslopen hoor. Ik was gisteren vreselijk boos, maar valt nu wel weer mee. Lief van je...

3. Koekeloerie

@ Sarah: Soooow dat is lang, heerlijk zeg. Ik had ook geluk (daarom ben ik nu ook niet meer zo boos). Eva heeft de laatste fles gekregen om 00.15 en kwam om 8.30!!! Ik schrok me kapot toen ik de klok zag. Waarschijnlijk heeft ze heel veel te verwerken gehad van gisteren, omdat oma de fles had gegeven etc.

Nou het is niet opeens heftig bij ons hoor. Het is bijna nooit rustig tussen ons.

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    dames, als jullie mij even missen hier op het forum.

ik heb een blog geschreven op hyves, lees maar even

kus

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Meiden,mn vriend heeft toch de hap gebeld en we hebben om 12 uur een afspraak daar.
    We gaan ons nu klaar maken en dan daarheen. Ik denk zelf ook dat het niks is,zn handjes voelen nu weer wat warmer aan. Maar hij laat nu elke keer 60cc zeker van zn voeding staan en dat deed ie nooit... En als hij dus minder goed ging drinken en of helemaal niet meer dronk moesten we ook aan de bel trekken!

6. Koekeloerie

Wat fijn dat jullie naar de hap mogen komen. De ka heeft het niet voor niets gezegd, dus heel goed dat jullie gaan. Dan misschien maar voor niets heen en weer.

7. Koekeloerie

Sterkte Rianne. Heel begrijpelijk hoor. Nogmaals, je bent een supermama! Lenthe boft met zo'n zorgzame moeder als jij. Het komt echt allemaal goed en je zal zien dat jij ook weer opknapt als Lenthe je weer lachend aankijkt.:)

Dikke knuffel

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Lief van je :)

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Aaliyah: Fijn dat jullie even langs kunnen komen!

Ilse: Wat vervelend dat jullie relatie steeds zo onder spanning staat. Hopelijk komen jullie op één lijn, of vind je de rust door voor jezelf te kiezen...

Rianne: Ik heb je hyves niet dus kan je blog niet lezen...

10. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Aaliyah sterkte bij de hap, hoop voor je dat het echt niks is en dat hij het alleen maar een beetje koud had. Dikke knuffel

Ilse Wat rottig dat er zo'n spanning is bij jullie. Hoop dat het snel goed komt en dat jullie snel op 1 lijn zitten. Een hele dikke knuffel. Je mag altijd een pbtje sturen hoor!

Rianne ach meisje toch, wat een narigheid. Je bent een hele goede mama hoor! Ze wordt vast snel beter hoor en dan heb jij je lachebekje weer terug. Sterkte en een hele dikke knuffel!!!

11. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Zooo lees dat er hier kindjes goed doorslapen. Finn en Eva ga zo door!!! Daar worden mama's heel blij van ;):)

Niek tukt hier nog steeds lekker van 23.15 tot 7.15 uur. Meestal om een uur of 6 hoor je een prutteltje en geef hem dan een speentje en hij slaapt dan nog heerlijk door. Moet je eerlijk zeggen dat ik hem vanochtend wakker gemaakt heb omdat ik het een beetje eng vind om hem te lang te laten slapen. Heb wel eens gehoord dat ze dan in een coma kunnen raken?

12. Koekeloerie

Tijd om Eva wakker te gaan maken!! :$

Niek slaapt ook al heel goed zeg. (lekker he :))

13. Koekeloerie

@ Nikita en Sunshine: Bedankt :)
    Ik heb de pech een heel dwars en eigenwijs vriendje te hebben gevonden. Het is een beetje water en vuur bij elkaar. Ik houd wel heel erg veel van hem en blijf vechten. Heb wel een grens gesteld en soms komt ie daar heel dichtbij. Ik heb eerder een relatie van 6 jaar gehad en ik ben niet van plan om weer jaren van m'n leven weg te gooien!
    Mijn mannetje is ook en stuk jonger dan ik, ik heb nog steeds de goede hoop dat hij ooit volwassen(er) gaat worden.

14. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ja echt heerlijk!! :):). Laatst vertelde een vriendin van me dat haar zoontje nog tot 5 a 6 mnd. s nachts om 4 uur was gekomen. Vertelde dat Niek tot (toen nog) 6 uur sliep. Ze zat met dr mond open :). Nou we boffen natuurlijk wel heeeel erg he.

15. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hmm lijkt een beetje op mijn relatie. Is nooit echt rustig in onze relatie maar wat wil je met een hittepetit en een supereigenwijze vent. Enige verschil is dat de mijne ouder is en volgens mij moet die ook nog steeds volwassen(er) worden ;).

Jongere man heb je goed voor elkaar!! :);). Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?

16. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,

even een teken van leven vanaf hier,
    ben erg druk de laatste dagen lees wel braaf mee maar even geen tijd om snel te reageren.
    jamy heeft gister om kwart voor 12 de laatste fles gehad, toen om 6 uur en toen om 11 uur, en meneertje slaapt nu nog.
    ben toch terug gegaan met voeding. 150 was toch te veel voor hem.
    hij krijgt nu alleen de laatste fles van 150+5 de rest van 120+4 en slaapt nu veel en veel beter.

rianne sterkte meiske, je bent een geweldige moeder!!!!,

ilse ik hoop voor je dat het snel goed komt, en dat jullie weer op een lijn zitten.
    hier ook af en toe wat woorden, maar is al een stuk beter gelukkig. meneer is nog wel in de ziektewet maar met medicijnen gaat het een beetje de goede kant op. gelukkig.

verder jamy doet het goed slaapt nu veel beter sinds dat we weer terug zijn gegaan met de voeding.
    een veel vrolijk manneke. gelukkig.
    ik heb het gevoel dat jamy in een keer flink de lengte is gegaan, hij lijkt echt met de dag groeien, dat is echt niet normaal.....

verder me arbeidsvoorwaardengesprek gehad voor me nieuwe baan, en moet zeggen ik ga qua salaris gelukkig niet heel veel achteruit. op wat ik bij me oude baan verdiende en daar werkte ik fulltime en nu parttime, dus heb een goede keuze gemaakt.

zo dames hoe gaat het verder allemaal met jullie.
    ik hoop dat ik snel weer elke dag met jullie mee kan praten, ben ook bezig om het foto boek van jamy netjes te maken en daar gaat nogal wat werk in zitten geloof dat ik 150 foto's heb, en overal schrijf ik netjes een verhaaltje bij dus moet af en toe nog flink verzinnen.

17. Koekeloerie

ja precies ja een hittepetit en een supereigenwijze vent! Ik ben 27, vriendlief is 4 jaar jonger.

18. Koekeloerie

Hey Joanita!! Vroeg me al af hoe het met jullie ging!
    Wat fijn dat Jamy ook al zolang doorslaapt. Jullie krijgen dan ook wat meer nachtrust. Met je vriend gaat het dus de goede kant op. Praat hij al wat meer met je?

Ja heeft Jamy ook een groeispurtje gehad. Zie veel 56 cm tegenkomen. Weet je hoelang hij nu is? Eva had ook een groeispurt gehad en zat ineens aan 56.5 terwijl ze met gewicht en omtrek hoofd achterbleef. Afgelopen week was ze niet gegroeid volgens cb. alleen aangekomen. Ze kan echt met de dag meer. Zo gaaf om te zien dat ze steeds meer en gerichter lacht, heerlijk.

Als je eerst full-time werkte en nu ga je naar parttime is dat qua belasting waarschijnlijk ook een meevaller. bruto netto verhaal is gunstiger.

Ik heb ook net een nieuwe baan aangenomen. Ik ga nu 20 uur in de week werken per 1 oktober. Hoeveel uur ga jij werken?

19. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Rianne ik wilde je even heel veel sterkte wensen. Ik kan me niet voorstellen wat je op dit moment doormaakt. Ik vind het al moeilijk om Lucas zo verkouden te zien. Ik denk aan je!

20. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Hier was ik ook weer even. Mijn man is na een week vakantie vandaag weer aan het werk gegaan.

Met Lucas gaat het heel goed, alleen is hij heel erg verkouden dus dat is wel zielig. Vandaag is hij alweer 6 weken oud, wat gaat de tijd toch snel.

Deel Deze Pagina