Hi mama's, zo dat is lang geleden... Iedereen gefeliciteerd met jullie mooie baby's! Ik heb heel wat mooie baby's voorbij zien komen, super hoor! Met Gijs gaat alles goed. de bv gaat super en hij groeit geweldig. Marloes, wat een mooie text heb je geschreven zeg! ik ga proberen om weer is wat vaker langs te komen... heel veel liefs Inger en Gijs
Laura: Gefeliciteerd! Eindelijk is hij er dan! Joepie, over naar de mama's, toch even een bijzonder momentje. Ik heb gister ook weer eens flinke ruzie gehad. Ik irriteer me soms zo aan mijn vriend. Rond een uur of 21 valt hij standaard in slaap op de bank, s'avonds komt dan nog steeds een groot deel van de verzorging op mij. In plaats dat hij nou even helpt!! Mooie baby's gezien weer, dan mag ik ook even spammen
Balen zeg dat het tussen jou en je vent ook niet helemaal lekker loopt, wat is dat toch met die kerels. Fijn dat je even afleiding hebt. Dikke knuf!
Is dat zo verontrustend dan, een klein piemeltje? Mijn zoontje van 4 had ook altijd een klein piemeltje en eigenlijk nu nog, maar hier is nooit iets over gezegd.
Vannacht een klote nacht achter de rug. Viel pas om 00:30 in slaap en om 1:00 kwam Isabella al weer hierna om 3:00 weer en toen om 5:30 weer. Pff was erg vermoeiend. Dit zijn toch wel de momenten dat ik denk waarom stap ik niet gewoon over op de fles.... Vanochtend bij het consultatiebureau geweest. Madam was gelukkig wel goed gegroeid. Bij de geboorte (29 mei) woog ze 2860 gram en was 46cm, nu weegt ze 3735 gram en is ze 51cm. Mevrouwtje pieste de hele weegschaal lekker vol hi hi hi. Wel heeft ze een balletje wild vlees aan haar navel en dit is aangestipt, maandag nog een keertje. Bedankt nog voor jullie steun en reacties op de problemen tussen mij en mijn man. Jullie hebben ook wel gelijk en ik moet hem ook even tijd geven, maar ik baal zo ontzettend dat het in een periode is waarin ik alleen maar wil genieten, deze periode met Isabella komt nooit meer terug. Ik heb bij 3 van mijn 4 kids al problemen gehad net na de geboorte waardoor we niet optimaal hebben kunnen genieten, mijn oudste is geboren na bijna 30 weken en tijdens de zwangerschap van mijn 3e zoontje werd mijn man ontslagen en het heeft toen bijna 2 jaar geduurd voordat hij weer werk had en nu bij Isabella die midlife/crisis van mijn vent, zucht. Alle andere meiden die ook trobels hebben met hun vent, ik leeft met jullie mee, dikke knuf!
Hey dames, Ik heb ook een ander gesproken van het cb en hij zei dat ik altijd over mag stappen op nutrilon AR of iets dergelijke... Hij zei dat het verder geen kwaad kon omdat ze goed groeit, maar als wij het fijner vinden voor haar dan mag ze dus de voeding met johannesbroodpitmeel ofzo. Ik weet niet of kruidvat dat soort voeding ook heeft? Wij zijn terug van het feest, was erg leuk! Vanavond komen we op BRABANT 10 TV!!! Helemaal trots haha.. Dan kan iedereen onze kleine meid zien (in brabant of met digitale tv hahaha). Zal zo even wat foto's plaatsen en dan ga ik reageren
@ PM:Veel plezier bij het feest, leuk hoor. Zielig dat Rebecca zo spuugt. Hoop dat andere voeding werkt. @ Guusje: Fijn dat het beter gaat. Visite is vermoeiend he. Heb ik hier ook nog hoor. Wat zielig dat Lucas verkouden is. Veel succes op cb! Lieve foto zeg. @ Nathalie: Jammer dat je niet lekker hebt bij kunnen slapen! Fijn dat de musical leuk was. Welke? Had ik even gemist denk ik. @ Sunshine: Ik hoop dat de osteopaat Niek kan helpen. Ik heb er ook goede dingen over gehoord! @ PM: Ik zou wel het advies van het cb aanhouden. Even aankijken hoe het dan gaat. @ aaliyah: Nog naar de stad geweest? Nog leuke dingen geshopt? Balen van de ruzie met Sven @ Joa; gefeliciteerd met je nieuwe baan. @ guusje: Fijn dat alles goed was! hoop dat zijn piemeltje nog gaat groeien hihi. @ aaliyah: Leuke foto's. Schattige kleetjes, H&m he? @ mutti: Hoop dat de inbakerzakken wat helpen. Schattige foto van je meisje! Volgens mij zie ik een klein lachje! @ sarah: Gweldig die geluiden als ze liggen te poepen ja! haha. Jeetje wat groeit hij goed zeg!!! @ mam85: Jeetje Swen ook al zie hard gegroeid. Wat goed zeg. @ Inger: Fijn dat het zo goed met Gijs gaat! Ook fijn dat de bv nog goed gaat. Is altijd maar even afwachten natuurlijk @ roxanne: balen van de ruzie met je vriend. hij mag best wat meer helpen ja lieve foto!!! @ natja: balen van je nacht zeg. dat sloopt je inderdaad wel! fijn dat isabella zo goed groeit. wat vervelend dat je nu weer niet kan genieten van de geboorte-tijd Probeer te genieten als je lekker alleen bent met je meisje. Kleine dingen zoals lekker praten tegen haar en haar in bad doen. @ PM: ja kruidvat heeft ook zulke voeding. Leuk dat je op tv komt! Ik ga zo naar mijn ouders, die zijn net geland met het vliegtuig en op weg naar huis! Ze zullen wel poepie-bruin zijn, jaloers!!! Heb hier wel een zonnebank staan maar het is nu veel te warm om eronder te liggen! Vanmorgen was er kraamvisite, collegas van mijn werk. Kreeg een parfum-bon! heerlijk eens een cadeautje voor mij ipv de kleine. Die krijgt al zo veel haha.
Fijn dat je toch naar andere voeding mag voor Rebecca, hopelijk wordt het spugen minder... Zo niet dan door laten sturen naar een kinderarts voor medicatie tegen Reflux... Natja * knuf* hopelijk kan je gauw weer verder genieten samen met je man... Vermoeiend soms he,die BV 's nachts... Hier komt ze nu nog maar 1x. Ook het poepen wordt langzaam aan minder... Hier heeft de kleine meid een beetje verhoging, 37.8... even in de gaten houden. Ze slaapt en drinkt wel goed... nog even mijn skatties spammen... ( en even uitproberen hoe dat met foto's werkt)
Wow we zijn nu toch echt over naar de mama's! Ongelooflijk dat we allemaal een gezond kindje hebben mogen krijgen he! Heerlijk toch! Kuide: Gefeliciteerd met je kleine/grote man! Je hebt er het langst op moeten wachten maar ook voor jou is nu de tijd van het genieten gekomen! Heerlijk he meid!
Mooie foto's langs zien komen hoor meiden. We hebben het maar getroffen met zulke kinderen! Joa gefeliciteerd! Harstikke fijn dat je aangenomen bent! Demi wat sneu dat ze verhoging heeft, hopelijk gaat het snel weer over. Natja wat rottig dat je zo slecht geslapen hebt, hopelijk slaapt ISabella vannacht wat beter. Pm2b leuk dat je op tv komt!! Inger fijn dat het zo goed gaat met Gijs. Geniet er lekker van! Aaliyah lekker shoppen!! Hoop dat het snel weer wat beter gaat tussen jou en je hubbie Sarah fijn dat alles goed was bij het cb. Groot mannetje hoor!