@sarah was je gevoel toch goed he over dat stoppen Hopelijk gaat het nu gewoon allemaal goed!!! Dat gedoe met voedingen... Nu ga ik echt!
@rianne...mooi hok! Had hem net gezien op je hyves! Denk niet dat 1 dagje slechter eten kwaad kan..maar hou het morgen goed in de gaten! Balen van je migraine! Kut hoor! lekker slapen! Succe voor je vader met zijn operatie! @Mama...hahaha...dat is goed! Maar anders mag je ook wel in de plassen stampen hoor @Lau...goed nieuws zeg! Dat zou ik ook wel willen! Hihi! Nou toch weer iets positief nu! Het begin van veeeeeeeeeeeeeel meer positiefs! @Ilse..raar...zouook niet weten waardoor dat zo snel komt en gaat...en nu al voor de 2e keer...gek hoor! Finn wordt heeeeeeeeeeeeel driftig als hij langer dan 5 minuten ligt in de box...toenik hem op zn bips zette was het gelijk klaar...maar ja...dat kan hij nog niet zelf! Hij wordt ook echt boos als hij niet mag zitten en staan! Hij wil zelfs al naar Steef toe lopen als we op de bank zitten! Ik laat hem af en toe maar even staan hoor...soms kan toch dnek ik gene kwaad? @Soof...had je verhaal al van Bart gehoord natuurlijk...ik had juist een superlieve invalster! Welke vk had jij het liefste gehad van de praktijk? Ik was wel blij met deze...en anders was Rianne (die het begin hefet gedaan) ook super geweest! @Natja...tuurlijk duurt dat even! Het is niet niets hoor! Maar ik weet zeker dat het goed komt! KUS voor jou! Is het wel goed gegaan met je man? Heeft hij erge last? Ik zou me ook goed voelen bij het feit dat hij moeilijk loopt...hahaha snap je helemaal! Hihi! Enne...we gaan gewoon een keer een dag met zn allen bij jou op visite! Desnoods in eenhotel joh! Of met zn allen bij jou! Hahahaha! Zie je het voor je...pfffff dat zal een drama zijn! @Aal...nou gelukkig groeit hij dan wel goed! Hihi! Ben ook wel klaar met dat provoceren voorlopig! Maar gelukkig hoeft dat ook niet voorlopig! Hij kan er niet tegen dus KLAAR..hahaha! Nou nog van de zantac en de nutriton afkomen! Maar zoals ht nu gaat hou ik het lekker voorlopig! AL dat gedoe idd! we blijven bezig met uitproberen...even rust is ook lekker! @Steph....hahaha die billenfoto! Finn werd trouwens ook om 19.45 wakker...maar dat was dankzij de hond! Die was keihard aan het blaffen... Akina lag boven omdat ze bang is voor de vriend van mn vriendin en toen was er iets wat ze niet leuk vond! Maar hij was gelukkig wel vrolijk! Toen hij naar bed ging na de laatste fles was het wel feest! Hij heeft nog 15 minuten liggen brallen en gillen! Iedereen slaap lekker! Ik ga denk ik ook zo maar eens!
ja emma wil alleen maar zitten en staan. Ze wil nooit meer eens lekker op mijn schoot of op mijn borst liggen. Jammer hoor!
@ staan, dat doet collin al vanaf dat hij 2 maanden is! En nog steeds! Hij heeft zo zijn momenten maar stil op schoot zitten!? Alleen als hij heeeel moe is of net wakker! Collin kwam weer om 5 uur maar ff laten prutsen en toen ging hij weer slapen! Nu ligt ie alweer half uur mijn bed onveilig te maken hihi zo maar is flesje maken! Hoest met jullie?
de electriciteit gaat er hier zo af kan dus niet veel hier in huis..... kan niet eens schoonmaken..... pak er straks maar een boekje bij. niet te veel kletsen dus
Goedemorgen, Danian heeft ook weer liggen spoken vannacht. En dat terwijl ik niet fit ben Had gehoopt op een goede nacht rust. Hij sliep om 20.30 uur. Werd om 23.30 uur en iets voor 03.00 uur wakker. De speen er in en hij sliep weer verder. Vanmorgen kwam hij wel pas om 6.40 uur, dus om 6.45 uur de fles gegeven. Moest hem net om 8.30 uur wakker maken, want anders komt het schema niet goed. @ Kuide: Balen dat Collin zo vroeg kwam, maar gelukkig is hij weer in slaap gevallen. @ Staan: Danian heeft dat met vlagen dat hij dat wil. Liggen in de box en op het speel kleed vind hij ook goed kan hij goed bewegen Hij ontdekt nu nieuwe geluidjes zo leuk om te horen. Ik voel me nog steeds niet fit. Barstende hoofdpijn, dus zo eerst maar een paracetamol. Lekker rustig aan doen vandaag.
ja dat is heel erg met tim, en als je ff met hem kroelen wil, terwijl hij de plannen heeft gevat om te gaan staan is er ruzie
zou het in de lucht zitten? Tim heeft vanacht weer liggen spoken om 19.00 naar bedm om 23.00 weer wakker, geslapen tot 1.00 toen tot 3.00 toen tot 6.00 uiteindelijk manlief maar uit bed gegaan voor zijn fles. Want mama was al 5 X dr bed uitgeweest om Tim toe te dekken, en zijn speen en knuffel weer aan te geven...
Hey Saar, ff datumpie prikken? van uitstel kom afstel, en ik ken mezelf.... Dan heb ik je volgend jaar nog niet gezien Liefs soof
Hey meisjes Hier weer een teken van leven! Ik lees regelmatig mee, maar een huishouden met 2 jochies, een beginnende onderneming en natuurlijk mijn eigen werk, maakt het allemaal erg druk. Maar nu ff stiekem een momentje gevonden Las dat Stephanie weer zwanger is, gefeliciteerd! Staan; mijn Jantje wilt niet anders en net als Collin ook sinds dat hij 2 mnd is. Hij heeft lekkere stevige beentjes dus kan ook stevig staan. Op zich gaat het hier voorspoedig geniet met volle teugen van mijn mannen, alleen zijn ze beide gevelt door de Mexicaanse griep. Op zich valt het me mee. Het lijkt tot nu toe een milde griep. Ach het scheelt dat ik me nu geen zorgen meer hoef te maken over inentingen e.d. (was ik toch al niet van plan) Moet er alleen voor zorgen dat Ted goed blijft eten, hij is een lichtgewichtje. (2jr 9 mnd, 12,5 kilo 94 cm) Dat is bij Jan wel anders, die heeft lekkere spekjes die ik bij Ted nooit heb gezien Jan krijgt nog steeds borstvoeding en nog steeds op verzoek. Dat gaat nog steeds fantastisch! (ben er best wel trots op) Ik zal proberen weer meer actief te zijn, dus tot snel
Oja! he-le-maal vergeten... Wat een knappe kindjes heb ik toch voorbij zien komen! Juni 2009 is toch wel een goede maand geweest
jeeeetje!!!! lees ik 1 avondje niet mee!!!! krijgt stephanie een 2e beebje en krijgt lau een superkans!!!!! WOW Meiden gefeliciteerd!!!!
Kan me voorstellen dat je het aardig druk hebt. Fijn dat alles goed gaat. Allebei de Mexicaanse griep dat is minder. Hopelijk knappen ze snel op.
leuk om weer wat van je te horen. fijn te horen dat alles goed gaat, behalve dan die mex griep. hopelijk slaan de mannen zich daar goed doorheen. beterschap voor hun. super dat de bv nog steeds goed gaat. gaat het snachts ook goed?
heftig verhaal sophia! Daarom ben ik zoooooo blij dat het uiteindelijk bij mij een spoedks geworden (was wel al in het ziekenhuis..) was ook een sterrenkijker en heb vanaf het begin geroepen...wat er ook gebeurd géén pomp!!! Heftig hoor meis... snap dat je huiverig bent voor een eventuele tweede.. ik heb zelf nog geen "kriebels", tuurlijk is het leuk weer zwanger zijn, maar heb nu zoooooveel te genieten van sasha dat ik het jammer zou vinden om het nu al te moeten delen..dus hier wachten we nog een tijdje!