hier weinig tips sorry. tim slaapt van 7 tot 7 Overdag ook natuurlijk wel, en hij krijgt zijn flesje fruit/groente wanneer hij wakker is. soms krijg hij het wat later. Als hij om 14.00 moet eten, en ik zie om half 2 dat hij begint te knikkebollen krijgt hij hem vroeger. In principe heeft hij een vast schema, en soms wijken we een beetje ervan af. Ik vind het niks een kleine wakker te maken. Als ze slapen hebben ze het nodig. In het begin werd Tim wel snachts wakker, en dan dekte ik hem weer toe, met zijn tutje en een dikke kus. En dan sliep hij verder. Nu weet hij niet beter
Dank je wel! Het is wel zo gezellig zo.... Ben nu aan het "werk" verveel me rot. En ik sta alleen. Dus tijd genoeg om af en toe ff te komen forummen
ja dat zou je zeggen, heb nog niks gedaan. Mijn soppie staat al vanaf 10 uur klaar, ik kijk er wel steeds naar, maar om eraan te gaan beginnen. computerwerk is af, en de klanten blijven weg. En als ze al komen zijn ze niet te genieten Inmiddels een zak toffee's weggewerkt ( pure verveling ) misselijk... en ze zijn nieteens lekker ( en daar gaan mijn goede voornemens om mijn zwnagerschapskilo's kwijt te raken ) Jij wat leuks te melden?
hahahaha ik zie je al helemaal staan Hier ook weinig leuks! Ik ben ook niet in de beste stemming Heb vanmorgen even wat meiden van mijn hyves verwijderd. Nu niet allemaal gaan kijken, er zit niemand van hier bij hahahaha
@ Sophia: Wat voor werk doe je dan? Vervelend is dat als er niks te doen is dan duurt de dag zolang. Tot hoelang moet je werken? @ Nathalie: Beetje een baaldag vandaag? Heb je soms. Ik heb net een boterkoek gebakken Niet echt goed voor de lijn, maar wel erg lekker.
Tam, nogal ja *schaam* Ga vanavond lekker eten met vriendinnen dus ga ik me daar maar op focussen Boterkoek, heerlijk!!!
ach arm ventje..... als ik straks weer ga werken gaat lieke op woensdagochtend naar mn moeder, op donderdag naar gastouder, vrijdagochtend ook gastouder en smiddags is mn man vrij
Sophia, wat sneu dat Tim het echt niet leuk vindt. Julian vind het volgens mij wel leuk, tenminste nooit negatieve dingen gehoord.
ik zou hem overdag niet wakker maken voor een fles. laat hem lekker liggen en geef desnoods de fles wat later, dan kan je de volgende eventueel iets eerder geven. ik maak lieke alleen wakker voor de laatste, hoewel ze de laatste dagen daar zelf wakker voor wordt
MOE! Jul wordt ineens elke nacht wakker, soms 2/3 keer. Daarnaast 4 dagen werken en een huishouden. Jul was de laatste tijd ook niet in zijn hum dus daardoor beetje lastig. Daarnaast zit ik nog op een ander forum, paardenforum. Zat daar altijd in een topic met een groep meiden die ik privé ook wel eens zag (standaard 1 keer in het jaar deden we een ponykamp, dan gingen ze ergens een weekend heen incl. paarden). Sinds Julian er is word ik een beetje genegeerd door hun, dus heb ze allemaal van mijn hyves verwijderd
oh dat is niet netjes (lichtelijk gezegd) van hun...... jammer he, alsof als een kindje krijgt je ineens niet interessant genoeg meer bent ofzo... balen dat jul steeds wakker wordt snachts... slaapt hij dan wel weer meteen verder? lijkt me idd zwaar als je de volgende dag weer fris en fruitig op je werk moet zijn....
Ik vind het eerlijk gezegd nogal grof! Ik zou dat tenminste nooit doen. Ze reageren serieus echt niet wanneer ik iets vertel. Beetje jammer.. Zodra je de speen erin doet is het goed, maar soms moet ik er elk uur wel uit om dat te doen en dan gaat om half 6 mijn wekker weer
weet niet wat lieke de laatste dagen heeft hoor.... normaal sliep ze smorgens 2 uur en smiddags ook. nu ben ik blij als ze een uurtje slaapt. en dan helemaal over dr toeren tot ze een fles krijgt...... maar ja soms is dat dus een uur te vroeg... iemand die dat herkent? dat ze ineens korter slapen en niet zo vrolijk zijn? heb de 1e fles al opgehoogd van 180+6 naar 210+7, maar dat helpt blijkbaar ook niet. ze ligt nu te snurken met dr fles in dr mond haha
Ja Julian heeft dit ook een tijdje gehad. Meestal geef ik dan iets van water oid. Ik denk ook dat Julian bezig is met tandjes. Ik heb hem zondag gewoon 3 keer achter elkaar moeten verschonen, de poep zat gewoon tot aan zijn nek