Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plaatje34

Plaatje34 Niet meer actief

En wat denk je,ik hadnog gelijk ook.
    playmobile:| en meteen heeft hij ook een boek meegenomen me het hele playmobile assorti...
    Ik heb weer eens een man8)

2. Plaatje34

Ik ken het gevoel,mensen zien je niet meer als "mens" of als vrouw, of als collega, maar als moeder.
    Vind dat ook wel lastig.
    Ik ben minder gaan werken ivm Tim, en nu krijg ik regelmatig voor mijn voeten, ja maar jij word voorgetrokken nu je moeder bent geworden, jij krijg wel een zaterdag vrij.
    Tjaaaa ik wilde helemaal stoppen met de zaterdag, logisch dat ik er af en toe eentje moet werken, en de rest vrij ben:( Sommige schijnen niet te snappen dat je behalve moeder, ook nog steeds mens bent...

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jeetje meid wat eng allemaal zeg. Hopelijk is je volgende uitstruikje helemaal goed!

4. Plaatje34

Ja dat wassen komt me zeer bekend voor :|

Kunnen die kleintjes ook dromen? Ik heb weleens het gevoel dat Tim wakker word doordat hij iets droomt.
    Zo uit het niets een gil of een schaterlach, en als je gaat kijken is er weinig aan de hand. Een enkele keer is hij echt van slag dat ik hem echt moet troosten.
    Gisteravond hoorde ik hem weer "kletsen"
    En dan ligt hij boven zijn dekens met zijn voeten in de lucht, en met zijn ogen stijf dicht.

Wat denk jij? Misschien dromen ze.....?

5. Plaatje34

Nee wij alleen die voor 4 maanden.
    En de rijstwafeltjes vanaf 8 mnd:) maar dat was op advies van het CB.

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje wat heftig zeg. maar goed dat je er op tijd bijw as.

7. Plaatje34

Ja dan zou ik ook lachen, al dat geacracadabra :):):)
    Hier regelmatig een schatterlach, en van de week zelfs de slappe lach... Dan kan je mij ook wegdragen, hij kan niet tegen kietelen :p

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Wauw super laura!!! Gefeliciteerd!
    Hebben ze daar niet meerdere groepen, zodat collin in de andere groep kan?

9. Plaatje34

Ahhhhhhh liefffff

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ze zal het wel nodig hebben dan he :D
    Hoe laat is ze smorgens dan wakker?

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau...nee joh! Superlekker! Die zuurkool dan heh! Hahaha!
    Ja...heb het idee dat daar ook een bult zit...maar boven ook...het kindje van Steef zn zus heeft ook 3 tandjes onder en nu 1 boven...en die is 10 maanden...dacht eigenlijk daarom dat dat hoort...maar het kan natuurlijk ook nog wat dik zin van die andere twee.

@Tamtam..vandaar! OP deze foto zag je idd heel erg veel mooie blonde haren! Denk dat het licht er gewoon net mooi opviel! VOnd het iig een superfoto!
    Voor het besloten forum moet je je idd even aanmelden...dit is de link: Juni 2009 mama's • Forumoverzicht - YourBB.nl Jouw Gratis Forum
    Je zou toch ook op een kantoor kunnen werken met je pols? ALs je call centre werk kan doen kan je dat ook! Dat lijkt me veeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker...en believe me...ik lieg niet! Hahaha!

@Rianne...ooeww spannend zeg! Laat jezelf niet uit het veld slaan hoor! Daar ben jij veel te stoer voor! Hihi!
    Hoe is het met je vader gegaan?

@Nathalie...lekker boos laten zijn...schijnbaar vinden ze je toch wel interessant...anders hadden ze het niet gemerkt dat je weg ben! Hihi!
    Geen idee over het eten...Finn krijgt nog niets...
    @Soof...ik denk dat het makkelijker is als ik naar jullie kom...ik heb een vreselijk chagerijnige hond...en die blaft heel de boel bij elkaar en is niet altijd even lief...om het even zacht te zeggen! Hahaha!
    maar dat komt wel goed!

@Marjanne...hier dus ook! Alles wat ik superlekker vind vindt Stefan niet lekker! En andersom! Maar mijn zus weet precies wat die dingen zijn...en dan maakt zij het lekker voor me!
    Heerlijk zo;n lieve zus (meestal lief dan heh...hahaha!)
    Er zit boven en onder nog een bult...heb net trouwens foto's gemaakt! Zo meteen het bewijs van de tanden! Hahaha!

@Ilse...heb vandaag trouwens heel veel bedrijven en ondernemingen in Steenbergen gebeld! Moest heel de dag aan je denken! Daar woon je toch?
    KLinkt allemaal erg ingewikkeld...ook geen idee wat die andere therapeut is! Ben wel benieuwd of ze snel iets voor Eva kunnen betekenen!

@Lau..gefeliciteeeeeeeeerd! En voor opvang voor Collin vind je vast nog wat!
    Ik wil dat ook zeg! Heb toevallig gisteren een beetje ene brief proberen samen te stellen om op te sturen naar de kdv-organisaties hier in de stad!

@Jo...leuke cadeau's! Ik wil zelf voor Finn eigenlijk de Kerststak van Little People...ik heb zelf namelijk verschillende kerststalletjes...en dan 1 voor hem vind ik ook wel leuk!

@Debby...super dat Emma niets "achterloopt" Dat moet toch wel goed aanvoelen of niet?
    Enne...ze is nog steeds groter dan sommige andere babies hier...dus dat valt ook wel mee!

Sinterklaas: Hier doen we er niets aan...ja...met het werk van Steef zn vader...en ik geloof dat zan opa ook al wat heeft gekocht en zn moeder...maar zelf stel ik het zo lang mogelijk uit! Hahaha!
    Vind het zelf stom en hij snapt er toch niet van!
    kinderstoel..wij hebben er 1 van topmark (geloof ik) gekregen van mn schoonmoeder en die staat gewoon aan tafel...dus 3 gewone eetstoelen en 1 kinderstoel...wel makkelijk...hij kan ook opgeklapt worden....maar vind het wel leuk staan!

Zooo weer een heleboel!
    Hier gaat alles weer PERFECT! gelukkig maar! Wel door dit eten weer wat dunnere ontlasting maar lievr dat dan een ziek kindje!
    Heb trouwens zulke leuke filmpjes gemaakt...ga ze zo op mn hyves zetten!
    Ook nog een hele oude van een iniminie Finn!
    Ow en een foto van DE tanden!

12. Plaatje34

Hey hartstikke fijn voor je! dat is nog eens leuk nieuws.
    Alleen nog even kijken hoe je de opvang gaat regelen.
    Kan je kleine niet naar de kdv waar je gaat werken? desnoods op een andere afdeling?

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Beleid van mijn werk is dat er geen eigen kindjes op dezelfde locatie mogen.
    dat is dus geen optie..

14. Plaatje34

Hallo allemaal!
    Zooo als je ff een paar uur niet bent geweest loop je 5 pagina's achter.
    Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar vind het soms best lastig om me in een gesprek te mengen,kom net binnen kakken, en wil me niet opdringen :( Ook mis ik van vele de voorgeschiedenis, en heb af en toe geen idee waar jullie het over hebben.... hihihihihi
    En ik ben niet zo handig als jullie om alle antwoorden in 1 bericht te posten,want als ik een paar berichten verder ben, ben ik de eerste weer vergeten Sorry!!!

Gelukkig kan ik wel meebabbelen over het gebeuren rondom onze kleine lieverdjes. Ik ben en blijf ook moeder :)

Groetjes Sophia

15. Plaatje34

Oh wat jammer, misschien ook wel logisch, anders denk je als mama alleen aan je eigen kindje ( zou ik waarschijnlijk wel doen )
    Zijn de wachtijden bij jullie in de buurt lang?
    Ik moest het hier een half jaar van tevoren al opgeven:(

16. Plaatje34

Ben ik ietwat scheel aan het worden of staan de foto's er nog niet op?
    Ik stuur mijn nummer wel ff naar je email, ken je me sms'en als je een idee heb hoe, wat waar en wanneer... :)
    En je hebt gelijk hoor, beter vaker een luier verschonen, dan dat het mannetje zich niet goed voel.
    Trouwens Saar, heb jij je reptielenboeltje nog?

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    misschien een gastouder Laura?

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @marloes ja ik ben al aan t zoeken :) maar ook die ik hier kan vinden is allemaal van 7.30 tot 18.00 daar kom ik niet verder mee :S

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Danian viel om 19.15 uur na de fles in slaap, maar werd om 19.45 uur weer schreeuwend wakker.
    Mijn man zit nu met hem boven.
    Wat het toch is.
    Over de dik sap hoeveel geven jullie, hoeveel sap en hoeveel water?
    @ Sarah: Op kantoor kan misschien wel, maar daar moet je denk ik een diploma voor hebben en die heb ik niet.
    @ Kuide: Wat goed nieuws.
    Hopelijk lukt het met de opvang.
    Ga mijn man even over nemen boven.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Tussen 7 en half 8. Normaal slaapt ze daarna nog wel een uurtje of 2 tussen ons in na haar eerste flesje maar dat kon vanmorgen niet in verband met de kinderarts. En morgen kan het ook niet want dan gaat mijn man babyzwemmen met haar.

Deel Deze Pagina