@jolan als je twijfelt zou ik zeggen niet doen...Maarja jij moet zelf die beslissing maken hoe denkt je man erover? Zelfs mijn sm gaat hem niet halen (kan via dr werk) en die is altijd wel van dat soort dingen.
Oh Marloes mijn moeder vond die letters zo leuk van Jason die wil voor mn neefje zn verjaardag die dus bestellen! Wil je me ff pben over de kosten je kan ze naar mijn adres sturen en ff die patroontjes die je hebt. Als het kan met iets van Cars ofzo
de tante van een vriendin werkt op een laboratorium en die vertelde dat de prik helemaal niet zo goed is. En ieder jaar overleiden er mensen aan de gewone griep en daar hoor je ook niets over. Vriendlief wil hem sowieso niet dus vraag me af hoeveel zin het dan voor mij heeft.
Maaike, hoe is het met jou zelf? Al meer energie? Fijn dat het met Bram goed gaat en zijn schedelnaden nog mooi open zijn!!!!!
Thnx ga ff kijken! Hij is helemaal weg van Cars dus dat is wel fijn dat het kan. Ik pb je nog verder ok
gaat de goede kant op....heeft tijd nodig he. heb nu andere vitaminepillen speciaal voor na de zwangerschap en die helpen goed
@mac neem gewoon lekker de tijd Gaat het met werken al beter? Ik merk soms als ik te zwaar getilt heb wel druk op mijn onderkantje.
werken gaat ook ietsje beter ja. gister goed gesprek met TL gehad en dat is ook fijn! komt vast goed allemaal.
Hallo!! Hier weer lekker dagje vrij. Hou Lenthe even 2 weken thuis op vrijdag van het kdv. Kijken of het dan in het weekend beter gaat. Het is heerlijk weer. Straks lekker wandelen en even naar de stad denk ik. Lees even terug vanaf vandaag. @ Nathalie: Succes bij de dokter! Komt goed joh @ Meeting: Ik kan helaas niet. ben dat weekend druk met verjaardagen. Wordt ander teveel voor Lenthe. @ aaliyah: 100 euro! Wat lief zeg! Lekker dat je in januari een weekje vrij hebt. Nog plannen dan? @ Tamtam: Ben benieuwd hoe Danian het doet vandaag! @ Marloes: Lijkt me een hele heftige film! Lekker sushi! Fijn weekend. @ mac: Leuk dat je er weer bent. Fijn dat je niet naar de KA hoeft. Babycook, ideaal! Voor mij geen potjesvoeding! @ Marloes: Nee nog niks gekregen!