Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @rianne ik heb nog niet een week vrij hoor maar wil het proberen om dan vrij te krijgen:)
    Miss ook wel lekker voor Lenthe dat ze even rust heeft van het kdv

Nou ga ik echt meiden hahah ik moet me nog aankleden.....:$

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    google maar op mamenmom, dan krijg je al heel veel links op google

en anders KLIKKEN :D

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

@nathalie of anderen, wie poepte er ook zo moeilijk? en wat zijn nog tips of ideeen? hier nog steeds aan de lactulose...

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ aaliyah: Oh zo, verkeerd gelezen :D Aankleden jij, haha

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    goed om te horen!!!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    die dingen gaan vaak heel snel... dus misschien zijn ze al op.

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ben net bij de dokter geweest omdat het zo pijn doet, waarschijnlijk inwendige aambeien en moet vanmiddag iets halen dat mijn onlasting dunner maakt.

Gisteren ook ff zitten janken. Had bloed tijdens mijn boodschap en dan moet je net mij hebben :D

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Ze heeft ’s morgens als ze wakker wordt niet gelijk honger, als ze vroeg wakker wordt eet ze om 9 uur ipv half 10. Dus dat scheelt niet zoveel gelukkig. Wil Lieke nog steeds gelijk eten als ze wakker wordt?

@Debby: Ik heb alleen de eerste 3 soorten 2 dagen achter elkaar gegeven. Toen dat goed ging ben ik iedere dag wat anders gaan geven. Fijn dat Emma niet meer naar de k.a. hoeft!

@Marjanne: Ja het gaat echt heeeel snel hé! Nu snap ik wat mensen in het begin bedoelden als ze zeiden dat je moet genieten omdat de tijd vliegt ;)

@Rianne: Hoop dat ze goed gegroeid is dinsdag! Vervelende verslaving dat roken…

@Debby: Je kunt ook banaan met 30cc water en 1 schepje voeding in de blender gooien. Wordt het wat dunner :)

Diksap: Zoë krijgt nog niets anders te drinken dan melk, daar heeft ze nog genoeg aan.

@Laura: Goed nieuws! Hoop dat je snel opvang voor Collin kunt vinden.

@Natja: Kan het me voorstellen hoor, kom hier maar lekker je gal spauwen ;).
    Fijn dat Isabella het zo goed doet op de flesvoeding.

@Sophia: Ja die indruk krijg ik ook, zou niet weten waarom ze anders zo vanuit het niets begint te huilen. Meestal begint dat namelijk eerst met zeuren.
    Ohja héérlijk als ze de slappe lach hebben, lach net zo hard mee dan :D

@Ilse: Haha zweverige praktijken, als het werkt is het goed toch.
    Al verschil gemerkt door het indikken?

@Rianne: Jeetje wat akelig, wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!

@Sarah: Knap ventje heb je toch.

@Laura: Leuke foto van opa en Collin. Collin lijkt wel een beetje op zijn opa ofniet?

@Sophia: Zoals de anderen al zeiden, je dringt je hier helemaal niet op! En als je iets niet kunt volgen vraag je het toch gewoon!

Meeting: Vind het zooo jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen :(

@Sam: Aardig van Sven’s vader. Uhm.. make up, maskertjes of zoiets?

@Marloes: Laat je even weten of die film leuk is, wil hem namelijk ook zien!

@Nathalie: Ohjee, altijd gezellig die inwendige onderzoeken haha.

@Mac: Gezellig dat je er weer bent. Fijn dat het goed met jullie gaat!
    Hier eet ze regelmatig bruine bonen, daar kan ze echt goed van poepen haha.

@Marloes: Nope, hier ook nog geen oproep. Wel van iemand van de GGD gehoord dat we wss volgende week vrijdagmiddag in de Brabanthallen moeten laten enten.

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat een samenvatting :D
    heb ik toch echt geen tijd voor 's ochtends, steeds als ik probeer bij te lezen gaat de telefoon hier :D

Wilde nog wel even zeggen dat ik veel respect heb voor Rianne. Het is niet niets als je zo jong bent en ze ontdekken zoiets!
    (wilde ik vanmorgen doen, maar toen moest ik naar de dokter)

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

lief,
    maar ik bedoelde van de kleintjes.....
    bram heeft nog steeds moeite en krijgt dagelijks lactulose, maar wil eigenlijk iets anders...

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nou, alle spulletjes zijn ingepakt. Zoë heeft een hele tas in gebruik voor een weekend die ik gebruikte voor 1 maand Thailand :)
    En ben een beetje gestresst, bang dat ze daar niet goed gaat slapen enzo en dat ze iedereen wakker houdt. We zitten met mijn ouders, broertje en schoonzusje in één huisje.

Als ze dalijk wakker is en d'r flesje op heeft rijden we aan. Het is zo'n 1,5 uur rijden dus hoop niet dat ze gaat brullen onderweg. Heb mijn ouders zo gek gekregen om met de camper te gaan, lekker makkelijk ;).

Enne, niet teveel praten dit weekend want ik kan dinsdag pas weer bijlezen. Krijg bij het idee al afkickverschijnselen :$

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ohhhhhhhhhhh lekker blond :D
    Heeft Julian eigenlijk geen last van, die heeft het soms tot aan zijn nek zitten ;)

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Heel veel plezier dit weekend Mandy! Gaat vast goed komen!!!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

veel plezier!
    en lekker genieten!
    komt vast allemaal goed!

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Nathalie: Ben je op je werk? Dan krijg ik het ook nooit allemaal bijgelezen hoor ;).

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  17. McGyver

McGyver Niet meer actief

pff bram ligt al op bed vanaf half 9, half 8 eerste fles gehad, en slaapt nog....

wakker maken?
    of laten liggen?

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik laat Julian vaak liggen tot hij zelf wakker wordt, maar niet dat er langer als 5 uur tussen de voedingen zit.

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja hoor lieke was weer na 35 min slapen wakker:(
    heb haar nu even een beetje diksap gegeven. volgens mij vindt ze het wel lekker:D

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja helaas heeft ze dat nog steeds :( vind dat best moeilijk...... Alleen sochtends kan ze lang wachten, maar overdag is dat dus drama.

Deel Deze Pagina