heb je hem toevallig van iemand uit rhoon? ik wil ook gaan beginnen Denk dat is zo even een perenhapje voor vanavond ga maken
rianne; jij hebt ook een makro pas... as zondag een emmer gevuld met 6 kilo fruit voor 5 euro nog wat.... dat zijn heel veel hapjes met de babycook Ik zag mandarijnen, appels, bananen
Jaaaaaaaaaa ik zie hem! Wij hebben alleen de schildpadden en de skink nog. En als het aan mij ligt mag alles de deur uit. Heb geen tijd meer hoor, we hebben nu ook die caravan in M'harnis. en ja, als het lekker weer word, zitten we er ook vaak. En in de vakanties... Zie het niet zo zitten alles mee te nemen :S En je hebt gelijk hoor, genoeg is genoeg. Al zijn jonge gekko's wel leuk!
Afgekoeld gekookt water, dus op kamertemperatuur, Ted vond warm diksap altijd erg lekker, dus heb het ook warm gegeven.
Kreeg 'm voor Ted dinsdagmiddag, net nadat ik van de huisarts gehoord had dat hij de Mex. griep heeft. Jan is woensdag ziek geworden en kreeg de oproep voor ons op donderdag. Mijn huisarts zei al; een beetje mosterd na de maaltijd. Wij zouden ons sowieso niet laten enten, en nu hoeft het dus ook niet.
iemand had tijdje terug een site waarop je kon zien waarneer de beebs welke groente fruit enz mogen weet iemand die nog?
mac, bedoel je deze Kind & Gezin - Wat mag ik op welke leeftijd geven deze vond ik ook wel handig http://www.ggd-nijmegen.nl/pool/1/documents/101.04%20Babyvoeding.pdf
in de handleiding van de babycook staat dat je hem moet ontkalken met azijn (liefs alchoholhoudende azijn) Bedoelen ze dan schoonmaakazijn?
Hey lieve meisjes Wat reageren jullie toch weer lief Met Ted gaat het veel beter, is bijna niet meer ziek te noemen. In de folder bij het inentingkaartje staat ook dat het maar een week duurt. Jan heeft het nog wel flink te pakken, maar gelukkig hebben mijn beide jochies geen hoge koorts. Ga er vanuit dat Jan morgen weer opknappend heen gaat. Wel vanochtend nog ff de ha gesproken, maar die zei ook dat ik me inprincipe geen zorgen hoef te maken. Dan doe ik dat maar niet, hou m'n jochie gewoon lekker bij me, dan kan ik hem goed in de gaten houden Enne Maaike leuk weer van je te lezen, wel vervelend dat Bram nog steeds zo'n last heeft met zijn ontlasting... En sinaasappelsap geven... maar dat zal je waarschijnlijk allang hebben uitgeprobeerd, je bent immers al zo'n tijd er mee bezig. Wel fijn dat het met jou beter gaat! Nathalie, goed dat je naar de ha bent geweest. Ik had een paar weken terug een dikke darm onsteking en moest ook naar de ha, kreeg ook een inwendig onderzoek... Toch anders als je niet meer zwanger bent hè.
geen idee, zag wel ergens online dat er speciaal ontkalker is van beaba babycook. moet je ff op site van beaba kijken.
sinasappelsap hebben we nog niet echt geprobeerd, durfde ik nog niet zo, bang dat het te prikkelend zou zijn voor darmen, maar vanmorgen heeft ie 1 slokje gehad, en nu jij het zegt ga ik dat maar is meer proberen. ka zei ook verse tomaat. fijn dat het alweer iets beter gaat met je mannetjes
ging net een perenhapje maken, maar het is ontzettend dun..... Is dat goed of moet ik eriets bij doen? (voel me een leek )