hahahha ja dat is hier ook, zodra ze de fles ziet gaan die handjes omhoog en wil ze hem hebben hahaha (soms plaag ik haar dan wel eens....gemene moeder)
ja idd, volgens mij met 4 maanden wordt het opgewekt.... dat is toch ook als de 20 weken echo niet goed is? Wat naar dat je een abortus hebt gehad een paar jaar terug. Heb je het daar soms nog moeilijk mee? Als het hier op jonge leeftijd had gebeurd had ik denk iki ook een abortus laten doen.... want ja, wat had ik een kindje dan te bieden gehad. Maar goed, als je in die situatie terecht komt, kan je mening ineens heel anders zijn denk ik.
tamtam als ik jouw berichtjes goed gevolgd heb, werd hij met 4 flessen even vroeg wakker toch? Tenminste.... hij kreeg volgensm ij ook rond die tijd de 1e fles. Ik zou hem dan dus neit meer om 22.00 een fles geven, maar doe waar jij je goed bij voelt. Elke dag iets anders lijkt me ook niet echt prettig.....
zo dat was weer een overdaad aan berichtjes van mij.... sorry Hier een goede nacht gehad, behalve dan dat een kat vanaf 5 uur tegen de deur beneden ging springen. Normaal gooi ik haar savonds naar buiten, maar we wilden het weer een keer proberen. Pfff ben er om 6 uur uit gegaan om haar naar buiten te gooien..... Op zulke momenten ehb ik spijt dat ik huisdieren heb. Gisteravond een mand van lieke dr kamer gehaald. Daar zaten nog allemaal cadeaus in die we van mn man zn werk hadden gekregen. Wist neit meer wat er allemaal in zat en teovallig zaten er dingen in die lieke nu al kan gebruiken. Er zat ook iets in, wat ik nog voor sinterklaas wilde kopen haha, gelukkig maar dat ik het nog op tijd tegen kwam. het is dit: Speelgoed 767310 Stapel- en Rolbekers en deze zat er ook nog in ook erg leuk Nijntje activiteiten bloem van Tiamo :: Activiteiten speelgoed :: Speelgoed op soort :: Spelendwijzer
Goedenmorgen allemaal! @meris leuk weer wat van je te lezen @debby heftig verhaal meid maar iedereen heeft denk ik wel een periode in haar leven gehad dat ze heeeel anders was dan nu. Wel fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven. 5000 euro terug hoe doe je dat???Dat willen wij ook wel @ilse heb het verhaal ook gelezen en vindt het ook raar. Geloof het eerlijk gezegd niet. Mijn zus heeft een miskraam gehad met 16 wkn bij haar werd de bevalling opgewekt en zij kreeg dan wel foto's mee van het kindje om het te verwerken maar dit vind ik maar een raar verhaal. En dat iedereen het dan maar klakkeloos geloofd.... @rianne ben benieuwd meid of je verschil gaat merken bij Lenthe nu je haar thuis hebt gehouden van het kdv @jolan hoe gaat het met jou @tamtam ik vind het soms moeilijk om op jouw berichtjes te reageren omdat je altijd s ochtends je hele schema van s nachts neerzet tis elke dag beetje hetzelfde dus sorry dat ik daar niet zo op reageer.
Jolan irritant he van die katten. Zou het aan de kleur liggen? Die zwarte van mij was vanacht ook irritant. Wat een leuke kado's!
hoi hoi, ja hier gaat het allemaal goed! Lief dat je het vraagt. VAnavond uit eten met een grote groep vrienden en daarna even de stad in..... Lieke blijft bij mn zus slapen. Daar zat ze al een eeuwigheid over te zeuren. Ik vind dat best spannend..... Maar ze heeft al een keer savonds hier op gepast en dat is heel goed gegaan. Hoe is het met jou? Weer een beetje rustig?
Ik ga even ontbijten, moet vanavond weer werken echt geen zin in. En we moeten ook nog boodschappen doen... Ik zag dat ik met kerst en oud en nieuw moet werken, dus heb kerst eraf gehaald, was alleen 2e kerstdag, maarja daar heb ik dan geen zin in.
pfffff wie weet ligt het daaraan Vind het zo irritant. Het is eigenlijk heel zielig want het vrouwtje (die dat dus altijd doet) is eigenlijk een binnenkat, maar ja.... ik ga niet een hele nacht wakker liggen van haar. Mn man vindt het zielig dat ik haar naar buiten gooi. Ik heb ook weleen beetje medelijden, maar na vannacht ben ik weer overtuigd dat ik haar gewoon weer naar buiten doe
Fijn dat het goed gaat hoor!! Lekker uiteten, heb ik ook wel zin in hahah maar ik moet werken... Ja gaat wel goed hoor, maar ben wel bang dat we het niet gaan redden financieel was er gisteren helemaal ziek van. Ik duim echt hard dat de zon voor ons gaat schijnen en dat Sven snel een nieuwe en goedbetaalde baan zal krijgen. Ik krijg helemaal kriebels als ik lees over een 2e kindje enzo. Maar kwa huis zal het al niet gaan en als wij financieel er niet op vooruit zullen gaan dan zal een 2e miss helemaal niet komen
Niek is nu boodschappen doen ik zit nog in badjas, ga zo maar eens douchen. Werkse vanavond. Wat fijn datje de kerstdagen niet hoeft te werken. Wel balen van oude en nieuw
Die van mij de jongste die deed dat bij mn ouders altijd, s nachts naar buiten en dan om 06.00 uur bij mn ouders aan de voorkant gaan miauwen hahaha. Of als we dr binnen hielden om 06.00 uur gaan miauwen bij de schuifdeur boven dat ze naar buiten wilde, maar ik deed het altijd want dan moest ze gewoon plassen hahaha.
Ik weet het nog niet zeker, maar heb wel gevraagd of die dienst eraf kan. Want ik vind het onzin om met kerst en oud en nieuw te werken dat doet niemand.... Oh jij moet ook werken nou ik zal aan je denken hihi heb geen zin maarja ik hoef maar 5 uurtjes...
Daar heb je ook gelijk in daarom doe ik het nu volgens schema. Als ik die fles van 22.00 uur niet geef wordt hij tegen 23.30 uur wakker en doordeweeks slapen wij dan al, dus daar worden we niet zo blij van. Als hij om 19.00 uur/19.30 uur de laatste geef dan is hij tegen 5.00 uur wakker. Gisteren was het 20.30 uur en anders 22.00 uur voor de laatste en dan slaapt hij een uurtje langer. Hij heeft het ook wel vanaf 19.30 uur gedaan, dus hij kan het wel. Hopelijk is het een fase. Denk dat ik zo het CB even ga bellen.