Ja, je blijft aan de gang in huis (al denk ik dat het bij mij veeeeeeeel sneller zou gaan allemaal zonder die rotcomputer,merk echt dat die bij mij het meeste tijd opslokt) Nou, ga ook maar ff verder met de stofzuiger (was begonnen maar bij de laptop heb ik hem gewoon aan de eettafelstoel geparkeerd,heb nu dus 'n half gezogen huiskamer )
hier wordt het in de praktijk van de vk gegeven op zaterdag!!! als je hier klikt en dan naar cursussen gaan!
@ iedereen die compliment gaf, dank je *loopt blozend trots nu echt naar haar stofzuiger* Fijne middag
Ik wou net gaan stofzuigen (ECHT ) maar er staat weeeeeer 'n schilder met zijn snor tegen mijn raam aangeplakt, blijf nu maar even weer verstopt achter mijn laptop zitten
@Mac...debke had het leuk gedaan met het geboortekaartje...in een lijstje (zo'n 3d lijstje...die wat dieper is) en dan muisjes erbij en slofjes geloof ik... Ik ga hem zelf in het kraambezoekboek plakken...en ik heb een hele mooie doos waarin ik alle spullen van het begin doe..het navelklemmetje...het prikje van de hielprik, de hoera-het-is-een-jongen-slinger, eerste pakje, alle kaarten, gedichtjes van mn moeder van bij de kraammand...enz...en daar doe ik hem ook nog een keer in. Is trouwens idd voordelig van die vulling! en boven de 40 euro geen verzend kosten! Dan ga ik die daar ook maar bestellen! Thnx! Hier staat de wipstoel trouwens ook nog in de kast hoor...ik ben bang dat hij daar ook nog wel even staat...Finn ligt altijd heel zoet in zn box en anders op het voedingskussen op de bank...maar wie weet als hij wat ouder is (leeg...beweeglijker! hahaha!) @Roosje...ow...daar had ik eigenlijk niet gekeken! Oops! Mooie naam! Hebben jullie nu nog wel contact met jullie pleegkindje...want ik begreep dat hij niet meer bij jullie woont toch? Of wordt dat alleen maar verwarrend voor hem? @joa...Finn doet dat ook...belletjes maken met zn speeksel bedoel je toch? Wat wordt Jamy al groot zeg! Jeetje! @Aichaa...jeetje je kleindochter alweer 5 maanden...wat snel heh! Voordat je het weet is Djenna ook 5 maanden! Wat een grote meid wordt ze al zeg! En heel leuk bloesje! Die foto in de wagen vind ik echt heel erg leuk! Ze kijkt zo vrolijk daar! @Sunnshine...aaacccch af laten binden! Dat klinkt wel heel erg als hij naar een slager gaat...hahahaha! @Laura..lekker hoor om de 3 uur! Enne frauderen mag niet heh...hahaha! Ik heb toevallig heel fanatiek gestofzuigd en gedweild net! Was eerst op kraamvisite geweest en Finn was er lekker moe door...geen idee waardoor...want daar lag hij ook nmaar te slapen..maar goed...hij ligt lekker in zn bedje en ik heb even kunnen poetsen... Ik heb trouwens ook het idee dat ik vandaag ongesteld ga worden...ik had net ineens bruinige afscheiding...best veel...dus ik denk dat het er nu echt aan komt... Wel raar...heb geen buikpijn of hoofdpijn...helemaal niets...terwijl ik dat voorheen altijd wel had... Het lijkt me erg raar als ik nu ineens weer ga vloeien...heb al 2 weken niets gehad...
Geen idee...wat wil je er voor geven? Ik heb die in die startersset gekocht...dus ik weet niet zo goed hoe duur zo normaal zijn .. roep maar wat!
Hoi Ilse, De ene dag denk ik dat hij weer terug is op aarde en de andere dag zit hij toch weer op een andere planeet. Ik heb nu bij mezelf wel een soort knop omgezet zodat ik niet meer elke dag jankend op de bank zit, want dat is voor de kinderen ook niet goed. We praten nu in ieder geval wel en ik hoop er maar het beste van.
Wat schattig! Even een vraagje, gebruik je nog wel een dekentje of alleen nog de slaapzak? Nog eentje, geef je het tutdoekje ook mee in bed?
Ik heb Djennah haar lachje op film. Het is 'n filmpje van 'n maand geleden (wat lijkt ze nu alweer groot ) je moet wel geduld hebben tot het einde want daar komt hij http://www.youtube.com/watch?v=E-TiDX1W48I
ja die startersset heb ik ook... maar gebruik nu alleen die grote nog en vond 2 te weinig. Eigenlijk wel lastig he... want komt natuurlijk een hoop verzendkosten bij. Misschien handiger als iemand ze uit de buurt komt halen...
zo, hier klaar met dweilen... Heb er een hekel aan, maar parket wordt er toch weer wel heel mooi van...
Hallo even een update, gisteren bij de h.a.p geweest en er was gelukkig niks ernstigs ivm zijn hartje. Wel moesten we in de gaten houden of hij niet meer zou gaan spugen en wel genoeg dronk. s middags bij vriendin van langs geweest (vertelde ook even dat ze zwanger is!!) en daar duurde het ook heel lang voor hij kwam voor zn flesje en dronk ook niet alles op. De andere flesjes van die avond dronk hij ook niet goed,niet helemaal leeg en hij was erg suf. Vanochtend kwam hij om half 6 weer voor flesje maar alles kwam er weer met een grote golf uit. Hadden contact op genomen met de kinderarts,zou terug bellen en heb ik net gesproken. Ze wil hem toch morgen even zien,ook omdat hij erg veel slaapt en ik hem half 11 laatste flesje had gegeven en ik hem om half 3 wakker moest maken en hij gelijk na dat flesje weer sliep... We hopen dus dat er niks aan de hand is en dat hij morgen niet hoeft te blijven en gewoon mee naar huis mag!!!