Jeetje, sterkte meid. Die onzekerheid is helemaal niks waard. Hoop dat het niks is en hij morgen gewoon lekker mee naar huis mag.
Aaliyah fijn dat je morgen naar de ka kan. Sterkte en een hele dikke knuffel. Marloes bedankt voor de link. Ga zo eens even kijken. Net hier ook even aan de poets gegaan bah. Soms echt helemaal geen zin in. Maar nu is alles weer aan de kant gelukkig. Niek heb ik net helemaal moe in z'n bedje gelegd, heeft z'n dagje niet echt en was al vanaf een uur of 13.30 wakker en maar niet willen slapen. Morgen krijgt hij z'n 2e vaccinatie hoop dat hij daar net zo goed op reageert als de vorige. Laura fijn dat Collin nu om de 3 uur komt, houden zou. Leuke fotos trouwens langs zien komen van hem Aaichaaa leuke filmpje hoor Oh huilt er weer een even kijken
Wat kijkt ie al aandachtig zeg! Balen zeg dat je zo weinig hebt kunnen slapen! Weet jij toevallig of die regeldagen ook bij 7 weken voor kunnen komen, Isabella komt sinds gisteren ook veel vaker.\
Hier een beetje hectische dagen gehad. Rebecca rommelt nog steeds met de voedingen. Ze spuugt nu niet meer maar drinkt elke keer de voeding van 135cc tot de laatste druppel op. Ook komt ze ineens weer na 3 uur of soms zelfs minder en dan komt ze uit rond de 1000cc per dag !!! Het cb heb ik geprobeerd te bereiken maar dat lukt niet. Ze bellen niet terug en zijn steeds in gesprek. Ik heb nu op eigen initiatief voeding voor hongerige baby's gehaald en nutriton los.. Tegen het spugen. Morgen moet ik om 13.00 uur bij het cb zijn, bij de arts. Maar ik heb niet genoeg van de huidige voeding tot die tijd. Wat zouden jullie doen? De voeding voor hongerige baby's gewoon geven? 1000cc is echt heel slecht toch op een dag? Daarbij heeft rebecca op dit moment ook vreselijke pijn, denk krampjes, en is ze erg onrustig. Ze is al wakker sinds vanmorgen 07.00 uur en was gisteravond wakker tot 03.00 uur. Af en toe slaapt ze, maar binnen 10 minuten wordt ze weer huilend wakker. Zit er echt even doorheen. Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Jeetje meid dat klinkt wel serieus! Raar dat ie gaat dreigen met het meenemen van jullie dochter. Ik hoop voor je dat het inderdaad allemaal wel zal los lopen!
Sunshine, fijn dat Niek nu lekker slaapt dan. Is ook zo zielig die vermoeide baby's die maar niet willen slapen.
1 liter is volgens mij te veel ja of het maximale van wat ze mag. Djennah drinkt iets meer dan 800 ml, 5 x 150 met 5 schepjes en die is 2 maanden. ik zou even blijven proberen te bellen met het cb.
Balen zeg dat jullie meisje nog steeds zo veel pijn heeft! Ik duim voor haar en jullie dat de pijn snel zal afnemen. Dikke knuf!
@Aichaa...superlief dat filmpje! @Marloes...waar woon je eigenlijk? In brabant toch ergens? Ik gebruik die van Avent niet omdat Finn dan heel veel lucht drinkt...vandaar... Ik had die startersset gekocht en daarna nog wat gekregen...helaas dus...