Op het werk mogen we juist absoluut geen Dettol meer gebruiken.. weet alleen niet meer waarom. Maar vind het zelf altijd wel lekker schoon ruiken
joh, lekker houden zo! Ik heb het ook maar gelezen hoor, dat betekent niet dat het ook zo is Geef jij al een heel potje/ of dezelfde hoeveelheid als een potje?
Jeej, ben weer bij! Heb er tegenwoordig een dagtaak aan Was om 18.00 uur klaar met werken, maar heb m'n meisje nog helemaal niet gezien. Ze slaapt al vanaf 16.20 uur . Dat heb ik rond dit tijdstip nog nooit meegemaakt. Ik ga zo maar eens spieken, vind het een beetje eng. Hebben jullie dat ook weleens, dat je ineens allerlei rampscenario's voor je ziet als ze ineens langer slapen dan anders? Ga snel even kijken, dan lekker groentehapje en fles en kan ik nog even met haar kroelen. Alleen is ze niet zo'n kroelkont, veel te beweeglijk. Ze vindt het leuker om dan mijn kin op te eten of mijn onderkaak te ontwrichten Ze heeft er een handje van om bij mijn moeder nieuwe dingen te showen. Eerst belde ik trots mijn moeder op: mam, Manouk kan terugrollen naar haar rug!! Ja, maar dat deed ze toch al??? Had ze dat die middag voor het eerst bij oma laten zien. Vanmiddag belde ik even hoe het ging, zegt ze: ze is de hele tijd brrrrrrrrrr aan het doen met haar lippen (ik hoorde het op de achtergrond). Dat ben ik dus al maanden aan het trainen haha.
Heb een link gevonden over Dettol, waarom we het op het kdv niet meer gebruiken: Ontsmetten met Dettol is niet echt nodig | Slimmer Shoppen
jep.... hier ook een dame die minder slaapt. Normaal sliep ze 2 uur smorgens en 2 uur smiddags. Nu 2 uur smorgens (soms ook korter) en 1 uur smiddags. Ze kan nu soms wel 3 uur wakker blijven!!! Hebben meer kindjes dat?
krijgt lenthe dan geen fles meer tussen 11.30 en 17.30? Jammie, macaroni!!! Dat vind ik zoooooo lekker . Leuk he als ze zo smullen van het eten. lieke smult nu al van haar peerhapje, echt leuk om te zien. Alleen de eerste keer wist ze niet wat ze er mee aan moest, nu na 3 keer weet ze het precies en gaat ze piepen dat ze meer wil na elk hapje mooi om te zien!
jep ik doe dat ook wel is. http://1.bp.blogspot.com/_0HwERQkKAxY/SG4qdJVAMeI/AAAAAAAAAV8/Fna3HZDcy5E/s400/dettol.JPG deze gebruik ik geloof ik
hahahha idd. Misschien bedoeld om het eerst even in het eten te steken en dan eruit halen omte kijken
hoeveel slaapt zoë dan overdag? Heeft ze ook redelijk vaste tijden? Lieke wel redelijk. maar ze kan best zo'n 3 uur achter elkaar wakker zijn....
Toevallig heb ik gister dettol gekocht. Gewoon bij da, maar ze verkopen het ook bij kruidvat hoor. Ik heb een engelse versie, scheelde 4 euro en is precies hetzelfde. Maar kan je daar ook je vloer mee dweilen dan? Hier ruikt nu het hele huis naar dettol hahaha , had even de keuken ermee gedaan.
hahaha, stiekeme meid, alles bij oma laten zien Ik heb dat ook weleens hoor,a ls ze ineens langer slaapt, dat je dan toch gaat denken..... Maar dat is wel lang idd vanaf 16.00!!! Hebben jullie al een redelijk vast ritme met fles/groente/ slapen?
@ Mac: ja wel 4. Maar vandaag heeft ze echt weinig gedronken. Tot nu toe maar 350 cc.. @ Jolan: Bij onze kruidvat hebben ze het niet. Is een kleine kruidvat, misschien ligt het daaraan. ja je kan er ook de vloer mee doen.