Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ben je niet de enige! Ik mis het zwanger zijn de laatste tijd ook wel.

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Julian was om 17.45 uur wakker, heb hem om 18.30 uur de fles gegeven en hij ligt net op bed (omdat hij aan het gapen was en gapen is bij mij naar bed :)) maar hij is het er niet mee eens :D
    Ik kijk eigenlijk hoe Julian is, is hij wakker blijft hij beneden maar zodra hij begint te gapen gaat hij naar bed.

Wat super dat Lieke het zo goed doet!

3. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Laat naar bed en vroeg weer op :)
    Wil nu wel 'n beetje erop gaan letten (sliep vanacht pas na kwart over 2 :$)

4. Aichaaaa

Dank je :)

5. Aichaaaa

Netjes aangekomen :)

6. Aichaaaa

Had ik bij de eerste ook maar bij de andere 3 had ik het niet meer.

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    hahaha, heel herkenbaar:D

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Blijft nog spannend dus... Ik duim voor jullie meid!

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik hoop toch echt geen 7 dagen:$ Dit vind ik altijd het lastigst met borstvoeding....

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nathalie, ja ben ook blij dat lieke zo goed is aangekomen. zeker omdat ik zo onzeker was over of ze wel geneog dronk.....

Ik heb haar ook maar op bed gelegd, want ze viel in slaap na het voeden....

Ze is vandaag een echte slaapkop. Ze valt steeds in slaap na het voeden......

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi dames

Hier weer even een teken van leven van mij!
    Het ging vandaag ietsje beter, nog wel pijn huiltjes maar wel wat minder. Ik hoop dat vanaf nu dus de medicijnen gaan werken.
    Heb niet echt alles bijgelezen.. ga eens een poging doen.
    Reageren wordt een beetje te veel denk ik..
    Ik ben trouwens al 2 kilo afgevallen in 2 dagen. Stress doet wonderen.

Morgen om 11.30 naar CB en om 14.30 naar de osteopaat.

Hier nog even een zielige foto van Lenthe met der pruillipje en huiloogjes:

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    En hier een vermoeide mama met Lenthe tijdens een beter uurtje:

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

Mooie fotos rianne, dat pruillipje....
    fijn dat het vandaag ietsje beter ging.

succes morgen met je afspraken

kus

14. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    He dames!

Hier ook een teken van leven! Heb nog niet alles bijgelezen, sorry!

Het blijft erg druk bij ons! De dagen vliegen voorbij! Vandaag even naar Nijmegen geweest samen met vrienden. Luuk en Teun ook mee...Luuk wilde hele dag al niets eten en ging steeds bleker kijken...Uiteindelijk om 19 uur in bed gelegd en nu heeft hij weer hoge koorts! Hij zweet zich suf en wil niets drinken. Hopelijk gaat de zetpil werken anders kunnen we morgen weer naar de HA! Arme kleine man! Niet te hopen dat het zijn oortjes zijn...

Teun gaat super! Wordt echt wijs! Kijkt je al heel bewust aan en volgt geluid! Lachen gaat ook niet lang meer duren denk ik! Hij heeft wel hele vervelende luieruitslag die ik niet weg krijg. Iemand tips misschien? Heb al sudocreme, Sebamed en Bepanthen geprobeerd..ook vetgehouden met Purol. Lijken soort blaasjes die openknappen. Hij heeft nog wel medicijnen voor de spruw maar volgens mij is dat nu wel weg!
    Teun komt nog steeds 7 x per dag en drinkt met moeite 90 cc! Is verder wel enorm tevreden. Huilt nooit en slaapt bijna hele dag. Meestal proberen we hem tussen 20 en 23 uur wakker te houden anders is hij snachts heel wakker. Dit werkt tot nu toe goed. Hij poept minimaal 6! x per dag. Wel erg veel maar gelukkig heeft hij nooit buikkrampjes en spuugt nauwelijks!

Met mij gaat het wel weer wat beter. Vloeien is bijna over, alleen heb volgende week alweer stopweek van de pil! Pffff ben er wel een beetje klaar mee inmiddels. Vandaag in Nijmegen wel erge last van mijn buik gehad met het berg-op lopen...

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    rianne, fijn dat het iets beter ging vandaag!!!
    Pas je goed op jezelf?
    Desnoods misschien een paar uurtjes lenthe naar oma brengen? Dan kan jij ook even bijtanken

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

luieruitslag kan ook naar binnengeslagen spruw zijn via de darmpjes naar de billen, las ik eerder vanavond...

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meiden,
    Moeten jullie je kleintje ook wel eens na 4 uur wakker maken voor een voeding?
    Wat doen jullie dan zodat ze goed wakker zijn en goed drinken?

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Jolan: Ja hoor, komt wel eens voor. Volg je moedergevoel meid! Gewoon zachtjes wakker maken en dan wordt ze vanzelf goed wakker! Misschien eerst even wat spelen.. ze geeft het zelf aan.

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Heide...nou dat heb ik nou echt nog geenéén keer gehad...ik mis mn buik echt niet! En dat geschop van binnen ook niet...maar dat deed ook echt zo zeer!

@Jolan...hier is Finn ook vaak nog beneden maar ik doe hem net als Nathalie als hij gaat gapen of als ik echt zie dat hij moe is gaat ie zn bed in...
    Heb je trouwens verder nog advies gekregen over het voeden bij het CB?
    Ik heb Finn eigenlijk nog nooit wakker hoeven maken voor een voeding...Dus daar kan ik je niet bij helpen!

@rianne...aaaach wat een zielige foto! En jij ziet er goed uit hoor meid...niet zo uitgeput als je je waarschijnlijk voelt!
    Lekker dat het al wat beter ging! Heeft het hopen toch geholpen!
    Op naar een goede dag morgen! En succes bij de osteopaat!

Finn heeft vandaag weer een beetje last van krampjes gehad...dus heeft veel bij mij gelegen vandaag...heerlijk hoor...lekker kroelen en bij mij slapen...daar geniet ik echt van!

Vanavond kwam mn vriendin even en toen is hij me toch aan het lachen geslagen (weer doordat ik op zn neusje drukte...hahaha) Helemaal van oor tot oor! schitterend gewoon!

Morgen zelf even naar de HA om eens even te kijken wat voor anticonceptie ik nou eigenlijk wil..
    Ow en ben idd ongesteld...het is heeeeeeeeeeeeeeel weinig en nog steeds geen buikpijn of hoofdpijn...maar het ziet er gewoon als menstruatie uit...dus dan zal dat wel...helaas...

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen dames,
    geen idee of ik het gister gemeld had, maar bram heeft weer spruw, 3e keer, w.s. gaat het gewoon niet goed weg,
    alleen dit keer heeft ie er ook echt last van, wil daardoor speen niet en huilt meer..
    ik heb het gevoel dat ik er ook last van heb, af en toe steken in mn tepel... om 8 uur de ha bellen, hopelijk krijgt bram iets anders en wordt ik ook behandeld...

ik geef nu de fles, maar heb 2 weken bv gegeven, wie weet is het daar nog van...

arme bram...

Deel Deze Pagina