Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Even snel, want ik ga op bed.
    Thirsa wilde geen afgekolfde melk met pap. Ik heb haar flesvoeding gegeven. HIervan heeft ze 180cc gedronken. Ben benieuwd wat ze doet vannacht,ik verwacht er niet veel van.

Groeten
    Friezin

2. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Rianne nogmaals bedankt voor je hulp!

Beetje vroeg, maar bij deze voor jullie allemaal:

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    voor het eerst in je leven! Schaam je ;) Nu ben je vast verslaafd. Ik ben gek op rommelmarkten. Alles is nog veel goedkoper dan op marktplaats en vaak zitten er nog hele goede dingen tussen. En die kraampjes met rotzooi sla ik gewoon over ;)

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Succes vannacht!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou dat vind ik best wel duur. Was het een hele grote rommelmarkt dan? Hier betaal ik meestal 2 euro en dan zijn er iets van 200 kramen...

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Denk dat het hier ook ongeveer 200 kramen waren. En dan betaal je ook nog eens €3,50 voor het parkeren, ongeacht hoelang je er bent. Maargoed, we hebben wel een leuke middag gehad en dingen idd veel goedkoper geshopt dan op marktplaats.

Deze heb ik:

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo weer bijgelezen, gelukkig hebben jullie niet al te veel gekletst vandaag!

Vandaag heerlijk uitgeslapen. Emma werd om half 7 wakker en toen heb ik ff snel een flesje en een schone luier gegeven. Daarna wilde ze niet meer in haar eigen bed dus toen heb ik haar bij mij gelegd. Toen werd ik om kwart over 11 wakker en toen sliep ze nog! Ze had al lang weer een fles moeten hebben. Toen heb ik haar maar wakker gemaakt.

Verder vandaag even naar de Turk geweest om groente en fruit te halen voor de baby cook. Ik heb bloemkool en granaatappel en meloen gemaakt. Emma is gek op appel en peer dus denk dat ze meloen ook wel lekker vind. Hier zit ook 1 la van de vriezer bijna helemaal vol nu :)

Broccoli is hier trouwens geen succes. Ze moest er helemaal van huilen zo vies vond ze het! Ik ga het nog maar een paar keer proberen want je schijnt aan de smaak te moeten wennen ofzo.

Ik kom naar de meeting morgen hoor! Ik ga s morgen ff alleen heen en weer naar de stoffenmarkt zonder mijn moeder. Daarna naar huis want mijn schoonvader voor sinterklaas en dan vertrek ik rond 1 uur vanuit zaandam. Ben er dus tussen 2 en half 3 waarschijnlijk. Lekker druk dagje dus weer.

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik ga boven nog even de uitslag van "het beste idee" kijken, tot morgen! Fijne (stille) nacht allemaal!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    speelt iemand hier trouwens farm ville of cafe world op facebook?

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Wooow wat heeft ze lang geslapen dan Debby, en jij ook, heerlijk!

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @Meris wat geweldig!!! Had je al die foto met kerstmuts of is dat geshopt?? ik wil ook een foto maar heb geen kerstmuts :S en wil pim erbij met van die rendieren dingen op haha

12. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    ik niet...

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeetje dan ben je gewoon al 8 euro kwijt zonder iets te kopen. Dan moeten er wel goede aanbiedingen zijn! Hier in de buurt is er bijna elke zondag wel een rommelmarkt in de buurt. Hier in Zaandam en Purmerend ga ik zowieso altijd en als het niet te ver is en ik niks te doen heb ga ik ook... vind het zowieso stom dat je entree moet betalen, ook al is het maar 2 euro.

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik heb de kerstmuts van mn werk even geleend, ze hield hem netjes op. De kat kwam er zelf bij liggen. Ben benieuwd of dat met Pim ook gaat lukken...

15. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ja, is ook eigenlijk wel duur. Denk dat ik nu wat vaker rond ga kijken of er rommelmarkten in de buurt zijn, toch best leuk!
    Jammer dat je niet in de buurt woont, tot nu toe weinig rommelmarkt-fans in mn omgeving..

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oja ik vergeet nog te vertellen... vandaag is al weer dag 42 van mijn cyclus. Ik baal zo erg... ik begin gewoon visioenen van onvruchtbaarheid te krijgen. :(

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ben je hiervoor wel netjes op tijd ongesteld geworden?
    Anders ff langs de ha hoor als je het niet vertrouwd.

En nu ben ik echt weg, alu!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ben je nooit in noord holland dan? Sja 3 uur rijden is wel een beetje overdreven voor een rommelmarkt... ik ben wel af en toe een zeeland (mijn mans beste vriend want in s heerenhoek) misschien kunnen we dan een keer gaan?

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Na 3 maanden werd ik ongesteld en daarna na 34 dagen weer... en nu dus alweer 42 dagen.
    Ik weet van een hele tijd geleden dat ik altijd een cyclus had van rond de 32 dagen. Maar daarna heb ik jaren (op aanraden van de huisarts) mijn pil doorgeslikt... bah ik baal gewoon omdat we in januari er weer voor willen gaan. :(

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh das lekker in de buurt! Mijn zwager komt er ook vandaan en Marinus is van de week nog op gesprek geweest om daar te komen voetballen.
    Maar laat maar weten wanneer je een keer in Zeeland-city bent, dan kunnen we een keer daten, gezellig! Ben nooit in Noord-Holland eigenlijk.. en speciaal voor een rommelmakrt die kant op gaan is een beetje overdreven haha.

Deel Deze Pagina