Tjeeeeee wat vliegt de tijd!!!! gefeliciteerd!!!! pff ik weet het nog zo een half jaar geleden, Rianne in bad en wij smsen,.... als de dag van gister....
dames veel plezier bij de meeting, had er graag bij geweest (euh... hoe vaak heb ik dal al gezegd haha...) Gisteravond was bram koortsvrij zoals ik schreef, maar vanmorgen weer 38.4 maar pcm weer gegeven, poepte hij half uit haha, dus weer een halve (60 mg had ik nog liggen) erbij gegeven, hopelijk is het straks wat beter en kan ie toch mee naar mn opa en oma.... (75 en 80 jaar wie weet wel hun laatste feestje)
Hoi meiden! Jammer dat de meeting zo ver weg is, anders was ik er graag bijgeweest! Isabella, Jason en Lenthe Gefeliciteerd met jullie halfjaardag!!!! Jeetje, wat vliegt de tijd. Een half jaar alweer....
Nouja, huisje is een groot woord: kotje kan je beter zeggen Het is geen slaaphuisje, maar alleen een hokje, maar wel erg makkelijk voor al het speelgoed en de stoelen. Hoeven we daar niet mee te zeulen... We gaan er volgend jaar 1 huren, vroeger hadden we er ook 1 toen we klein waren. Het is op het strand van Dishoek, misschien kent iemand het wel...
yeaahhhhh, super om weer te zien! oei als ik dit zie krijg ik de kriebels hihi, maar we wachten toch nog ff....
@Lenthe, Jason en Isabella gefeliciteerd jullie zijn alweer een half jaar oud!!! En dan te bedenken dat Collin nog nie eens 5 maanden is! Wat vliegt de tijd zeg! half jaar geleden lag ik nog voor pampus met me dikke buik! @stephanie, wat leuk om te zien! Zie dat veel meiden als ze dat zien kriebels krijgen, maar ik heb dat niet.. misschien door mijn situatie.. geen idee maar voorlopig wil ik nog geen 2e! over jaar of 2/3 misschien weer, als de situatie dan wel goed is haha! Vond het zwanger zijn ook niet zo;n pretje, ook dat kwam door de situatie denk ik.. maar bevallen zou ik zo weer doen! @Mac, arme brammetje Hoop dat ie zich straks goed genoeg voelt en mee kan! Collin heeft weer verhoging.. lijkt wel 1x in de week raak te zijn.. denk dat t weer door tandjes komt.. ff in de gaten houden dat t niet hoger dan 38 wordt.. zit nu op 37,9. Hoop dat ie straks gewoon gezellig is haha, en niet net als op mijn nichtjes verjaardag de boel bij elkaar gilt
Nee dishoek ken ik niet. Ben wel redelijk bekend in zeeland. mn familie komt daar vandaan: zierikzee en we hebben vrienden in goes. Leuk zo'n hutje
Mocht iemand ooit weekendje/weekje weg willen... Wij hebben een huisje in Camping de Sandtplaet, Retranchement In retranchement, bijna in belgie..(nog net zeeland) Wij verhuren dit huisje ook gewoon.. En gaan er zelf af en toe heen, vooral mijn moeder is er vaak..
Hahaha! Ik dus ook! Terwijl ik een maand terug nog riep dat dat nog wel wat jaren duurt! Bedankt hoor Steph!
@Mac...heel veel plezier! Ik hoop dat Bram zich wat beter voelt en gewoon mee kan! @Lau.,..ziet er leuk uit! Ik zou dat zelf ook wel willen...zei het laatst nog tegen Steef...lekker bj het strand! Heeeeeeerlijk! een half jaar geleden: Vond ik het serieus heeeeeel erg oneerlijk dat Rianne wel aan het bevallen was en ik niet! We waren op dezelfde dag uitgerekend...dus ik wou OOK! hahahaha! Niets persoonlijk hoor Rianne
Hhahaah geweldig! Ik was persoonlijk ook jaloers op iedereen die eerder was bevallen en die allemaal voortekenen had!
Jaaa geweldig om weer te zien zeg! ben stiekem een beetje jaloers op je, terwijl ik nog echt even wil wachten met een tweede. Zullen de hormonen wel zijn
@ Mac: Hoop dat Bram zo opknapt en nog even kan feesten. Lenthe heeft zich gister ook vermaakt op het feestje van mijn nichtje. Er was ook een clown en dat vond ze naast de balonnen heel interessant! Ze was bijna 3 uur wakker. Maak me trouwens toch wel een beetje zorgen om haar flessen. Ze heeft net maar 40 cc gedronken. Ik krijg er gewoon echt niks meer in! Ik snap er helemaal niks van. Hoeveel moeten ze binnen krijgen 500 cc of 600 cc? Ze krijgt al wel de opvolgmelk 2.