hahahaha geweldig! hij had iets harder moeten trekken was het feest bij jullie thuis of bij iemand op het werk?
Werd gegeven bij het werk van mijn man, Karwei. Super leuk, Sint en piet waren helemaal besjokken van die kleine.
Kom straks terug, eerst ff het huishouden doen,moet nog cadeautjes halen ( zaterdag weer een sintfeest ) En Tim aankleden... Jaja hij is lui vandaag
ff snel vraagje tussendoor. Heb groente gekocht,om voor Tim een prakkie te maken. Mag ik het dan al pureren met aardappel en dan invriezen? Of alleen de groente invriezen? ( Tim vind het met aardappel 100X lekkerder )
Uhhh... beide nee hoor, heb hemnog niet aangekleed. Papa heeft wat spiegels opgehangen boven zijn aankleedkussen. Dan ligt hij miss wat rustiger en aangezien het nog niet droog was, doen we ene luie pyama ochtend. We moeten straks echt ff weg, dus dan doen we wassen, drogen en aankleden @Mac, ja idd met zitje. Want zonder zitje glijd hij steeds uit. hahaha En gaat prima zo
ik denk dat ik vandaag begonnen ben met lijnen... ssssttt.... jullie zijn de enigen die het weten....
dat vraag ik me nou af met het toevoegen van melk of rijstebloem. En als ik diepvriesboontjes gebruik, kan ik die dan weer opnieuw invriezen, of moet ik altijd vers gebruiken?
lieke is ook nog niet aangekleed dat doe ik altijd na haar ochtendslaapje, maar ze ligt nog te slapen
Ja daarom doe ik het ook niet heel streng. Met verjaardagen en de feestdagen let ik er niet zo veel op. Heb nu 3 weken geen verjaardagen en dergelijke, dus kan nu ff wat kilootjes kwijt raken Paste gisteren mijn oude broeken gewoon weer, dat doet een mens goed
nee niet opnieuw invriezen, kan maar 1 keer vers dus en melk en rijstebloem zou ik ook niet doen, maar das toch ook niet nodig om toe te voegen, gewoon kookvocht gebruiken
he, das jammer ben altijd te lui om verse boontjes te maken haha, moet je ze helemaal schoonmaken en snijden enzo hahahaha. Erg ben ik he! maar goed, voor lieke dan toch maar doen. ik had gehoord dat sommigen soms wat melk toevoegen voor de smaak. Ik ehb het nog niet gedaan, maar vroeg het me af, voordat ik straks iets invries en later weg kan gooien.