nee hij is nog niet af, had even geen inspiratie meer. Maar die stukjes van jou, die ga ik gebruiken, thanks!!!!
Lees hier en daar over het open krabben, Die van mij doet dat ook zo erg. En ik knip toch echt regelmatig zijn nageltjes. Iemand een tip hoe je dat krabben kan voorkomen? En iemand een tip hoe je nagels kan knippen, zonder vingers eraf te knippen? Tim zit namelijk nooit stil, ben er af en toe een uur mee bezig. @ Aaliyah, hoelang woon je al in Nederland? Ben je gadopteerd toen je nog een baby'tje was? @ Friezin, nee ben de hele dag misselijk en zwaar vermoeid geweest, af en toe nog steeds een aanval van het niet lekker zijn op mijn maag. Misschien is het een bijwerking van de 3de vacc tegen de mex griep? Die heb ik gisteren gehad. ( ik weet nl niet of ik daarvoor ook al niet lekker was ) Ben wel al een week extreem moe, lig er om 10 uur in Fijn dat je vandaag een goede nacht heb gehad, behalve de 1.15 & de 3.45 dan. Maar dan haal je ze er niet uit? Valt ze dan wel weer snel in slaap? @ tamtam, leuk sinterklaas vieren. Danians eerste sinterklaas Wij vieren het aterdag bij mijn broer, die heeft ook 2 kids. Gezellige boel. Leg ik Tim tussendoor daar op bed. @ jolan,als ik moet helpen met dichten? ik ben een natuurtalent Hihihihihi.... een naaiclubje Ik zie ons al zitten met zijn alle rond te tafel
Och meis, wat vervelend allemaal zeg. Het is wel "fijn" dat je nu weet wat ze heeft. Anders blijf je maar gissen. Ik hoop dat ze straks haat laatste papfles helemaal leeg drinkt.
sasha, hieperdepiep, hoera!!!! gefeliciteerd met je halfjaardag! sophia, nee 75 euro is niet duur. Mn moeder heeft die bij de lidl al gehaald. Ze was er toevallig en ze stonden er al. ik krijg hem voor de kerst
nou ik was net aan het sporten, belt niek op dat hij ziek hondberoerd voelt, of ik aub snel naar huis wilde komen.... Nou daar ben ik dan
sophia, is die naaimachine in de aanbieding dan bij de karwei? Ze verkopen trouewns bij de karwei ook hotelbonnen voor 29,95 (voor 2 pers) ga er morgen 1 halen, wel leuk kado voor niek
Ja is in de aanbieding,mijn man werkt er, dus krijg nog extra korting Zeker een leuk kado, heb je zelf ook nog wat aan Als me man zo kom, gaan we eerst ff naaien ( klinkt wel heeeeeel raar zo he? hahahahaha)
lieke staat trouwens bovenaan bij de babyverkiezing van baby en kind Je kan daar dus 1 keer per 24 uur je stem uitbrengen... dus tja het zegt niets dat ze nu boven aan staat.... Voor diegene die nog willen stemmen : Baby van de maand - Babyenkind.nl
In de naam Jolanda, vind ik: Jong maar niet jeugdig gedreven. Ontzettend leuk, zoals je bent. Liefhebbend in je leven. Angstig voor dat, wat je niet kent. Nerveus op onzekere momenten Denker en doener als dat moet. Allemaal bijzondere talenten. Zoals je ben Jolanda, ben je goed.