Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Nou lees allemaal niet zulke leuke berichtjes.

Aaliyah fijn dat je eigen ka. wat duidelijkheid heeft kunnen scheppen. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je knulletje.

Gab dat is schrikken zeg! Gelukkig gaat het alweer wat beter en fijn dat het ruisje niet zoveel voorsteld.

Roosje wat een narigheid meis, heb je een bakerdoek gekocht of doe je het met hydrofiel luiers. Draagdoek kan idd. ook een goede oplossing zijn.

Cb gaf vanochtend ook aan een ruisje te horen, zei dat het niet noemenswaardig was, ga het toch maar even navragen aan de ka. als ik daar in aug. moet zijn.

Niek ligt helemaal afgemat in bed, had nog niet geslapen en ik moest ook nog naar mijn werk. Hopenlijk slaapt hij nu even lekker door.

Net dus op mijn werk geweest, zwaar k....., denk dat ik binnenkort geen baan meer heb. Kan wel janken, (doe ik nu ook), het gaat niet goed met het bedrijf en ze gaan kijken of er een oplossing is via de deeltijdww en als dat niet lukt dan moet er iemand uit. Is niet gezegd wie, maar denk dat ik dat ben.

Dit is toch echt de meest ellendigste dag hoor!! en dan zeg ik het nog netjes.

Sorry dat ik even niet op iedereen reageer maar zit er (nog steeds) ff doorheen :(

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    jeetje meis, wat onwijs rot voor je! maar nog geen beren op de weg zien voordat het daadwerkelijk zo is hoor! misschien ben jij het wel helemaal niet! dat kan natuurlijk ook! ik ga in ieder geval voor je duimen dat het goed uitpakt, wat doe je voor werk?
    heel veel sterkte voor nu en doe rustig aan meis..

3. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Aaliyah en Gabester en Sunshine (supermamma's): Voor jullie een heeeeeeeeeeeeele dikke knuffel en voor jullie boefjes een kusje van Roos

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Bab: Wat zielig voor Luuk, hopelijk is hij donderdag weer wat opgeknapt..

@Mandy: Dat probleem had ik met Zoë ook. Ben haar toen alle flessen 135cc gaan geven, toen heeft ze een paar dagen teveel gedronken en toen is ze het zelf gaan regelen door meer tijd tussen de voedingen te laten. Hoeveel weegt hij nu?
    En ik ben eergister ongesteld geworden na 5 weken..

@Jolan: Ik was de flesjes na iedere voeding af met heet water en ’s avonds gaan ze in de vaatwasser op de antibacteriële stand. Steriliseren hoeft niet meer volgens de nieuwe regels.
    En fijn dat Lieke zoveel slaapt!

@Aaliyah: Fijn dat je eigen kinderarts je gerust heeft kunnen stellen. Komt helemaal goed met jullie :)

@Nous: Ik kan je alleen een ‘slechte’ tip geven.. Zoë deed hetzelfde als jouw kindje en dat bleek een buikslaper te zijn. Nu ik haar op haar buikje leg slaapt ze heeeerlijk! Ze tilt netjes haar hoofd op en heb een alarm matje onder haar matrasje liggen.

@Gabester: Dat is schrikken! Hopelijk mag hij morgen weer mee naar huis. Beterschap met je ventje..

@Sunshine: Wat kl*te dat je je baan waarschijnlijk kwijt bent. Hopelijk heb je het mis en mag je toch blijven…

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Gelukkig!!!!!

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

Wat ontzettend balen meid, ik kan me voorstellen dat je het even niet ziet zitten. Sterkte!

7. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

sow wat een ellendig weekje voor een aantal van de juni mama's zeg!

Hele dikke knuffel voor jullie allemaal (en beterschap voor de kleintjes).

8. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Nee hoop ook niet dat ik het ben, maar zou het ook erg vinden voor de anderen. Zit in de slechtste business van het moment..... de makelaardij.

DUS MOCHT IEMAND NOG EEN LEUKE BAAN WETEN IN BREDA E.O. VOOR 24-32 UUR LAAT HET ME MAAR WETEN!!!

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey meiden,

Sun wat kl*te zeg!!! Hoop dat het allemaal mee gaat vallen en anderds dat je snel een nieuwe baan hebt.

Hier begint het nu te regenen en te onweren. Vriend is net vertrokken naar Hoogeveen om bij een auto te kijken en Julian wil niet slapen. Beloofd weer een gezellige avond te worden denk ik :D

10. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,
    even snel heel druk nog steeds,
    sterkte voor de meiden die het nodig hebben,

jamy is vandaag gewogen 4630 en is nu 53.5 cm

kom snel weer bijkletsen
    kus joanita

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    we waren niet voor niks buddy's he... hier net zo'n slaapkop hoor!!! heerlijk toch

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    weet je wel zeker dat ze honger heeft?
    als ze zuigbehoefte hebben, kunnen ze gaan huilen... maar misschien zijn het wel krampjes, eten/drinken geeft dan verlichting maar na een tijdje is het weer zo en lijkt het weer als of ze honger heeft.
    "regel" is eigenlijk 150 ml voeding (dus incl schepjes) per kilo lichaamsgewicht..

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wat voor iets vind je leuk?

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Zo, schrikken voor Gabester, gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen!!!

en ook bij Jason, gelukkig Aaliyah, en fijn dat je eigen KA wel alles goed en geduldig uit wilde leggen!

Nous, ik zou de kleine laten huilen, minuut of 10 wachten, dan kijken en troosten en weer weg leggen voor 10 minuten..
    anders misschien een draagzak?

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Julian was 4015 vorige week. We mochten hem 150+5 aanbieden en dat drinkt ie ook echt. Klopt dat wel dan?

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    4.015 x 150 = 602 ml per 24 uur
    4.015 x 180 = 720 ml per 24 uur

dit geven ze dan als regel... maar uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dan krijgt ie dus 1 fles teveel :D
    Hij heeft vandaag zelfs 2 keer 60 extra gehad. Maar er zijn ook dagen dat ik hem water geef als extra'tje ipv voeding.

18. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

#1898 Koekeloerie, 21 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2009
  19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mac, weer smeren dus.. hoop dat t weg blijft.. zou wel lekker lang door smeren nu! beter te lang dan te kort denk ik dan!

@aaliyah, wat een klote arts zeg! fijn dat t bij je eigen arts beter was en ze je gerust gesteld heeft, dikke knuffel aan jullie!

@gabester, hoop dat yustin weer naar huis mag en er niks ernstigs is, sterkte meis

@sunshine, ook al een ruisje.. jeetje :( ook voor jou een dikke knuffel!

Zo ben weer beetje up to date geloof ik... sorry als ik dingen gemist heb!
    Het is hier honden weer, regen/hagel onweer.. lekker :p

Vanmiddag 3 uur wezen shoppen heerlijk heb genoten!
    Collin woog vanmorgen 5020 gram! en is al 58 cm.. (heb zelf een weegschaal) Gaat ook helemaal super.
    Hij komt overdag om de 3/3,5 uur nu. En snachts om de 5. Ben helemaal trots :D
    S avonds heeft ie wel huiluurtjes.. van nu (hij begint te jengelen) tot uur of 23.00 maar dat is prima.. lekker samen tv kijken en janken haha :)

Ik kan waarschijnlijk ook op woensdag gaan werken! Dus dan gaan de donderdag en vrijdag eraf.. dus dan lekker 3 daagjes! wel 5 uur minder.. maar dat is beter als een hele dag extra kinderopvang! En kan ik lekker 4 dagen tutten met mijn vent ipv 4 dagen werken!

Nou meiden.. voor iedereen die t nodig heeft een dikke knuffel van ons!

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Vraagje tussendoor: weet iemand zo hoeveel cc voeding 150+5 schepjes is?

Deel Deze Pagina