En naast haar mobieltje heeft ze ook autosleutels met een kastje voor haar autoalarm eraf en erop te zetten. Zoo grappig wat ze allemaal hebben. En dat gezichtje in de speelgoedwinkels, ohhhh das mooi!
@Rianne: Wij eten vanavond spare-ribs, beenhammetje en kipfiletschotel. De spare-ribs en beenham is voor de man.
Belt broertjelief net op dat het we half 7 kan worden!!! En ik heb nu al zo'n honger. Met mij gaat ie verder goed hoor. Weinig kwaaltjes gelukkig. Ben wel erg zenuwachtig voor volgende week. Als alles maar goed is! Ilse, wat een ontzettend leuk speelgoed!!! Esmee ligt in coma in de slaapzak. Ze is smakgeluidjes aan het maken, zo lief! Wil ze niet wakker maken, maar ze wordt er ook niet lichter op!
hier gaat alles nog zijn gangetje, Maxime is heel vrolijk en rustig. Of lui, zou je ook kunnen zeggen. Hij vindt eigenlijk alles wel best. Ik denk niet dat ie voorlopig gaat kruipen, maar ja hij moet dan ook wel veel vet meeslepen Eten gaat ook goed, hij zit nu zo'n 3 maanden op 4 flessen, en dat moeten we ook nog maar even zo houden, alhoewel de fruit en groente hapjes er prima ingaan.
@ Ilse: Jammie dat klinkt lekker. Vooral die spare-ribs! @ Stephanie: Oh dat is balen, wachten als je trek hebt! @ Natja: hahahaha er is genoeg dat ik niet kan @ Snieke: Prima toch, 4 flessen! Volgens mij zit iedereen hier nog op 4.
gaat op zich wel goed, ik heb nog niet echt een schema, maar dat vind ik niet erg. het is geen grote eter, ik ben al blij als ze 600 a 700 drinkt
@ Natja: ja ze is natuurlijk ook zo'n klein poppetje, die hebben al gauw genoeg. Wel fijn dat ze de fles eindelijk pakt. Geef je ook nog bv?
bloempje, bedankt voor het schouderklopje sarah, wat leuk zeg datje zo'n opleiding gedaan hebt. Super bedankt voor het gedicht, dat je dat zo snel kan zeg! mandy, hahahhaaha grapjas is jouw mand Ben je lekker snel gaan slapen gister ? Leuke foto's van Zo"e (hm.... ik krijg de puntjes niet meer boven de e) Ik doe nog niet bijvoeden volgens rapley methode, wil het binnekort wel een keer proberen. Jij wel? Ja denk het wel he, aan de foto te zien. laura, leuk dat collin zn loopwagentje binnen is Fijn zo'n nachtbraker Lekker willen spelen smorgens vroeg.... Hopelijk was het eenmalig. rianne, hoe is het nu met lenthe? Ga zo verder lezen, dus wie weet lees ik het nog. Oh lees dat ze nog steeds niet veel drinkt.... maaike, Ja vind het ook super lief dat ik de naaimachine van mn moeder krijg Hoe was het afscheid? Heftig zeker? Knuf!!! aaliyah, nou ik denk toch dat jullie me hebben geholpen om in te laten zien, dat ik me niet overal zo druk om moest maken. Ik ben daar echt blij mee!!! Ik voel me echt zo relax nu.... tuurlijk af en toe pieker ik nog wel, maar kan nu goed tegen mezelf zeggen: joh komt allemaal goed!! Wauw, fles eraf Spannend! En brood en danoontje Wat worden de kids groot he! Weet je al welke fles je er af gaat halen? mex griep, ik heb niet gehoord over die kindjes die zijn overleden. Wel dat er mensen zijn overleden aan een gemuteerde vorm van de mex griep..... dus vraag me af of de vaccinatie zin heeft!!! Hier was ik dus al 'bang' voor. tamtam, super dat het zo goed gaat met danian. snieke, groetjes terug Alles goed? Natja, hoe is het met jou? Hoe gaan de nachten nu? Nathalie, alles goed met jou en julian? stephanie, is het gelukt met een middagje niets doen ? Is goed hoor, pb maar rustig terug . ilse, leuk geshopt dus heerlijk he soms!!! Heb je liga 1e stap gegeven? Die is namelijk niet geschikt om zo te eten. Hij is te hard. 2e stap is daar wel goed voor. meeting, volgens mij was het niet de bedoeling om te gaan naaien hoor. Er was alleen even sprake van een aparte 'naaimeeting' all, vanmorgen wezen babyzwemmen. Lieke gaat steeds op hetzelfde punt huilen.... als ze op haar rug gaat. De zwemjuf dacht dat het misschien met haar oren te maken heeft. Even in de gaten houden dus. Daarna even de stad in geweest, nog wat kado's gekocht voor sinterklaas. Ook de hotelbon Die 15% korting ging er niet nog af, dat stond op de bon. Verder nog een wii spel voor 10 euro bij bart smit. En nog een slaapzak gehaald bij de prenatal Daarna nog even bij mn nichtje op de kijkmiddag geweest. Lieke had door al die drukte weinig geslapen dus toen ik net thuis kwam om 16.15 meteen fles gegeven en haar even op bed gelegd. Ze ligt nu heerlijk te tukken!!! Doen jullie dat ook wel eens: de kleine op bed leggen als zij/hij nog niet aangeeft moe te zijn? Ik denk namelijk datals ik haar in de box of zo gelegd had, dat ze het makkelijk nog even vol had kunnen houden. maar ik dacht: het is nu wel even een mooie tijd om een dutje te doen.
@ Jolan: Ja dat doe ik wel eens hoor. Om beetje mijn vaste ritme aan te houden. Ze ligt dan misschien nog wel even te kletsen of jammeren in bed maar valt dan toch in slaap.
ja ik had het eigenlijk nog nooit gedaan... behalve savonds dan, dan gaat ze altijd standaard 19 uur naar bed. Maar blijkbaar weer ze heel goed: bedje= slapen Dat is mooi om te weten hahaha. Nu was ze natuurlijk ook wel erg moe. Ga haar er zo maar uit halen voor hapje. Heb worteltjes gemaakt Voor het eerst groente. Oh ik hoor haar!!! das mooi op tijd!
Klinkt leuk hoor dat babyzwemmen, misschien dat ik dat binnenkort ook eens ga proberen soms slaapt ze een nacht door en soms komt ze 's nachts nog 1 keer, op zich netjes dus, Ik ben sinds gister begonnen om 's avonds nutrilon voor de nacht (vanaf 6 mnd) te geven, het kan toeval zijn maar vannacht heeft ze wel door geslapen vanaf 20:00 tot 7:00
Ik werk bij de bank met de oranje leeuw. Ik maak hypotheekoffertes. Of tenminste ik controleer of de mensen die de hypotheekoffertes maken maar tijdelijk maak ik ze ook zelf (omdat ik weer in moet komen) en ik maak bankgaranties en ik maak stukken voor hypotheekaktes voor de notaris. Er zijn zoveel regeltjes aan verbonden pfff wordt je soms moe van haha