vervelend is dat he? Ik had met de ouders van mijn ex een super goede band... vind het echt jammer dat het met mijn man zijn moeder niet klikt.
@ Sarah: Ik zag ergens voorbij komen dat je niet bij de meeting kon zijn omdat Finn zijn acteercarriere dan begint?? Voor wat gaat hij acteren?
stoer! Ik heb er over zitten twijfelen maar omdat mijn man en mijn ouders het niet heel erg zagen zitten doe ik het maar niet. Ik kan moeilijk haar steeds in mijn eentje gaan voeden zo... ik ben wel van plan om over een tijdje af en toe een heel stuk te geven.
Emma vind op haar rug ook niet zo heel geslaagd hoor! Dan kan ze het niet zo goed zien! Soms leg ik Emma ook wel eens op bed als ik haar "zat" ben (o wat klinkt dat slecht zo bedoel ik het ook weer niet). Meestal gaat ze dan wel slapen.
Zo drukke dag gehad vandaag. Vanmorgen babyzwemmen, een beetje in sinterklaasstijl met sinterklaasmuziek, heel leuk. Ik zit met nog 2 andere kindjes in de les maar die gaan waarschijnlijk allebei volgende maand door naar de volgende les. Dus dan zijn Emma en ik alleen . 1 kindje blijft misschien wel iets langer omdat die 11 weken te vroeg geboren is maar goed... vind het wel jammer, misschien dat ik dan maar op dinsdag ga als het zo blijft. EMMA KAN ROLLEN VAN RUG NAAR BUIK!!! Ben helemaal trots. Toen we thuis kwamen van babyzwemmen heb ik haar op bed gelegd. Toen hoorde ik ineens allemaal gekrijs en ging bij haar kijken en toen lag ze op haar buik! En nu doet ze het de hele tijd. Maf kind, had het ineens door ofzo. Vanmiddag wezen winkelen met mijn moeder in Alkmaar. Ik heb nog een stofje gekocht bij Room Seven Outlet (ik moet nu eerst maar eens gaan naaien, heb zoveel stofjes haha) en een badpakje van Lief! in een maat groter want die waren voor de helft van de prijs. Om half zes was ik thuis, snel eten gemaakt, man naar zijn werk geschopt en Emma op bed gelegd. Nu even lekker tijd voor mezelf!
hai meiden ik schaam me diep! ik heb weer niet bijgelezen. kwam pas om 18.45 thuis uit mijn werk, was super chaotisch want sinterklaas en pieten kwamen langs Ik ben dan ook gesloopt! ga me zusje wegbrengen en me bed in! Ik wilde alleen even zeggen dat ik een gastouder heb ben super blij met haar! (en dr vriend) klikte echt gelijk goed, heb van 9 tot 12.30 met hun zitten kletsen en Collin had t helemaal naar zijn zin. Dus vanaf januari gaat hij de dagen dat ik moet werken daarheen toppie! weer een last van me schouders! Ik snap t als jullie er niet op reageren, ik heb ook nie veel gereageerd op jullie so no hard feelings! Ik zal morgen weer bijlezen en weer mee kleppen welterusten lieve juni mama's!
meid maat toch niet uit, als je het druk hebt heb je het druk! Helemaal goed dat het zo goed klikte met de gastouder! Gaat ze het evc traject doen?
@Jolan: Op je rug zwemmen is toch helemaal niet leuk Misschien heeft ze inderdaad last van haar oortje. Even opletten. ik leg haar ook wel eerder op bed na een lange dag en dus weinig slaap. Ligt er ook een beetje aan hoelang het nog duurt voor haar volgende fles. @Debby: Jeeh Emma kan heen en weer rollen! Ook al lekker geshopt. heerlijk he die aanbiedingen. kan niet wachten dat het kerstvakantie is. Dan gaat de wintercollectie overal in de aanbieding.
hahahaha Lau, dat meen je toch niet serieus he: Ik reageer niet op jou, omdat jij niet hebt gereageerd op mij. haha oh nee toch zeker. Super fijn dat je een geschikte gastouder(s) hebt gevonden voor Collin. Dat is redelijk snel gegaan of stond je al even ingeschreven? Super fijn. Ik ga dan toch even mijn reactie op jouw eerdere post herhalen: FOTO van Collin in de auto!
Toch nog even snel! Ik stond nog niet ingeschreven, ben gewoon gastouders in de buurt gaan bellen of ze toevallig plek hadden! Zij was net begonnen sinds 4 maanden en had geen wachtlijst en toevallig per 1 januari een gaatje op de dagen die ik nodig heb! het moest zo zijn zeg maar en ze gaat idd het evc traject doen, heeft al ehbo en helpende niv 2 dus is zo binnen zeg maar! Soms helpt haar vriend ook, die heeft SPW4 en werkt met gehandicapten als activiteiten begeleider, dus dat zit wel goed Ik zal morgen even een foto van me ventje maken in de auto nu gauw me bedje opzoeken
Ja is het in januari weer uitverkoop? In juli was het bij lief! en bij mexx en bij room seven de hele tijd 70% korting, ik hoop dat het nu weer is!
@Bloempje, jeej sascha een half jaar! Sorry voor de late reactie! @tamtam fijn dat t beter ging vannacht, hopen dat t steeds beetje beter gaat zo!! @mac hoe was t vandaag? sterkte morgen! Lees net dat t zwaar was, ook nog werken vandaag.. je hebt t druk meis, denk je nog beetje aan jezelf?? @aaliyah fijn dat t zo goed gaat met Jason!! @mama, mooie foto;s! lekker zon banaan! ik voed niet volgens rapley methoden, ik geef collin wel soms "vast" voedsel voordat hij een fruithap krijgt ofzo, dan mag hij even "spelen" met een banaan, en daarna dan geprakte banaan. Ik maak zijn eten ook niet meer zo fijn als dat t in potjes is, hij krijgt gewoon eten met stukjes, dit gaat prima @stephanie zo zo flink aan de schoonmaak dus! Dat ga ik morgen ook maar is doen @jolan, hoop niet dat lieke wat heeft met dr oortjes @debby jeeeej rollen!! goed zeg!! @ilse, hoe gaat t nu met Eva? En heb je t al wat minder druk? Jij ook niet zo van t "naaien" haha @sarah wat leuk Finn gaat acteren! ik wil een handtekening!! @loopauto van Collin, nee lopen heeft ie nog nie door.. En toen kwam ik mezelf weer tegen... Kon het toch niet laten om ff bij te lezen vanaf vanmorgen! Tot morgen meiden! Ik heb morgen een thuisblijf/schoonmaak/verderniksdoendag!
@Rianne: Dat is wel leuk toch, onderweg zijn. De politie heeft me altijd wel getrokken, maar die conditietesten enzo. Pff.. haha @Ilse: Lippenstift was achteraf een beter idee geweest, wat een ellende met die verf haha. @Snieke: Hey wat gezellig, een collega luiaard van Zoë . @Natja: Dankje! *trots* @Jolan: Ja ik sliep al voordat ik mijn kussen raakte haha. Ik volg die Rapley methode niet echt hoor, maar geef af en toe een stukje fruit of groente uit de hand. Heel leuk om te zien hoe ze dan aan het voelen, proeven en zelfs ruiken is Ik leg Zoë na maximaal 2,5 uur wakker zijn weer in bed, maar dan is ze eigenlijk ook altijd moe. @Natja: Van 20.00u tot 07.00u, netjes zeg! Hoop dat het aan de opvolgmelk ligt en je vannacht weer zon nacht hebt @Debby: Je kunt het ook een beetje afwisselen, doe ik hier ook. Potjes, vers gepureerd, hele stukken. Hoop dat ik zo een makkelijke eter creëer. Wat knap van Emma dat ze kan rollen!! @Laura: Geef niks joh! Wat fijn dat het zo goed klikte met de a.s. gastouders van Collin! Komen er nog meer kindjes daar? Dat is wel fijn dat Collin eten met stukjes makkelijk eet, hier is het eerst 10 happen kokhalzen en rillen. Dramaqueen
Hallo allemaal Oh shame on me ff snel overal door heen gebladderd.... Zag mooie foto's van Zoe! Over fles eraf ik mag idd naar 3 flessen, ik haal dan de fles van half 5 eraf dan krijgt hij s middags gewoon fruit en s avonds eet hij dan groente over een maand mag hij alles met de pot mee eten. Ook vertelde de k.a dat kindjes in deze leeftijd tot 1,5 heel veel kans hebben op veel oorontstekingen door tandjes e.d Maar goed dat had ik zelf eigenlijk al een beetje door mede door mijn schoonmoeder. Over MG ik ben nu best blij dat wij toch die prik niet gehaald hebben, vroeg me al af of het 'nut' zou hebben en nu blijkt misschien weer van niet. Maar ik denk dat alle mama's hier hun keuze wel overwogen hebben gemaakt! Morgen nog even werken en dan eindelijk weekend
@Mac...hahaha brokking is een taartenbakkerij...met de allerlekkerste taarten! en die zit bij Soof op de hoek! Iedereen hier in de regio weet wat brokking is! Hahaha! @Aaliyah...Ik denk ook dat ik zoiets liever niet zou willen weten...ik denk dat het dan alleen moelijker wordt...voor mij dan...Je moet er denk ik erg sterk voor in je schoenen staan! Heb je zelf nooit het idee gehad om ook te adopteren...zij namelijk wel...ze heeft ook een kindje van haar zelf...of eigenlijk sinds deze week 2...ze is gisteren bevallen! Hahaha! Ze wilde heel graag adopteren....maar staan nu in de wacht omdat ze het allemaal niet meer zeker wist...ook omdat ze weer zwanger was! En een fles eraf....jeetje...die van mij krijgt nog geeneens groente! @Mama...ik wilde heel graag Rapley doen...maar Steef vind het te eng (watje!) Dus nu wil ik kijken of ik het gedeeltelijk kan gaan doen...bij bepaalde groente ofzo...of als hij wortels krijgt (bijvoorbeeld) ook een wortel in zn hand geven...weet nog niet helemaal hoe is het ga doen...maar mn vriendin heeft het ook zo gedaan dus zal nog wel even advies inwinnen! Zij wilde helemaal Rapley doen...maar het was echt een gedoe zei ze...en je moet er heeeeeeeeel erg veel tijd in steken...je kan niet even vlug en hapje geven...je bent wel een uur bezig vaak! enne..heeeeeeeeeeeeel erg mooi! @Steph...jaja...geef je hormonen maar de schuld! Hahaha! Schrijf je nou eigenlijk ook bij de juli 2010 mama's mee? @Ilse..ja dat heb ik dus ook! Ik vind het zelf vreselijk om gebeld te worden...oke ik bel nu naar bedrijven...maar ik kan me er echt in vinden dat die ook zo snel mogelijk ophangen! Het is echt zooo irritant! DUs ik hoop ook op een goede afloop...maar ga denk ik toch dit weekend alvast weer even vacatures zoeken! Dit ga ik niet lang meer volhouden! Mijn zusje moet voor haar opleiding (Media Design ofzo...weet al die termen niet) een film opnemen...helemaal met "professioneel" Mn broertje speelt de hoofdrol (er makkelijk voor haar...hij heeft natuurlijk door zijn theateropleiding camera ervaring e.d.) maar ze hebben dus voor een stukje ene baby nodig...en dat mag Finn zijn! Nu maar hopen dat hij niet gata janken! Hahahaha! Krijgt ze dalijk een 1! @debby..nou dat lijkt me altijd nog een uitdagendere baan dan die van mij! IS toch best interessant als ik het zo hoor! @Lau...zo dat is mazzel met je gastouder! Leuk hoor! Sale: Net voor/na de Kerst gaat alles altijd in de sale! Bij sommige winkels zijn ze nu al een beetje begonnen..maar ik wacht geduldig af! Hahaha! Heb gelukkig een buurvrouw die bij Name It manager is...dus zij kan me precies vertellen wanneer het begint Vroeger wist ik het zelf...maar nu hoor ik het gelukkig nog wel! Hahaha! Wilde net zeggen dat het naaien niet tijdens die meeting zal zijn (klinkt erg raar...) Soof vroeg of ik haar wilde helpen...en er komen misschien dus nog meer meiden! Maar zoals ik al zei,.verwacht niet tevele van me! Ik heb al zo lang niets gedaan..vraag me zelfs af of ik nog een patroon kan afspelden! Hahaha! Heel slecht...heb net Finn zn kerstboompje neergezet! Had allemaal leuke spullen gekocht en een boompje..dus ja...dan moet het gelijk heh! hahaha! Die van ons wel pas zondag hoor!