Ohja en nog een vraagje Wat doen jullie tijdens het huiluurtje? Zoë is alleen stil als je met haar rondloopt, maarja kan moeilijk iedere avond 2 uur met haar rond lopen... Gewoon op schoot of buik op buik op de bank/bed 'pikt' ze ook niet.
Mandy, volgens mij kom je dan op de 160cc. En als Julian zijn huilmomentje heeft gaan we vaak wandelen of een eindje rijden, dan is ie zo stil. Net was hij ook aan het huilen, toen heb ik hem nog 60cc gegeven en ligt hij stil in zijn bedje om zich heen te kijken.
Wat groeit Collin hard!! Goede melk heb je! heerlijk hoor 3 dagen werken (hier ook). Wanneer mag je weer beginnen? Ik 1 oktober pas. Wat heb je geshopt, voor jezelf of ook al een shop a holic voor de kleine geworden? Succes met huiluurtjes, klinkt gezellig daar op die bank. Hoe gaat het met jou???
Hmmmm hij begint net weer Maar nu laat ik hem gewoon even huilen, pas als hij echt gaat krijssen ga ik even kijken. (heb namelijk het idee dat hij alles wel prima vindt behalve in bed liggen en dit is al de 3e avond dat hij zo doet )
Laura, lekker hoor 3 daagjes werken!! Ik ga 4 dagen werken, kijken hoe dat gaat. Kan altijd minder gaan werken, meer gaat iets moeilijker En Colling groeit echt hard!
Dan zat ik iig in de buurt Gisteren was vriend boos op mij Hij had een fles gemaakt 150+5 en toen ik hem kreeg stond hij boven de 210. Dus ik vraag hoeveel hij had gemaakt, dat het veels te veel was. Dus hij die fles weg gedaan omdat hij in de war raakte, nieuwe fles gemaakt. Weer 210, dus ik zei daar wat van. Ja zegt ie dat komt gewoon door het schudden, nu heb ik voor niets een fles in de gootsteen gedaan
Ja ik heb slagroom! t spuit er ook uit, als hij los laat heb ik een straal van een meter door de woonkamer heen haha De compressen zijn hier ook niet aan te slepen.. maar goed het werkt en daar doen we het allemaal voor! Ik begin 12 oktober weer dus heb nog ff lekker wat weekjes te gaan! Ik heb wat borstvoedings shirtjes gekocht (met zon gat erin hihi) En een hele stapel kleren voor meneer.. hij is uit maatje 56.. en ik heb alleen maar winter kleren in maatje 62/68 dus dat is beetje te warm voor nu. Dus ben goed tekeer gegaan voor meneer en heb een nieuwe garderobe zomerkleren maatje 62/68 gehaald hihi En de huiluurtjes zijn gezellig hoor.. haha ik huil mee, maar das meer van geluk.. hoe blij ik ben met hem.. en soms om iets zieligs op tv.. die hormonen ook he Met mij gaat het super.. voel me beter dan hoe ik me heel de zwangerschap heb gevoeld!
@Laura: Lekker inderdaad, maar 3 dagen werken! Zeker in het begin, meer gaan werken kan altijd nog @Nathalie: Het regent en onweert hier echt heel hard, dus wandelen zit er niet in . Wat fijn dat Julian stil wordt van autorijden, Zoë gaat daar alleen nog maar harder van huilen volgens mij… De 3e avond al, dan hoop ik niet dat het iets blijvends is zoals hier! @Marloes: Dankje!
@joa en nathalie, jah hij groeit heel hard, kan hier helaas niets aan doen dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen op het cb haha, ik kan niet een voeding minder geven ofzo hihi of minder schepjes erin doen..
@nathalie, hahaha een nieuwe wintergarderobe.. hmm dan zit ie in maatje.. 74 ofzo... daar heb ik geloof ik wel genoeg van liggen, veel gekregen, ook veel winter spullen. En ach.. anders gaan we weer shoppen
Hahaha ja lijkt mij ook echt een straf Julian heeft zoveel kleertjes dat hij veel nog niet heeft aangehad En ik zag dat lief! weer een leuke winter collectie krijgt (op de foto's te zien )
Mandy, ik hoop niet dat het blijvend is. Hij is nu echt aan het jammeren. Dan is het 10 minuten stil en ineens begint ie weer iets. Dus hoop stiekem dat ie zo nog even in slaap valt, want hij is al vanaf half 6 wakker
Ha joh als dat het ergste is . Jengelt Julian alleen maar of gaat hij op een gegeven moment ook BRULLEN? haha Papa is met Zoë aan het knuffelen en rondlopen, nu is ze stil en dan kan ik ondertussen die film op RTL8 kijken. Over een gehandicapte jongen die een kindje krijgt..
Een jongen die een kindje krijgt? Nu jengelt hij alleen, op dit moment weer stil, maar soms brult ie echt. Dat moet gewoon pijn doen aan zijn keel denk ik dan Als ie jengelt laat ik hem gewoon liggen. Als hij echt begint te brullen dan ga ik er heen, troost hem, ga weer weg. Net zo lang tot ie slaapt.
Even gegeken welke film je bedoelde Dacht dat ie zelf een kind kreeg, je weet wel, op de manier dat wij ze ook hebben gekregen hahaha