ja ik ben ook benieuwd..... Duurt wel lang... Heeft niemand haar nummer ik misscihen nog, zal eens kijken.
ok ik zat in mn oude berichten te zoeken, dacht dat ik nog wel ergens van de zwangere dames meeting een berichtje had waar ze haar nummer in had achter gelaten. Niet dus.
Lenthe nieuws: alles is goed! Ze is nog niet uitgedroogd, aankijken zo tot maandag... Einde Lenthe nieuws!
Zo net cadeautjes gekocht voor sinterklaas. voor mezelf een boek, voor Danian een doos waar je blokjes in kunt doen en die maakt ook geluid. Die is eigenlijk vanaf 6 maand, maar dat is hij al bijna Voor mijn man een geur set van deodorant en eau de toilet gekocht met marsepein. Danian vond het volgens mij wel leuk in de buggy kon hij alles mooi zien.
pfff geen land meer te bezeilen met Collin.. Hij is de hele dag al moe.. uurtje wakker weer naar bed enz enz.. Nou net fruit op, weer naar bed maar niet slapen, maar gezellig is ie ook niet. maar extra flesje gegeven.. (120+4) en nog altijd huilen
Hey allemaal! Ik heb nog geen tijd om bij te lezen en/of te beantwoorden en/of te reageren. Kwam alleen even zeggen,dat ik weer ga En iedereen een fijne avond en weekend te wensen. Liefs Soof p.s Rianne, ik hoop echt dat het snel weer heel goed gaat met Lenthe. Vind het zo zielig voor dat meissie.
meneer ligt nu heerlijk zelf zijn fles te drinken op bed (zie laatste foto hihi) Hij is helemaal trots.. ik vind het stiekem wel jammer, want wil hem graag zelf nog geven, maar dat wil hij niet! haha hij duwt echt mijn handen weg...
Hoi dames Even gauw vanaf mijn werk. Super druk hier. Net pas gegeten. Lenthe drinkt nog steeds weinig, vandaag nog geen 300 cc op. Fijne avond allemaal nog.
YEAHHHH IK BEN 9 JANUARI OOK VRIJ, alleen hefet mn voorkeur om wel al rond 11 uur ofzo af te spreken en niet pas smiddags...