Lijkt me ook zo veel leuker met een kleintje die de kerstboom meehelpt intuigen en dan allemaal cadeautjes onder de boom. Leuk! Wil echt even m'n petje af voor je doen. Super goed dat je nog steeds bv geeft! Ging het bij Ted ook zo makkelijk? Ik denk dat je samen met Friezin de enige bent. Heerlijk toch dat je genoeg hebt en dus makkelijk gaat. Hoe gaat het in de nacht?
Zo Lenthe net bij oma gebracht, wilde nog steeds niet drinken Heb er gewoon pijn in mijn maag van. ga nu werken tot 23u. Fijne avond allemaal!
@mama: hmmm roomboter amandelstaaf uit de oven. Hier ligt er ook een klaar voor vanavond. December is niet de maand om je druk te maken over je gewicht. Geniet er (met mate) van . Ik zag trouwens weinig vet op die foto met Zoë in bikini. Volgens mij valt het reuze mee. Ik vind zo moeilijk wanneer we weer willen beginnen voor een 2e. We waren ook zo snel zwanger van de 1e dat je bijna verwacht dat dat weer gebeurt. Niet een hele verstandige gedachte. En ook nog iets ik heb nog een voorkeur van bevallingsmaand ook schaam. @Laura: Hopelijk is het iets eenmaligs en gaat hij er geen gewoonte van maken. Je auto is toch niet stuk? @Rianne: Jeeh het tandje is door. Gewapende overval.. spannend zeg en gevaarlijk. Jammer dat je dit niet meer wilt doen. Begrijp het wel, maar vind het wel heel stoer. Wat moet je precies gaan doen bij de recherche ? Had de uitverkoop ook gezien, maar zag niet leuks wat we echt nodig hadden. De kleertjes staan Lenthe erg leuk, heel netjes. Mooi jasje ook! Wat een mooi gedicht voor Steph zeg. @Aal: Beterschap. Misschien een idee om maar eventjes te blijven hangen bij de babyshower? En wie weet is het heel gezellig. @Jolan: ooh ik had daar ook zon hekel aan. Lig ik net lekker te slapen en dan plukte mn ouders me uit bed. Door de kou, de nog koudere auto in. Vreselijk. Mijn ouders verkondigen nog steeds vol trots dat ze ons OVERAL mee naar toe namen. Klinkt gezellig je middag met je fam. Veel plezier. @Steph: Wij doen helemaal niets.. mijn ouders waren uitgenodigd door de schoonouders van mijn zus en mijn schoonouders zijn een dagje naar Maastricht. Blegh kussen op de mond van je kind. Vind dat ook zo vies. @Tamtam: Wow een plasmatv! Dat wordt dus lekker een filmpje kijken Veel plezier bij je schoonouders vanmiddag.
Vanmorgen zijn we al vroeg op pad gegaan voor de fotoshoot. We hebben een paar hele mooie kerstfotos van Eva en toen werd ze eigenlijk al moe.. De normale fotos zijn dus niet zo leuk geworden als ik had gehoopt. We hebben veel minder dingen kunnen doen, omdat ze het hartstikke beu was. We gaan binnenkort nog maar eens. Baal er wel een beetje van.
@Rianne: Fijn dat Lenthe vanochtend 120 cc op heeft! Hé bah, gewapende overvallers zoeken. Hoop dat je wordt aangenomen, de 11e is al bijna! @Sam: Veel plezier bij de babyshower vanavond, hopelijk voel je je dan weer wat beter.. @Jolan: Wat fijn dat Lieke het zo goed gedaan heeft op die drukke verjaardag! Ben jaloers, is hier tot nu toe nog niet gelukt . @Marjanne: Heerlijk hoor, dat de bv zo goed gaat! @Laura: Vermoeiend, mss vanmiddag nog even een uurtje slapen? @Rianne: Wat een leuk jasje! En leuke kleertjes @Stephanie: Ieh dat vind ik ook smerig, op de mond kussen. Gewoon iets van zeggen! @Rianne: Wat een mooi gedicht voor Stephanie en Esmee! @Tamtam: Leuk sintkado, een plasma . Veel plezier bij je schoonouders vanavond. @Debby: Lekker dat ze zo goed geslapen heeft in de reiswieg. Ooooh wat zat er in? @Ilse: Het valt ook wel mee hoor, maar ben zo blij dat ik mijn oude kleren weer pas dat ik dat graag zo wil houden . Ik snap je helemaal! Wij wilden eigenlijk nog een paar maandjes wachten, was wel al met de pil gestopt maar 1x zonder condoom en tadaaaaaaaaaaaa haha. Dan kan ik met je mee schamen, ik heb stiekem ook een voorkeur voor een bevallingsmaand. December bijvoorbeeld vind ik veel te druk, de herst vind ik te regenachtig Laat zien die fotos!
Ik zit nog steeds in mijn pyama Heb wel al gestreken, opgeruimd en een paar wassen gedraaid. Dat compenseert, toch??
meiden ik hou het echt niet bij zo hoor, wat een getiep! rianne: succes met de sollicitatie, waarop heb je gesolliciteerd? goed dat Lenthe's tandje door is! marjanne: he wat leuk om jou ook weer eens te zien! volgens mij ben je nog een van de weinig dames die nog bv geeft. Fijn dat het zo goed gaat. kuide: een pak van je hart lijkt me, een goede oppasouder! sint: hier ook geen sinterklaas gevierd, volgend jaar misschien. aaliyah: raar he van je maag! ik had hier donderdag ook iets raars, ik dacht voedselvergiftiging. In 1 nacht 10 keer overgegeven, toen s morgens 1 motilium genomen, gisteren veel geslapen en nu voel ik me weer prima. Gek he. Ik moet wel zeggen dat ik toen ik kotsend boven de emmer lag wel zo'n zwangerschaps dejavu had. Bah! tweede kindje: ik vond dit qua timing wel ideaal, zo aan het begin van de zomer. Ik denk dat we aan een tweede gaan 'beginnen' zodra Maxime een jaar is ofzo. Vorige keer duurde het ook best lang voordat het raak was, dus wie weet nu weer... jolan: het valt me op dat je een stuk vrolijker en zelfverzekerder overkomt op het forum, chapeau!
volgens mij ligt het ook wel aan wat voor karakter je kind heeft hoor, dat merk je bij volwassenen toch ook. Sommigen krijgen heel veel energie van sociaal doen, anderen zijn liever rustig thuis.
ik had nog een vraagje over opvolgmelk, wij zijn hier gisteren op overgestapt (toevallig was de laatste bak 1 leeg, en is ie nu ook precies 6 maanden ). Voor de dames die hier ook al op overgestapt zijn: drinkt jullie baby hier ook veel minder van dan van 1? we geven hem nu weer 180+6 (eerst 210+7) maar hij krijgt het amper op en komt ook steeds later voor de fles, zodat er voor zijn groente- en fruithapje ook minder tijd is. Tips, anyone?
@Debby: Ik heb de moed ook opgegeven, straks even douchen en dan over in de volgende pyama @Marloes: Ja daar ga ik idd de volgende keer ook rekening mee houden . Nu viel de bouwvak midden in mijn verlof, zonde van die 4 weken haha.
@Snieke: Kan je helaas niet helpen met je vraag over opvolgmelk.. Maar gefeliciteerd met Maxime's verhalfjaardag!
Ik ook!! We krijgen hopelijk morgen al de mooiste via de mail. Heb er eentje op de camera gezien en dies zoo schattig.
@mama: ik heb mijn huispak weer aangetrokken. Heerlijk, lekker met lap-topje op schoot. Je hebt meer gedaan dan ik. Ik heb er alleen aan gedacht Oh gelukkig ben blij dat ik niet de enige ben. Eva kwam nu precies tussen mijn moeders en mijn verjaardag. Welke maand zou jij dan graag willen bevallen? @Debby: Hoe is het gegaan met de bak in het ledikant? Ik had er echt nog niet van gehoord. Nu past die "kleine" meid van mij er toch al bijna 2 maanden niet meer in, dus ik kan je tip ook niet meer gebruiken
ging goed hoor ilse en ze heeft zich niet omgedraaid vannacht. Ik heb het eigelijk ook gewoon zelf verzonnen. Ik wilde eigelijk de hele kinderwagen boven zetten maar had geen zin om dat hele ding naar boven te sjouwen. Dus nu alleen de wieg. Emma past er nog makkelijk in. Ben ook nog niet van plan om de kinderwagen om te bouwen. Ik vind het wel makkelijk zo.