Hmmm volgens mij komt er weer een onweersbui aan en daar houd ik niet van als ik alleen ben Tibby lag daarnet alweer verstopt onder Julian zijn bedje (die was bij mij beneden, anders mag Tibby daar helemaal niet komen )
ben benieuwd of ik kan rekken tot 10 uur a half 11. heb er een hard hoofd in moet ik zeggen hij slaapt nu nog in de box, maar als hij wakker wordt tegen half 10 hoop ik ga ik eerst maar met hem douche helpt vaak ook wel misschien dat ik dan tot 10 uur kom maar half 11 ga ik niet halen
Julian heb ik gisteren maar om 10 uur de fles gegeven (hij was erg aan het huilen). Was er bang voor dat ik er vannacht nog een keer uit moest, maar hij kwam pas om kwart over 6. Vanavond krijgt hij hem als het goed is weer om 10 uur, tenzij hij dan nog slaapt en mijn vriend is al thuis, dan mag hij eerst onder de douche.
Ik ging even kijken bij meneer (ligt de laatste tijd vaak halverwege zijn bed) maar dat had ik beter niet kunnen doen
moet even spammen... zo ligt meneer nu uitgeteld in mijn bed.. hij moet zo eten, en tot nu toe geen huiluurtje! (hoop dat dat dan niet vannacht komt!)
hier eentje die nog slaapt dus ben benieuwd tot hoelaat we het vol gaan houden hoop tot uurtje of 10 dan douche en dan de fles, hopen dat hij dan doorslaapt
collin slaapt ook nog steeds.. al ruim 3 uur.. zo maar wakker maken anders slaapt ie vanacht straks minder lang!
hier ga ik zo als hij huilt lekker douche met meneertje, hij slaapt nog steeds dusjah, ben benieuwd hoe hij het vanacht gaat doen
Julian zit aan het water, hoop de fles iets te kunnen rekken tot mijn vriend er is. Kunnen ze samen douchen.
haha nathalie, klinkt zo leuk, hier nog steeds een slapende jamy, kom dus aardig in de buurt van half 11
dames hier drukke dag gehad vanavond was babymeeting van zw cursus was geen bal aan, wel leuk de beebs en de mams te zien, maar moesten oefeningen doen, dus konden niet eens lekker kletsen, echt raar, niks geen drinken enzo en dan oefeningen doen, met pijnlijke onderkant en een beeb die bij je wil liggen, kun je het je voorstellen.. zonde van mn tijd geweest dus ben doodop dus ga naar bed! morgen om 9.30 cb controle bij arts...
ik ben hier beneiuwd ik wacht tot half 11 als hij dan nog slaapt dan maak ik hem langzaam wakker en gaan we douche en de fles, en dan kan mama ook naar bed want ik ben moe en waarvan weet ik niet