ja, gaat gelukkig al weer wat beter, ze hoest nog wel erg, en is ook erg neusverkouden, maar piept niet meer zo met ademen..gelukkig..dus hopen dat de verkoudheid ook weer snel over is! Hoe gaat het met jullie?
wat een lieve foto..zo met zn zwarte pieten muts.. en die foto van lieke als zwarte piet waren ook al zooo leuk... hihihi
Hai meiden hier weer ff snel visite is net weg, Collin heeft veel geslapen (nogal logisch na zo'n nacht) en door t vele slapen weer op schema met zijn eten ondanks de vroegere fles van vanmorgen.. Hij heeft heel erg last van tandje 2 zit een grote vette bobbel nog erger als bij tandje 1! ik ga m zo nog wat eten geven en een fles en daarna gaan we samen slapen moet morgen weer om 7.30 werken! fijne avond! @thom jeeeej ook al 6 maandjes oud!! @pietjes wat een schattige pietjes hebben de juni mama's!
@Mama...Steef werkt in de beveiliging...dus ook onregelmatig. @Ilse...lekker abrikoos! Hahaha! @jolan...ja denk dat ze echt heel erg tof zijn! Ben erg benieuwd! Over twee weekjes kunnen we gaan kijken! Ben echt zo moe vandaag! Finn was vannacht wakker geworden en vanochtend ineens om half 8 ipv 9 uur...en dat breekt me toch een beetje...zo'n gebroken nacht die ook nog een 1,5 korter is...hahaha! Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen hoor! Hij wilde vannacht ook heel de tijd op zn zij slapen! Heb hem maar gelaten...als hij dat lekker vind liggen moet ie het zelf weten! Heb hem ook al op zn buik in bed gevonden! Net cadeautjes gekregen van Sint...echt leuke dingen! Het kerststalletje van Little People (die vond ik zelf zo leuk!) Allemaal boekjes...en steef zn oom en tante kwamen ook nog wat brengen...een heel leuk setje kleertjes...met een giletje en een overhemd met stropdas en een spijkerbroekje...echt superlief! En een keyboard...hij werd helemaal gek! Rammen op dat ding joh! Hahaha! Hijwas zelf ook heel moe...ligt al heel lang te slapen..dus laat hem maar lekker liggen!
Goedenavond dames! Net lekker gegeten bij een collega van mij. Hebben leuke kado'tjes gekregen. Van haar schoondochter en zoon bon van H&M nog voor zn geboorte (40,-)en van haar een knuffel met zo een trekkoort voor slapen en van haar dochter en dr vriend een knuffelaap zo lief!!! En lekker rotti gegeten...mjammie. Voel me nog steeds niet lekker, zo slap en duizelig ook nog steeds. Ik denk van alle spanningen dus niks aan te doen helaas....
dames vanaf morgen bij de zeeman, leuk setje : ribbroekje met wiite blouse en losse spencer te koop: folder staat nog niet online, w.s. morgen pas..
morgen griepprik halen en als bram slaapt ga ik achter de naaimachine, die heb ik al klaargezet voor morgen...
goeiemorgen meiden! Collin vannacht weer 3x gehoord, maar niet uit bed gehaald, en hij wordt nu wakker! Werkse voor de werkers en fijne dag voor de vrije onder ons!
@ Mac, klinkt als een leuke aanbieding @ Kuide, beter nachtje gehad hierdoor? of doordat je hem hoorde nog steeds niet lekker geslapen?
Goedemorgen! @Mac: auw weer die prik. Succes @Laura: oeh je hebt dus een redelijke nacht gehad. Ik ben al weer eventjes aan het werk. Heb er zin in Eva is echt goed verkouden. Ze hoest met zo'n rokershoestje. Zielig...
sarah, leuke dingen heeft finn gekregen Fijn he zo'n onderbroken nacht...... aaliyah, jullie ook verwend Balen dat je nog steeds niet lekker bent. maaike, helaas is hier geen zeeman in de buurt , ze zullen namelijk ook vast wel leuke meisjes dingen hebben laura, werkse!!! ilse, lieke is ook verkouden sinds gister. Zo zielig..... je hoort haar gewoon ademen. all, hier alles goed! lieke had gister alweer een slaapdag.....waardoor ik weer om 9 uur met de laatste fles (waarvoor ik haar wakker moest maken) kwam. En vanmorgen werd ze weer pas om 8.30 wakker. Ach vind het nu niet erg, kan ik ook nog lekker uitslapen. Over een maandje (ships..... nog maar een maandje verlof) mag ze er om 7 uur uit, nu dus nog even genieten. Vannacht werd lieke wel echt heeeeeel zielig huilend wakker. Dat was echt alweer een tijdje geleden. Ik ben naar haar toe gegaan en heb haar getroost. Maar zodra ik weg ging weer keihard huilen. heb haar maar even gelaten. Na 2 min was ze weer stil en heeft weer heerlijk liggen slapen. Ze heeft weer iets nieuws: aan haar mobiel in de box trekken. En niet een beetje hahaha, nee echt flink! Wel een grappig gezicht
oh ja, en ze zijn hier trouwens in de straat de gasleidingen aan het vervangen ofzo. Hier hebben ze nog niet gebeld om een afspraak te maken, want het schijnt dus dat ze in de voortuin moeten gaan graven..... nu hebben we net een jaar een nieuwe voortuin met tegels van 100 bij 100 (natuursteen) en ook een deel opgehoogd en vastgemetseld.... daar kunnen ze nooit onder zonder het overhoop te halen... ben benieuwd. Kijk dan hebben jullie een beetje het idee: voor dat blauwe klompenhok(zo wordt dat genoemd ) moeten ze dus gaan graven......
@ Jolan dat is balen... mooi tuintje hoor! @ Ilse, misschien toch een staartje van de mexicaanse griep? Staat erom bekend dat je een zeehondhoest heb. (croup) Jan en Ted hadden ook maar lichte verhoging. Na 5 dgn was het bij ons over, alleen nog iets langer hoesten,
goedemorgen dames, hier goede nacht gehad, bram kwam om 8.45 uur heerlijk hoor.. fles gehad en hij ligt nu net weer op bed te kletsen/jammeren... ga ik eens mijn karige ontbijtje eten, een beschuitje met jam, haha ga ook maar thee zetten, dan lijkt het nog wat. daarna lekker douchen en als bram nog slaapt achter de naaimachine... @jolan mooie tuin zeg, balen dat t overhoop moet.
@jolan, hmm lijkt me sterk dat ze alle tuinen overhoop gaan halen?? zou t? @mac, wilde t net posten! Lief! collectie: kleding Zo ff thuis weer.. om 11 uur weer naar mijn werk, Collin is mee op stap met oma, daar haal ik m vanavond weer op, en dan morgen ook weer.. wat een gesleur zo zeg! Vrijdag gaat ie bij oma logeren voor t eerst, en volgende week donderdag bij tante kitty, fijn die december maand, me werk heeft vrijdag dus met alle vestigingen een etentje en kerstpakketen enzo.. en donderdag volgende week een team vergadering met eten en afsluiting van t jaar.. alsof ik een kind heb om maar overal te pas en te onpas te dumpen en oppas voor te regelen! wordt er nu al kriegel van!