Juni 2009 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Sunshine09, Jul 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Wat leuk! Nu maar duimen dat hij snel een goede baan vind en dat 2010 jullie jaar word!

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Mac: Nee want het is een heel gevecht om dat spul erin te krijgen. Moet gewoon der mond open houden en dan lukt het nog niet, krijsen!

Ben liever op mijn werk dan thuis nu. Probeer alles, schema omgooien, op bed leggen, andere tijden, koude pap, warme pap, melk uit de fles drinkt ze helemaal niet.
    Bij de HA zeggen ze alleen, ze is nog lang niet uitgedroogd ..
    Ik weet zeker dat ze is afgevallen, en ze was nog niet eens 6 kilo. Donderdag even laten wegen.
    Jeroen heeft weer late dienst, dus sta er weer alleen voor vandaag.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Toch wel raar dat ze er niks mee doen. Lijkt mij ook wel als ze zo weinig eet dat ze afvalt.
    Bij ons was Jason toen niet eens afgevallen en ze wilden hem al opnemen. Om te voorkomen dat hij af zou vallen, want hij zat al op de onderste van de onderste groeilijn...
    Het enige wat je kan doen is afwachten denk ik. Kan je moeder of een vriendin ofzo je niet helpen nu? Dat je niet alleen bent?

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    hihi ja is echt chill winkelen met zo een kaart:D Het was €40,- dus dat is ook nog eens lekker.

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ aaliyah: ja lenthe ligt al onder die lijn, en het kan niet anders dan dat ze is afgevallen door de afgelopen 2 wk.
    Fles 2 wilt ze ook niet, gaat al gillen als ze hem ziet. Brood hetzelfde.. Nee er is niemand die kan helpen.. moeten ook werken.

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Had alles bijgelezen, klik ik m'n word bestandje weg zonder te knippen en te plakken *blond*

Hier een paar drukke dagen achter de rug met de sintvieringen. Zoë is gruwelijk verwend. Ze ligt nu te zeuren in bed, wou dat dat tandje eens door kwam. Er zit echt een grote bult met een wit ribbeltje. Maar die zit er nu al een week!

Verder weinig bijzonders hier...

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    sorry hoor rianne, maar als ik heel eerlij kben vind ik het echt schandalig dat de ha dit toe laat!!! Hoe kunnen ze nu in hemelsnaam zeggen: ze is nog lang neit uitgedroogd!
    Hallo!?!?! moet dat dan gebeuren? Lijkt me niet.
    Ik zou daar eens flink op mn strepen gaan staan en zeggen dat je NU wilt dat er goed naar gekeken wordt. Je niet weg laten sturen zomaar!
    Dit kan echt niet hoor!!!! Desnoods ga je daar gewoon heen ipv bellen, dat helpt vaak nog beter.

8. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Dat kan toch ook niet goed zijn? Ze droogt dan misschien niet uit maar ze groeit ook niet... kan je geen doorverwijzing krijgen voor de kinderarts?

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Pff alweer bijna 6 maanden, de tijd vliegt!
    Ben even gestopt met groente vers maken, zo zonde. Kan het 9 van de 10x zo weggooien. Fruit vindt ze heerlijk, alle smaken. Groente alleen bruine bonen en wortel uit een potje. En ik had nog wel verwacht dat wij een makkelijke eter zouden krijgen omdat we zelf bijna alles lusten ;)

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    mandy, hoe vaak achter elkaar biedt je het aan?
    De worteltjes vond lieke hier de eerste 2 keer ook niet lekker, maar de 3e keer had ze gewoon te weinig hahah.

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Rianne: Ik zou idd ook gewoon even langs de h.a. gaan en pas weer weggaan als ze goed nagekeken is! Wachten tot ze uitgedroogd is lijkt me ook niet de bedoeling. Altijd fijn die huisartsen...

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Jolan: Ik bood het eerst 3 dagen achter elkaar aan, maar dat werkte helemaal niet. Bij een 'vieze' smaak hield ze dag 2 haar lippen stijf op elkaar en wilde ze helemaal niks meer eten, zelfs de dingen die ze lekker vindt niet meer! Geef haar nu dus iedere dag wat anders, sperziebonen beginnen nu ook langzaam aan in de smaak te vallen *hoeraaaaaaa*

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ga m'n kind maar ff uit bed plukken. Ligt nu al 20 minuten te waaa-waaa-waaaen = op vingers bijten en klagen dat het pijn doet ;).

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    haha eigenwijsje :D

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

klote zeg meis

hoe lang willen ze wachten dan
    je gaat toch niet wachten tot ze uitgedroogd is..

dat spul op een lepeltje geven misschien, (heb je w.s. al geprobeerd....)

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo brammetje gebadderd, buikje vol en lekker aant slapen,
    nu is het mamadouche tijd en daarna lunchen, lekker brood met tonijn....

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    klinkt lekker maaike!!! eet smakelijk alvast!

Geef jij trouwens de fles direct na het fruit of hou je daar tijd tussen?

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @rianne ik zou het ook niet pikken ik had vanochtend mooi met mn kind bij de h.a geweest!
    Ze kunnen moeilijk wachten tot ze wel uitgedroogd is en jij moet het ook niet zo ver laten komen hoor meis!! Dat sloopt jou ook.
    Balen dat er niemand is om je te helpen:(
    Dikke knuffel iig voor jou!!

@mama ach een keertje geen reactie is toch ook niet erg. Jij bent er altijd zo goed mee:)
    Die Zoe ook al bijna weer 6 mnd...Leuk toch dat ze zo verwend is hihi:D
    Balen hoor van het eten, maar goed heeft bij haar miss wat meer tijd nodig.

@maaike eetsmakelijk!

Ik ga ook maar even douchen denk ik hihi moet straks ook weer gaan werken...Geen zin in maar goed.

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

nee niet direct de fles, wil bram niet eens..en als die wel wil dan drinkt ie maar weinig
    nu heeft ie fruit gehad, gespeeld gebadderd en de fles.

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hallo schatjes!

Ben al even niet geweest geloof ik, maar heb wat tijd om bij te lezen.

Hoe is het met jullie? Zal 't zo wel lezen.

Hier wel goed, alleen begint de vermoeidheid toe te slaan en heb ik vanmorgen voor het eerst boven de pot gehangen.
    Morgen echo.... Vind het vreselijk spannend!!

Share This Page