Sinds gisteren heeft ze krampjes en zit ze verstopt.. Daarvoor dronk ze ook al zoveel en had ze 4 poepluiers per dag. Schijnt ook normaal te zijn met johannesbroodpitmeel want dit werkt laxerend. En ze krijgt hier alleen eten als ze het speentje weigerd en spelen/troosten niet meer helpt.
bram slaapt hier. gaan we wel wakker maken, niet dat het wat uitmaakt, want rond de klok van 3 komt ie toch wel of ie nu laatste fels wel of niet heeft gehad,. maar we gaan vol blijven houden tot ie de 3 uur snachts overslaat en langer doorslaapt
Hier had rebecca echt MINIMAAL 4 poepluiers elke dag.. Tijdens bijna elke voeding poepte ze de luier vol. Volgens het cb komt dat van de voeding door het jbpm. Het is ook tegen spugen en krampjes volgens mij of niet? Tenminste dat staat op de verpakking van nutrilon ar. Nu krijgt ze forte met los jbpm.
bij kruidvat comfort staat dat je die niet in heet water op hoeft te lossen terwijl dat bij alle andere merken met johannesbroodpitmeel wel moet.. misschien toch maar is in heet water oplossen kijken of dat beter gaat
zou het liefst toch een beetje in de wereld van de makelaardij, woningcorporaties etc. blijven. Maar een binnendienstfunctie/officemanager een leuk bedrijf sta ik ook voor open. Dat mag ook in de gezondheidszorg, onderwijs of wat dan ook zijn hoor. Ben goed met het onderhouden van contacten met klanten, diverse programma's zoals photoshop, illustrator etc. Het maken van websites vind ik ook erg leuk (heb er een voor mijn schoonzus gemaakt). Tevens pak ik dingen snel op. Dus mocht je iets hebben. laat het me maar weten. ha ha ben gewoon op het forum aan het solliciteren .
Mac succes bij de arts vandaag! Hier heeft niek een goede nacht achter de rug. Hij had gisteren toch koorts gekregen 38,7. Dus zetpil gegeven voor de nacht en hij heeft lekker geslapen. Ligt nu weer in zijn bedje en ik hoop zoooo dat hij op deze manier van de puckababy af komt, duimen dus. Mama heeft de hele nacht liggen piekeren over het gesprek van gisteren op het werk. Dus die heeft niet echt lekker geslapen, wat een ellende is het toch. Hoop dat het verder met iedereen goed is. Ga zo even bijlezen.
hahaha nathalie, zoooo grappig om te lezen... mijn kat heette ook tibby, is helaas na 19 jaar overleden, net voordat ik ontdekte dat ik zwanger was, maar zoo grappig om die naam voorbij zien te komen, dacht nl dat ik m zelf verzonnen had en het een niet bestaande naam was....hihih...moest ik even kwijt..
Hier gaat het op dag 6 van de penicilline nog steeds niet goed. Echt de hele ochend, middag en avond huilen, lees gillen. Zijn machteloos. Gister had ze ook verhoging. Net weer dokter gebeld, willen eerst overleggen en kunnen pas om 11.30 (!!) terugbellen.. grr...
Arme lenthe! Hoop echt voor jullie dat het snel wat beter gaat met haar en dat de dokter wat kan doen. Hoe gaat het verder met jezelf?
@ sunhine; Lief dat je het vraagt. Ook slecht met mij, eet bijna niks, al meer dan 2 kilo kwijt, de hele dag kotsmisselijk en buikpijn, stress, angst, zenuwen...
Goedemorgen!! Niek heeft een goede nacht gehad zo te lezen. Jammer van de verhoging, is die nu weer gezakt? Bloempje, wat grappig!!! Ik dacht ook dat het een niet voorkomende naam was, blijkbaar wel Rianne, wat vervelend meid! Arme Lenthe!! Die heeft er echt goed last van. Hoop dat ze vanmiddag wat meer voor jullie kunnen doen. Julian heeft gisteren om kwart voor 11 zijn fles gehad, lag om kwart over 11 op zijn bedje. Vanmorgen kwam hij pas om kwart over 7!! Maarja, hij is ook heel veel wakker geweest gisteren dus moest wat inhalen hahaha
Jeetje meid! Vind het echt verschrikkelijk voor jullie! Hoop dat jullie snel jullie lachebekkie terug hebben en dat jij je ook wat beter gaat voelen!