Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat het er tot nu toe goed uitziet met de spreidbroek, jammer dat jullie tot januari moeten wachten om meer duidelijkheid te krijgen.
    Vreemd zeg van die koorts, je huisarts stuurt je tenminste niet zonder iets te doen naar huis. Succes meid!

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Isabella eet van die kleine potjes voor 4 mnd ook het hele potje van zowel fruit als groente

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    beide

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Natja: Doet Isabella het nog steeds zo goed op de flesvoeding?

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Een paar korte reacties.

@Soof: Beterschap met Tim. Wat een lieve oma zeg en ook nog een fabeltjeskrant kleed erbij, leuk!
    @Marloes: ook hier zijn er een paar mooie kruippogingen geweest. Haar knietjes gingen onder haar buik, maar bij het bewegen gleden ze weg naar achteren.
    @Jolan: balen van je tuin. Ik vraag me af of ze jullie dit wel kunnen maken. Hopelijk komen jullie er met de aannemer aan uit.
    Och arme Lieke, gaat het weer iets beter? Eva heeft al 2 dagen koorts, keelpijn en overal snot en slijm en mag ook niet komen.
    Haha Lieke vond het dus helemaal niet erg dat je een potje pakte. Wij moeten in fases geven als we weer wat nieuws geven (dag 1 een theelepel, 2 een eetlepel etc). Maar als ze geen reactie heeft gegeven op dat soort fruit, kan je gerust een heel potje geven.
    @Rox: Ik ken het gevoel van blij zijn om weer thuis te zijn, gewoon lekker in je eigen bed slapen etc. Gelukkig zijn haar heupen in orde. Beterschap met Keana
    @Meris: Vervelend van je laptop. Fijn dat het goed gaat en heerlijk zeg een perfect kind :)
    @Debby: Blij om je meisje weer in je armen te sluiten, is toch logisch. Hoe is het met het jurkje?
    @Bloem: oh wordt het de 1e x zonder Sasha, probeer gewoon lekker van het etentje en musical te genieten, welke gaan jullie? Voor je het weet heb je haar weer in je armen. Hoe is het met haar longetjes?
    @Sarah: leuke kleertjes, heb even gekeken… Maat 80 wow, wanneer kan hij die aan denk je?
    @Aal: he bah, is het nog niet over? En dan ook nog werken vnv. Beterschap. Jason weer in het nieuw gestoken, heerlijk zulke cadeaus. Ohh wat leuk nieuws van jouw en sven. Lief zeg dat hij dat zegt.
    @Mac: ah Bram lekker aan de poep, waar je als ouder wel niet blij van wordt.
    @Mama: Je kan het over een tijdje opnieuw proberen als je bijvoorbeeld ook wat vlees erbij mag geven. Misschien dat ze het dan wel lekkerder vindt.
    @Rianne: Hopelijk drinkt ze vanavond weer wat meer
    @Steph: Alvast veel plezier morgen. Onwijs spannend. En hopelijk zie je al wat armpjes en beentjes bewegen hihi.
    @Bab: Kom je ook naar de meeting? Hoe vervoer je Teun nu eigenlijk? Lijkt me even flink aanpassen met de broek. Hopelijk is alles goed en hoeft hij na de broek niets anders meer. En al 6 weken verhoging? Echt koorts?
    @Natja: Ben je al gaan babyzwemmen? Fijn dat je man al bekomen is van de sterilisatie, nu jij nog ;)

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ja, ik ben sinds vandaag de helft opvolgmelk erbij gaan doen.
    's Avonds geef ik nutrilon voor de nacht (kleine blauwe pakken)
    Ze heeft nu tenminste echt volle plasluiers!
    Ze drinkt alleen maar 1 a 2 flessen met 200 en de andere met 165, per dag krijgt ze zo'n 700cc binnen niet heel veel dus, maar ik ben hier al heel blij mee.
    Zaterdagavond gaan mijn man en ik voor het eerst sinds eeuwen met zijn tween een avondje naar vrienden, de kids gaan naar opa en oma:)

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik vrees dat het babyzwemmen nog even op zich laat wachten;)

8. Koekeloerie

Eva is nog steeds niet lekker en heeft nu naast de keelpijn, snot en slijm nu ook koorts (39.4). Heb gebeld met de HA en als het over 2 dagen nog is moet ze langskomen. Voor nu alleen een zetpilletje...

9. Koekeloerie

en heeft dat een reden?

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Jolan, deze mocht ik vandaag maken... komt er nog ergens een Lieke bij ;)

11. Koekeloerie

Heerlijk zeg. Even een momentje voor jullie alleen.
    :D Wat gaan opa en oma het druk krijgen :D

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Bab: Fijn dat de spreidbroek goed gaat! Hoop dat het effect heeft meid! Hmm dat is lang verhoging, hopenlijk niks ernstigs!
    @ Mac: Hihi skiepakje! Stoer
    @ Jolan: Normaal eet lenthe zo'n 90 gram
    @ Natja: Joepie, klinkt goed die nachten. Volhouden Isabella! Fijn dat je man helemaal hersteld is en jij je er wat beter bij voelt. Is niet niks! Heeft zeker tijd nodig denk ik!

Net nog een leuke kerstpyjama bij de kruidvat gehaald, even showen natuurlijk.
    Kijk, en zo zit Lenthe de hele dag met haar lippen trouwens. Naar binnen ..

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Getver, balen zeg! Hopelijk is het binnen de 2 dagen al gezakt. Sterkte meid!

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

uuh, druk druk druk en soms gewoon alleen maar zin om bank te hangen;)

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Gelukkig zijn het nog een jonge opa en oma:)

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat een lekker ding is het toch! Leuk zeg die pyama, waar heb je die diadeum (?) gekocht eigenlijk?
    Ik moet zeggen dat ze er nog niet slecht uit ziet, gelukkig.

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja er komt van de week iemand langs over de tuin.
    Ik ben bang dat ze zich voor dit soort situaties wel ingedekt hebben. Die man die ik gister sprak, die zei ook dathet in een artikel in de voorwaarden stond.... DAar ga ik natuurlijk wel eerst naar vragen.

Eva ook al niet lekker? Sneu he..... Lieke heeft er geen koorts bij, dus dat valt dan mee.

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Natja: Ook bij de Kruidvat! Nee opzich ziet ze er nog goed uit gelukkig

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    natja, super dat het zo goed gaat met de fv! Heerlijk een avondje weg komend weekend. GEniet ervan!

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    aaaaah wat leuk zeg!!!!!

Doet me eraan herinneren datik hier nog steeds haar naam in piepschuim heb en ze nog moet verven.

Heel mooi!

En lieke schijnt inde top 10 te staan op nummer 3 ofzo.... ik hoor die naam eignelijk helemaal niet vaak.

Deel Deze Pagina