hoi meiden, ff een vraagje, vanaf wanneer mogen ze brood? Emma kijkt me altijd zo verlekkerd aan als ik brood eet dus ik heb haar net een heel klein stukje gegeven en ze vond het heerlijk. Mag dat al vanaf 6 maanden?
Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Voedselintroductieschema vanaf zes maanden hier staat dat je vanaf 6mnd een broodkorst kan geven om op te sabbelen Volgens mij wordt echt brood vanaf 7 mnd aangeraden, maar er zijn geloof ik hier al kids die het krijgen hoor.
@ Debby: Mijn cb zei dat ik het al mocht proberen. Ze mag dus gerust op een korstje sabbelen hoor. Volkoren brood zonder pitjes.
o ok, nou volgende week wordt ze 6 maanden dus dan is het niet erg. Ik had net een heel klein stukje van mijn eigen broodje gegeven en ze vind het zo lekker. Maar ik zal haar van de week wel een korstje geven, kijken hoe ze dat vindt!
zo bram zn groente sttat klaar, gestoomde kabeljauw courgette en aardappel, ben benieuwd wat ie ervan vindt
lieke vond de worteltjes wel lekker, maar na een paar happen hoefde ze niet meer. Waarschijnlijk nog vol van het fruit en de fles Toch zonde.... moet ik het weggooien hahaha. Ze ligt nu voor het eerst vandaag even vrolijk te wezen op haar babygym. Gister avond werd ze ook pas vrolijk toen papa thuis was..... (volgens mij doet ze het erom maaike, bram waardeert jouw kookkunsten dus
Emma ligt al vanaf 5 uur te slapen. Ik sla de groente maar over voor vandaag en ga haar een papfles geven en naar bed brengen. Ze wilde overdag verder niet slapen dus dat krijg je er van
ja is misschien wel lang maar voor de rest slaapt ze overdag bijna helemaal niet. Dus ja dan ben je wel moe om 5 uur! We waren even naar de supermarkt geweest en ze was in de wandelwagen in slaap gevallen dus toen heb ik haar maar lekker laten liggen. Hoe is de laatste fles van lenthe gegaan?
bram lust werkelijk waar alles! potjes vers, fruit groente vis..... vreetzakje... had je zo kort tussen de fles en de wortels dan?