schuldig dat je je hoofd hebt gestoten... niet doen hoor, klote voor je zelf, maar werk komt echt wel goed meis. kus voor jou t zit je niet mee
Maaike, die foto van Bram op je hyves (dat ie dat kado heeft uigepakt) is echt leuk! Op de foto lijkt het net of hij helemaal onder de indruk is
wij eten toch ook wel is om 19.00 pas avondeten, althans wij wel, dus waarom onze kids niet? die fles van etenstijd komt toch t vervallen
hihi dat vondt ik ook alleen op mijn werk zijn de luiers 10 keer zo groot haha en pas er ook 10 keer zoveel in haha
Ik breek eventjes in. ik lees al vanaf het begin mee maar reageer eigenlijk nooit. Heel veel geven hun kleine een liga koek. Ons werd het afgeraden door het CB. Het blijkt dat 1 liga hetzelfde is als 5 bisqietjes (koekjes) We mochten wel een soepstengel geven.
Maaike, ik wil proberen tot aan de 62. Eet 's ochtends netjes yoghurt met crusli, dan 2/3 boterhammen tussen de middag en avond eten. Moet zeggen dat ik op deze manier in 2 weken tijd al 1,5 kilo kwijt ben Maar ehhhhhhhhh jullie ook plannen volgend jaar?
thx ronin! lijkt me idd dat het super zoet is, heb 1 pak gekocht maar sasha vind er nix aan.. zal is soepstengels halen, dat is beter! (en makkelijker eten denk ik) heb je een dochter of een zoontje gekregen?
Nou de afspraak was dat ik in Juni zou stoppen, als het net als met Julian in 1 keer lukt ben ik in Juli zwanger en dan zou ik uitgerekend zijn in Maart. Maar volgens de geslachtkalender kan ik voor een meisje beter stoppen aan het einde van het jaar