Nee toch, ik had zo gehoopt voor jullie dat het nu eindelijk eens aan zou slaan. Balen dat je nog tot 11:30 moet wachten.
jeetje rianne, wat vreselijk voor jullie en natuurlijk helemaal voor lenthe. 6 dagen na de pencilinne en het helpt nog niet, dan moeten ze toch echt wat anders gaan doen, je kunt toch niet zo doorgaan...als je het niet meer houdt zou ik gewoon er naar toe gaan hoor.. dan moeten ze je wel eerder helpen en dan zien ze ook gelijk hoe en wat..ze kunnen je niet wegsturen.. heel veel sterkte meis, hoop echt dat er snel een oplossing voor lenthe komt! en probeer (weet t... makkelijker gezegd dan gedaan..) wel goed voor jezelf te zorgen he? jij moet niet ook ziek worden.. ) hele dikke knuffel voor jou en lenthe
Thnx .. ik probeer ook goed voor mezelf te zorgen maar ik krijg gewoon niks binnen. 2,5 kilo, net op de weegschaal gestaan. Ze is nu even stil, maar dat zal wel niet lang meer duren..
He dames! Hier ook een gebroken mama...niet door onze kleinste man maar door Luuk! Vanaf half 1 vannacht aan het spoken gegaan: spugen, kokhalzen, huilen etc etc! Uiteindelijk maar weer in ons bed gelegd en daar heeft hij geslapen. Heb Teun om half 4 in woonkamer fles gegeven en ondertussen 4daagse journaal gekeken...Daarna nog even geslapen! Ben echt op! Straks komt mijn mam oppassen en kan ik even naar de kapper. Een momentje voor mezelf! Vanavond lekker naar de 4 daagse feesten. Hoop dat ik dat vol ga houden! Luuk slaapt alweer sinds half 10! Arme man! Koorts is gezakt maar hij heeft een heel dik hoofd/gezicht van de opgezette amandelen... Mijn vriendin wordt zo dadelijk ingeleid, spannend!! Ze is 39,1 wk zwanger en heeft hoge bloeddruk. Medicijnen slaan niet genoeg aan en bij eerste kindje (25 dagen ouder dan Luuk) heeft ze HELPP gehad....Oh ben zo zenuwachtig! @Rianne: Wat sneu zeg!!! Hopelijk hebben ze snel de goede medicijnen voor Lenthe. Waar zit haar oorontsteking? Voor of achter het trommelvlies? Luuk heeft namelijk (en dan overdrijf ik niet...ruim 20 x oorontsteking gehad) en we hebben een "abonnement" bij de KNO arts. Deze vertelde ons dat de manier van behandelen heel belangrijk is bij oorontsteking maar dat is dus afhankelijk van waar de onsteking zit. Luuk heeft nu voor de 2e keer buisjes en het gaat goed gelukkig! Heel veel sterkte meid!!
ach meisje toch, hoop echt dat het einde snel in zicht is en dat de dokter je kleine meisje kan helpen. Dikke knuffel!!!
@Bab: Beterschap met de grote kleine man Luuk. Hij heeft het flink te pakken. Hopelijk blijft Teun buiten schot. Wel fijn dat moeders even wil komen oppassen. Ben jij er ook even tussenuit, al is het naar de kapper. De 4daagsefeesten? Klinkt gezellig zeg!
@ Rianne: Hopelijk kunnen ze je meer vertellen wat er aan gedaan kan worden. 6 dagen pijn, das niet normaal meer joh. Is doorprikken geen optie?
goede morgen! hier weer een lekker nachtje.. kan me nie meer herinneren hoevaak, hoelaat etc.. ben 2 keer in slaap gevallen met meneer aan mijn tiet haha (staat me netjes..) Maar goed op een nat bed van het lekken na en een stijve nek van de rare slaap houding, is alles goed. Net het CB gebeld.. want hier zijn ze nog niet op huisbezoek geweest.. en hij is vandaag toch echt al 2 weken. Wat blijkt wist die mevrouw me te vertellen: O, dan hebben we geen telefoon nummer van u. Dus ik zo beidehand als ik ben, waar hebben we dan een telefoonboek voor? (die opmerking werd niet gewaardeerd kan ik jullie vertellen, ze werd gelijk kribbig hihi) Maar goed.. ik mijn nummer gegeven, zegt die muts.. nou dan bellen we u vanmiddag of morgen voor een afspraak. Dus tja.. ik weer: maar ik spreek toch nu met het afspraken buro? waarom kunnen we dan nu niks afspreken? Nou daar ging iemand anders over.. haha wat een ZOOI!!! begint al goed. Owja en ik moet vanmiddag voor de gehoortest (die doen ze hier niet tegelijk met de hielprik) naar een ander consultatie buro, dus niet die hier in de buurt.. want daar zijn ze aan t verbouwen dus kunnen ze geen gehoortesten doen. Ik kan mijn lol nu al niet op met het CB, dat voorspeld veel goeds voor de toekomst!
ow en mijn ukkie moet uit de wieg.. ik ga vanmiddag de ledikant in elkaar zetten.. hij presteert het om te draaien van rug naar zijn zij in zijn slaap. Meneer is ook nogal bewegelijk met zijn handjes.. dus grijpt de bekleding van de wieg dan vast en trekt die over zijn hoofd. Erg fijn! Dus tja.. dan maar iets meer ruimte voor meneer creeren! Slaap ik ook wat geruster als ik weet dat ie niets over zijn koppie heen kan trekken of omgedraaid in bed ligt
hahah kui klinkt inderdaad wel erg leuk moet ik zeggen, hier heeft jamy om kwart voor 11 de fles gehad gister avond, en vanmorgen kwam hij om 6 uur tussendoor wel een aantal keren eruit gemoeten voor zijn speentje maar hij sliep daarna weer lekker verder, ga zometeen met vriendin (28 weken zwanger) even naar de makro en ikea, kleine mannetje gaat lekker met mama mee. heb er zin in en dames jullie nog plannen vandaag
bab: ik hoop dat je zoontje snel gaat opknappen, rianne: jeetje wat balen zeg met lenthe, hoop dat de dokter snel belt
Eva heeft dr neusje opengekrapt. Er zit nu een kras op. Ziet er best sneu uit. Er zit nu ook een klein bloedvlekje op het hoeslaken. Nu wil ik dr nageltjes knippen. Al iemand ervaring met het knippen van de nagels en hebben jullie nog tips? Moet ik dat doen als ze slaapt, zodat ze de hand niet wegtrekt?
hier vijl ik jamys nagels, is even een gevecht hij vind het echt niet leuk maar ik moet dat zeker 1x per week doen anders krabt hij zichzelf ook open, denk dat je even moet kijken wat voor jezelf het prettigste is ilse
hier nog niet ondernomen...maar wordt ook tijd... vijlen is inderdaad een optie en mijn zus knipte inderdaad bij haar kleine altijd de nageltjes knippen als ze sliep..denk als ik ga knippen dat dat ook het beste is, maar ik ga eerst beginnen met vijlen..(ook als ze slaapt)
ik vind het juist eng als ze slapen, als hij dan wakker wordt wordt hij wel heel abrubt wakker vind ik teminste hoor, daarom doe ik het als hij wakker is
bij julian scheuren ze zelf af. bab, sterkte met luuk. Hopenlijk voelt ie zich snel beter! Laura, vreemde mensen hebben ze daar!
@ Laura: haha ja dat zijn inderdaad bijdehante opmerkingen, maar daar vroeg ze dan ook wel om hahaha. Lekker handig trouwens dat je voor de gehoortest ergens anders heen moet. Dat Collin dat nu al doet! jeetje die is rap zeg! Als hij nu al van de rug naar de zij rolt, dan zal het omrollen ook niet lang duren. Eva is zover nog niet. Ligt gewoon rustig op dr rug met haar armen te zwaaien. Die heeft nog niet door dat ze kan rollen... ?