September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Onze topic is gesloten en heb even een nieuwe aagemaakt ;)

2. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Booky, wat een knappe mannetjes, leuk nini ;)

@ Sofie, fijn dat Noa weer de oude is!! lekker vroeg zeg!leuk he shoppen :d

@ Miriam, je hebt Pb en bedankt dat je de moeite neemt ;) fijn dat hij de leidster lief vind, charmeur :D

@ Helen, je bent geen watje!!! Ik begrijp je volkomen meid, ben ook een aantal jaren geleden verhuist naar het oosten. Inderdaad je doet er niet zo gauw 1,5 over om naar je fam. te gaan. Maar als je je llief bij je wilt hebben, moet je jezelf opofferen :D. Heb hier ook niet echt een vriendenkring en net als bij jouw, vrienden van man en fam. van man. dus begrijp je echt!!

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    JA, zag het ook al merakli, schrok ervan :D

Nou ff reageren ,want ik heb ook alles ff weer bijgelezen :)

@jusi, hier eet Lorenza haar fruithapje ook gewoon op en idd vers gaat er beter in dan het potje :D Hier ook ff met de staafmixer, maar dalijk als ze 6 maandjes is prak ik gewoon.

@pluk, gefeliciteerd met je achternichtje !!

@torties, leuke foto's van Alisa.

@booky, leuke foto's van je 2 maantjes :D
    Hier kan mano Lorenza haar naam wel goed uitspreken trouwens :) Eigenlijk best jammer, had ook wel een leuke bijnaam van manotje willen horen :) Hij noemt mijn zusje trouwens wel nana i.p.v Nathalie, blijft hij nu ook doen terwijl hij wel gewoon nathalie kan zeggen, maar voor hem is zij gewoon Nana :D

FF denken hoor, @ikbenhetmaar, vervelend dat linde ziek is, beterschap, hoop dat het al wat beter is vandaag.

@sofie, fijn dat het beter gaat met noa nu.

hmm... verder weet ik het niet meer hoor, vind het al knap dat ik zoveel heb onthouden :D

Gisteren weer naar de sportschool geweest en ja weer 0,5 kilo afgevallen !!! Ben er erg blij mee, word er wel vrolijk van als de weegschaal elke keer minder aangeeft :D

Met Lorenza gaat het ook goed, nog een beetje verkouden en Mano ook, maar is ook alweer bijna over.

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nog ff :D

@Hellen, nee ik vind je ook geen watje hoor, want hoe langer ik ga na denken dat we ook moeten verhuizen, omdat ons huis te klein is en mijn mannetje wil graag huisje met tuin (das niet zo makkelijk in Rotterdam) hoe erger ik het vind dat we straks niet meer zo dichtbij mijn moeder en mijn zusje wonen. Krijg er ook echt een naar gevoel van. Maar goed, ook wij moeten er over na gaan denken.

Dus begrijp je gevoel goed !!

5. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Nouja ik moest echt even twee keer kijken... gesloten?? waarom eigenlijk?

6. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Sofie; ja ik maak veel dingen zelf voor Luca, maar dan voornamelijk beddengoed, boxkleden, kruikzakken enzo.... aan kleding heb ik me nog niet gewaagd moet ik eerlijk zeggen. Het beddengoed en andere dingen vind ik vaak zo neutraal. Daarbij vind ik het erg leuk om het zelf te maken... Zie wel eens leuke boxkleden, maar dan zijn ze ook meteen 50 euro nou dan maak ik em liever zelf! Met recht met liefde gemaakt!!

7. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Joyce... een halve kilo al? Petje af hoor!! Moet er toch zelf ook echt een keer aan geloven...

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @elizabetje het is meer hoor, dat ik ben afgevallen, maar tussen vorige week vrijdag en gisteren ben ik dus een halve kilo afgevallen (ben al bijna 10 kilo kwijt nu)

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Oja d8 ook gelijk waarom, maar heb het ff gelezen ,alle topics die meer dan 1000 berichten hadden werden gesloten zodat zp weer sneller word.

10. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Go Joyce go !!!!! mooi een half kilo

11. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Jeetje al 10.... die hangen hier ook nog...ppffff... maar nogmaals super hoor!

ja heb het ook net gelezen.... een berichtje vooraf was wel handig geweest aangezien ik bijna nooit in dat onderwerp kijk over het forum...

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoo dan hier maar even verder reageren. Met de februari mama's ook al een nieuw topic....En dit gaat nog wel veeeel vaker gebeuren, las gister dat er bij iedere 100 pagina's een nieuw topic gemaakt moet worden....

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    He bah Linde koorts, is die inmiddels al gezakt?

Mooie foto's van Alisa, Torties!

Ghehe Noah zit nu ff in de wipper en Rosalie heeft een dekentje op de grond gelegd met allemaal speeltjes en komt nu tegen mij zeggen dat Noah daar moet liggen haha :D

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Lief he Ariel ??

Mano zei van de week ook kom Lorenza spelen en nou ja ze rageert natuurlijk niet, zegtie kom nou !!! :D

Wel heel lief !!

15. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    T zal nog wel even duren voordat iedereen dit topic weer heeft gevonden...

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Booky, je hebt twee prachtige mannetjes!

Hellen is logisch hoor dat er tegenop ziet! Ik zou het zelf bijv. nooit doen. Misschien eens kijken of er andere mogelijkheden zijn? Kunnen jullie je exniet uitkopen ofzo dat je Lief hier komt wonen?

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ahh wat schattige Joyce!

18. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Nou, dit is maar een stille boel hoor...

19. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wilde ik reageren, lukte het niet...
    Gelukkig nieuwe topic gevonden!

Ikbenhetmaar: Hoe gaat het nu met Linde? Ik hoop weer wat beter!
    Enne ik vind ook dat je een hele mooie naam hebt!!! Daarom heet onze dochter ook zo ;)

Merakli en Pluk: Gefeliciteerd met de nieuwe borelingen! Het is wel het ene uiterste in het andere he? Van Merakli zo zwaar! En van Pluk zo licht ;)

Torties: Mooie foto's van je meissie! En geweldige kleertjes hoor!

Booky: Mooie foto van je twee mannetjes!

Ik werk vandaag extra. Mijn baas is weer in Italië, of ik wel extra wilde werken.
    Zolang als mijn man nog geen baan heeft, doe ik dat maar.
    Al hoewel ik het wel zwaar vindt.
    Gisteren was dus mijn enige vrije dag en toen moest ik echt van het ene naar het andere rennen. Nog 2 vergaderingen... hoezo vrije dag???
    Arme kids, die zien hun moeder op het moment ook alleen maar vliegen...
    Met Yanoah lijkt het weer wat beter te gaan.
    Ik ben dus echt heel blij dat ik hem zijn 3e inenting niet heb gegeven. Want hoe ziek had hij daarvan dan wel niet geworden?

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als ze ziek zijn mogen ze ook niet geent worden toch? Tenminste vorige keer ging de wijkverpleegkundige met de arts overleggen of het wel kon/mocht omdat Noah toen die blaasontsteking en koorts had gehad...

Deel Deze Pagina