juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sam, ik kan niet anders dan me herkennen in hoe jij je voelt.. maar zo voel ik mij al uhh, sinds ik me ziek melde toen ik net weer aan t werk was.. Bij mij gaat t gevoel niet weg.. Heb maatschappelijk werk geprobeerd, maar dat helpt geen drol.
    Ik ga ervoor terug naar mijn HA volgende week..
    Ik raad je iig aan wel te gaan praten, het zorgt er bij mij voor dat t niet "erger" wordt, zodat die emmer met water niet over gaat stromen...
    Sterkte lieverd!

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @ilse, tis niet dat ik bang ben voor de reacties, maar meer dat ik mensen teleurstel, omdat ze dingen van mij verwachten en ik niet aan die verwachtingen voldoe.
    En dan eigenlijk alleen mijn vader, de rest interesseert me eigenlijk weinig. Maar ik heb mijn vader al zovaak teleurgesteld, en hij is zo belangrijk voor mij, ik wil zo graag dat juist hij trots is op wie ik ben en wat ik doe.

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mac, fijn weekend!!

@jolan, leuke foto;s van Lieke!

@ilse, nee herken t huilgedrag (nog) niet, gelukkig!

Ik was om 22.30 thuis, heb Collin bij de gastouder om 18.30 de fles gegeven en in bed gelegd, en om 22.00 eruit gehaald, en hij ging hier thuis weer gelijk naar bed, wilde niks drinken meer!
    Was super gezellig bij haar, haar beste vriend kwam nog langs, blijkt oud klasgenoot te zijn van mij, was super leuk!

Ik duik ook mijn bed in, morgen vroeg zwemmen, en alles klaarzetten voor Collin's logeer partijtje!

Slaapse meiden

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    O meid, ik wordt ook weer helemaal verdrietig... ik heb me toch gejankt en gejankt dat niemand van me hield en dat niemand het iets kon schelen... ik kan het me nu niet eens meer voorstellen.
    Meid echt naar de dokter gaan hoor!

En tuurlijk kunnen wij stoppen met roken!

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik begrijp het. Maar ik denk dat je vader ook heel vaak trots op je is en heel veel van je houd, ondanks dat hij het misschien niet altijd eens is met je beslissingen.
    Kijk is in de spiegel meid. Je kan jezelf met recht en oprecht in de ogen aankijken. Je doet het super. Dat weet jou vader ook.

Succes bij de ha. Slim van je om aan de bel te trekken!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik pb je even:)

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o sam ik wou nog even zeggen dat het natuurlijk niet zo is dat niemand van je houdt of dat het niemand intresseert dat is alleen jouw gevoel. Mensen hebben het vaak te druk met hun eigen leven en weten niet hoe ze moeten reageren. Het is gewoon shit om je zo te voelen...

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @laura jeetje meid ik wist niet dat je je nog zo voelde. En wat betreft je beslissing en je vader, miss is het moeilijk. Maar hij wil natuurlijk alleen maar het beste voor je. Dat je dan niet aan die verwachtingen voldoet is wel jammer natuurlijk maar je kan niet altijd alles doen wat anderen willen of van je verwachten! Het is jouw leven dus jij moet er gelukkig in zijn en als jij dat niet bent als je die opleiding gaat doen dan moet je het dus niet doen. Als je dat uitlegd begrijpt hij het echt wel!!

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Ilse...fijn dat het goed was bij de logopediste. Kan me eigenlijk wel voorstellen dat het te plakkerig is...helemaal aardappel...dat is na het blenderen net lijm:p (bij wijze van dan ;))
    Heel veel succes morgen meid!
    Enne..ik luister ook wel naar Saar hoor:p Wordt zo heel vaak genoemd...Ik probeer altijd uit te leggen hoe je het zegt...maar mensen snappen het niet ("Gewoon zoals serre, van glas, alleen dan eindigend op een A!)
    Maar goed....wat mensen ook aan de telefoon verstaan...ik wordt dagelijks Gerda/Sandra/Vera genoemd! Zo moeilijk is ie toch niet :p
    Raar he...weinig te vertellen...komt denk ik omdat ik heb gewerkt...daar beleef ik niet zoveel! Hahahaha!
    Pompoen heb ik hier toevalig klaarliggen voor het weekend! Hou ik zelf ook zo van!
    Wortels en boontjes zijn hier nog wel de favoriet! En bietjes natuurlijk! Hahaha
    Vind het wel super dat het met Eva's eten echt de goede kant op gaat! GO EVA GO!
    Ik zal nog wel eens zoeken naar haar! hihi!
    Wil je zelf weer 40 uur gaan werken? Lijkt me echt zwaar zeg...jeetje..
    Ow...en die jam ga ik ook maar eens naar kijken! Is wel wat lekkerder dan alleen boter! En hij krijgt vandeweek avocado...kan ook lekker op brood (en dat vind ik heeeeeeeerlijk)
    Zo goed? Heb wer wat verteld:p

@Debby...jij ook heel veel sterkte morgen!
    VOlgens mij kan je trouwens alleen maar uit bepaalde landen adopteren als je wel vruchtbaar bent...en zitten er allemaal voorwaarden aan (bijv. Christen zijn...en zoveel jaar getrouwd)
    Een vriendin van mijn beste vriendinnetje is zelf geadopteerd uit Sri Lanka en zij zijn erg lang bezig geweest voor een kindje daar vandaan terwijl ze er al 1 hadden. Ze hebben het nu op pauze gezet omdat ze onverwacht voor de tweede keer zwanger raakte. Maar het kon daar dus ook gewoon.

@Steph...oeeeeiii een aambei...vreselijk! heb er ook last van gehad! vind het echt horror! Hihi!
    Beterschap verder! Lijkt me idd schrikken zeg!

@Jo..thnx! ga hem denkik gelijk kijken! Lig in mn bed en wilde eigenlijk nog een aflevering van 16 and pregnant kijken..maar octomom is ook erg leuk! ;)
    Lekker dat het goed is gegaan met Lieke! Moet voor haar ook wel echt wennen zijn!
    Enne...FOTOOOOOO! (van de tanden dan bedoel ik :))

Huilen: Finn ook de laatse tijd! En als je niet snel genoeg bij hem bent gaat ie me toch GILLEN! Zo hard dat ik echt naar boven ren! Hij is zooooo driftig!
    En ik ben nu al heel de dag politieagentje aan het spelen!
    Hij heeft zo hard op de laptop geramt vandaag dat de D eruit was! (gelukkig zit ie er weer in :p)
    Maar ik blijf stig NEE zeggen! Hahahaha!
    En dan ook nog dat ie al heel de kamer doorkruipt! leuk hoor! Hahahaha!

Zwemmen: Gaat wat mij betreft nog door! Desnoods (als ze het snel zat zijn) drinken we bij mij nog wat...dat is nog geen 15 minuutjes rijden denk ik vanaf het zwembad.

@Aal...balen meid! Misschien is het wel gewoon allemaal even te veel! Ga eens na wat er allemaal gebeurd is de laatste tijd! Dan zou het dus niet gek zijn als je je even niet op je plek voelt in je eigen lijf (snap je wat ik bedoel?)
    Ik heb helass geen advies voor je...anders zou ik het graag met je delen mop!
    Maar ik zou er niet mee blijven lopen hoor! Desnoods ga je naar een maatschappelijk werker of iets!
    Hele dikke KUS!

@Aal en debby...SUPER dat jullie het nog zo goed volhouden niet te roken! Ik ben trots op jullie! Hihi!

@Ilse en mama...ik had met een paar mama's overlegd die ook kindjes hebben met (lichte) KMA...en we gaan ook een eigen topic openen...zodat andere er niet mee worden lastig gevallen.
    Vaak kunnen ze er toh niets mee en hebben ook niet echt ervaring ermee om advies te geven.
    Dus jullie komen ook vast ;)

10. Koekeloerie

@gerda: whahahah sorry Sarah, kon het niet laten :D
    Dank je dank je. Zo ken ik je weer.
    Topic kma, goed plan! Ik zou het zo zelf verzinnen :D :p
    Waar waar?
    Advocado had ik hier onlangs liggen. Toen ik hem wilde aansnijden was hij niet meer goed (denk ik). Heb het dus nog steeds niet op. Is het echt zo lekker? Waar smaakt dat naar *blond*
    Tjah ik denk dat ik ga proberen om als freelancer aan de slag te gaan. Moet alleen nog toestemming aan mijn werkgever vragen. Inschrijven bij de kvk is al gedaan.
    Driftkikkertje is Finn. :D de D eruit gemept. Aardig sterk! Ik denk dat ik met Eva een stukje verderop ga zwemmen ;)

@Zwemmen: Tuurlijk gaan we nog! Heb er zin in.

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Ilse..pfff..waar smaakt avocado naar...jaa...het heeft niet zo heel veel smaak eigenlijk! Hahaha! Nee..het is een beetje fris en zacht. Maar alleen als ze goed rijp zijn! Vandaag had ik een harde..en die was niet zo lekker (klinkt heel gek zo!:p)
    Wat ga je freelance doen dan? Nu wekt je toch voor een woningstichting ofzo?

@zwemmen...ik denk niet dat ik mee ga...aangezien er hier mensen zijn die niet bij Finn in de buurt willen zwemmen :p

Hahaha! Erg flauw!
    Pffffff het is 0.11 en ik ben zo wakker als het maar zijn kan!
    Komt denk ik omdat Steef werken is...normaal kruip tegen hem aan en wordt ik lekker loom en moe en dan val ik snel in slaap (omdat hij zo saai is natuurlijk:p)

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    advocado smaakt naar advocado... haha
    t is een beetje boter achtig...

@sarah hehe echt flauw... ik ga ook zo slapen maar heb niet zo een zin. Mijn man is ook nog niet thuis.

13. Koekeloerie

Dan zal ik een rijpe gehad hebben... die was nl helemaal zacht. Stom stom. Klinkt inderdaad wel een beetje raar, dat jij een harde had :D Komt door het tijdstip denk ik :p
    Ik wil toezicht houden op planmatig onderhoud. Dus op een project als keuken renovaties of zwamsanering etc. Daarnaast wil ik (denk ik) bouwkundige keuringen aanbieden bij aankoop-verkoop van huizen. Het zijn nu nog hersenspinsels.

Ik doe Eva wel een helmpje op als we gaan zwemmen :D

Ik ga wel mijn bedje opzoeken. Mannetje ligt te wachten. Morgen zware dag.

14. Koekeloerie

@Debby: Sterkte morgen.
    Goede uitleg van de smaak van advocado :D
    Waar is je man?

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    goede morgen..

Wij gaan zo lekker zwemmen, zijn lekker aan t treuzelen vanmorgen.. moet over 15 min wel echt pim uitlaten en dan lopen naar t zwembad, maar Collin ligt nu nog rustig aan zijn fles te lurken en ondertussen te spelen met zijn favo knuffel..
    En ik zit mijn nagels te lakken, lekker nuttig.... haha!

16. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ja Danians tandjes zijn ook zo scherp

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wat een schatje

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja idd een druk weekend, maar wel gezellig

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wat vervelend dat je je zo voelt.
    Het is wel beter dat je er over praat anders krop je het op en dat is ook niet goed.
    Hier kun je het altijd kwijt.
    **DIKKE KNUFFEL**

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Veel plezier met zwemmen.