@debby grappig is dat verschil zeg.. Collin zit al een maand in de auto stoel.. en al vanaf 3 maanden in de kinderwagen! Nu zelfs al in de buggy... Maar toch lijkt het me ook nog wel heerlijk om nu nog met de wagenbak te lopen en de maxicosi.. ik mis t wel heel erg!
@lau...noudan laat die arbo-meneer maar eens even weten dat jij je werk niet naar behoren kan doen als je zo behandeld wordt! Ze praten niet eens tegen je! Je raakt er hardstikke gestresst door! En erg raar dat jij als enige nog niet weet wanneer je cantract eindigd...ook weer zoiets! Ik zou er op staan dat ze het met je bespreken! @Natja...kan je niet helpen! Ik heb een spiraal zonder hormonen. Sorry! mn menstruatie is wel wat langer...6/7 dagen...waarvan 3 heftig...maar heb geen hoofdpijn of buikpijn! Helemaal niets! Maar zonder spiraal ook niet...met hormonen juist wel heel erg! @Lau..zooooo lekker! Meestal zitten wij rond de 2100 euro...door de hypotheekrente..ds verwacht dat dit jaar ook! Heb alleen nog steeds mnjaaropgave vn mn werk niet! Finn heeft hetzelfde alleen met maat 80...74 kan echt niet meer...zit veel te strak maar maat 80 zijn de mouwen veel te lang van! Raar heh...je zou haast gaan denken dat onze kids niet kloppen! Hahahaha! @Guusje...sorry...beetje onduidelijk...om zwanger te raken bedoelde ik! Maar volgens mij heb dat je wel eens verteld of niet? Heel slecht...ik vergeet zulke dingen...sorry! Verlatingsangst zou zomaar kunnen! Dat krijgen ze ook nu toch? En als je het niet fijn vind om hem eruit te halen ga je desnoods een boekje lezen of iets op zn kamer...dat hij wel in zn bed kan slapen e.d. Heel normaal..je bent hardstikke geschrokken natuurlijk! @Bas...bij deze foto's zie ik het ook een beetje! Bij die andere zag ik echt niets! Haha! Maar hier wel! Ze zijn nog net iets lichter dan mijn eerste test denk ik...al eens kijken! @Mama..je moet me juist positief houden Hahahaha! Ik ga hem nu uit bed halen en dan mag hij pas wer na de laatste fles! Haha! Het schema loopt sowieso al door elkaar vandaag...dus dat gaat lekker! Ik heb ook Opperdepop gehaald gisteren! Zoooo leuk! Ik ga eten samen met Finn...doeiiiii!
ja verstandig. Lieke heeft het vandaag ook een beetje anders gedaan en heb haar om 16.45 nog even extra opbed gelegd. Anders was ze van 15.00 tot 19.30 wakker, beetje lang....
idd grappig lau! Ik denk dat Emma nu zo een 67 cm is en tot 70 cm kan ze in de bugaboo. Die reiswieg is ook wat groter. Ik vind het heel praktisch vooral als we op visite gaan enzo... tot hoeveel cm kunnen ze in de maxi cosi dan? sarah eet smakelijk!
Aaliyah, gefeliciteerd met je vriendin! Kleertjes, Lucas heeft nu sinds dit weekend maat 74 aan. Maat 68 paste eigenlijk nog wel, maar het begon toch een beetje strak te zitten. Wat grappig trouwens dat Prenatal bij veel van jullie groot valt. Dat zijn juist de kleertjes waarmee Lucas als eerste een maat groter gaat en die hem het snelst te klein zijn. Vanmorgen wilde ik hem een nieuw truitje aantrekken en dat kreeg ik helemaal niet aan. He bah Debby, jij ook al niet lekker. Wij hebben er hier gelukkig nog geen last van gehad. En spannend een eisprong! Ik heb nooit ovulatietesten gedaan dus kan je niet helpen. En Zoë al naar de grote autostoel! Lucas heeft in de maxi-cosi nog 5 cm over, dus dat duurt nog even. Sarah, voordat we zwanger waren van Lucas hebben we ruim een jaar in het ziekenhuis gelopen. Ik heb vanmiddag met Lucas weer bij de huisarts gezeten. Hij heeft bijna anderhalf uur gekrijst. Op een gegeven moment werd hij helemaal panisch en ik wist echt niet meer wat ik moest doen. Zelfs toen ik hem uit zn bed haalde werd hij niet rustig. De huisarts kon niet echt iets vinden, maar ze denkt dat hij keelpijn heeft van de pseudokroep. Het is natuurlijk wel een ontsteking.
@debby spannend van je ei...hopelijk is het raak meid!!! Hoe was je weekendje weg?? Las wel dat je weg bent geweest maar volgens mij niet gelezen hoe het was? @laura wooow dan is collin zeker groot! Net foto gezien van mn vriendin en dr zoontje, prachtig kindje!! Ze zag er wel moe uit, maarja is natuurlijk niet gek! Jason krijgt 2 tandjes....hij had al wat zure luiers en nu voelde ik 2 bobbeltjes onder.... Morgen ga ik naar de h.a omdat ik wat paniekaanvallen heb gehad in de stad en in het winkelcentrum, eigenlijk overal wat openbaar is...
nee al veel eerder achteraf al een paar maanden last van ook op mn werk,maar dan minder erg. nu is het erger...volgende week naar de bedrijfsarts
Avond! Nu eerst de hond uitlaten, daarna Esmee de fles geven en dan voor ik ga slapen nog eventjes kijken hoe het met jullie allemaal gaat. Zo druk de laatste paar dagen. Sorrie dat ik jullie wat verwaarloos. Hier verder alles goed trouwens! Druk, maar heel goed. Ook met Esmee, ons mooie, lieve, gekke, druktemakertje. (zie site voor meer info) Oke, ik ruik de hond. Gatver! Tijd dat ie even eruit kan. Tot straks meiden
sam wat vervelend dat je die paniekaanvallen weer hebt gehad. Ik heb gehoord dat dat heel heftig kan zijn. Echt een gevoel als je dood gaat... sterkte meid! succes morgen bij de huisarts. En maak je bedrijfsarts ook maar goed duidelijk dat je voorlopig even niet kan werken. Je moet niet over je grenzen heen gaan hoor! weekendje weg was wel leuk, maar we werden ziek dus lagen om 8 uur in bed. Zijn nog wel naar de sauna geweest, wat wel lekker was. en jason heeft tandjes jeeeh! Emma nog steeds niet... heb echt het gevoel dat wij de allerlaatste zullen zijn
over tandjes gesproken.. collin heeft er nu 4.. 2 onder 2 boven.. wat zijn nu de volgende? want hij heeft alweer zure luiers en verhoging... gok dus nog meer tandjes??
Nou ik heb eindelijk in zn mondje mogenvoelen hoor! (naja...mogen! Haha!) Er zitten 3 bobbels...bijzn voortanden boven en bij een hoektand beneden....dus ik vind het niet zo gek dat ie dan een beetje lastig doet! Maar dat kan dus nog wel even duren allemaal! Je ziet zn boven hoektanden trouwens echt al goed...echt Dracula! Hahaha! Hij had net 38 graden...maar het was al weer wat gezakt toen ik hem naar bed bracht! Hij heeft op zich ook goed gegeten...alleen denk ik dat ie te erge honger heeft. Eerst kreeg hij om 17.00 opzn gemak de fles en om 18.00 groente... Nu krijgt hij zn fruit later en dan zn groente om 18.00 (vandaag later omdat ie laat wakker was) Dus hij werd gewoon boos omndat ik niet snel genoeg ging...alles weer wegslaan enzo! Bloemkool overal! En ik had een bekertje drinken gegeven en als ie maar aan de beker kan lurken was het goed. Maar uit eindelijke was zn honger iets gestild en werd ie rustig... Het is een vreetzak! @Guusje...ow...oke! Spannend hoor...gaan jullie dan gelijkin april helemaal van start of is dat eerst een gesprek enzo? @Lau..geen idee...Finn doet het sowieso al niet in de goede volgorde! Hahaha! Hier ook een beetje zure luiers...alleen niet dun ofzo....alleen ruiken ze heel zuur!