juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier net uit mn werk.. pfff ben moe, en mn onderkantje doet weer zeer, dus iets te zware drukke dag geweest vandaaag.

Bramnog ff fles geven (nog niet van zieke manlief gehad) en hond uitlaten (zieke manlief zit in bad en normaal doet hij laatet ronde)
    en dan kan ik eindelijk naar bed.

@maat kleertjes, bram zit in maar 74
    @tandjes, Bram is nu ook aan de beurt, heeft er nog geen 1....
    @lau, verstandig dat je hele week thuis blijft, ben benieuwd per wanneer je moet stoppen en of je dat morgen hoort
    @sam suc6 bij de ha, vervelend die paniekaanvallen,
    @guusje ook al weer bij de ha, sterkte.

@rest die ik vergeten ben sorry....

maar ga nu (na alle bezigheden gedaan te hebben) naar bed, morgen half 6 wekker weer om te werken...

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sarah arme finn, dat moet zon pijn doen he die tandjes!!
    Collin doet de volgorde wel goed volgens mij :p

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    *Zo, lekker op bed, tv aan, chocomouse erbij en de laptop op schoot. :)

En nu eindelijk even tijd voor jullie.*

@Snieke, weer aan de foliumzuur zie ik?? Wat leuk!!! Ga je er gelijk weer voor?
    Dan is het ook tijd voor een gezellige cyclusbanner he.

@Sarah, volgens mij zei Ilse van de week dat er met 8 maand weer een sprongetje kan komen....

@Mama, hoe is het afgelopen met de bommelding? Eng hoor!

*hmmm chocodreams met witte chocoladestukjes*

@Bas, wat een spanning! Wanneer zou je nod zijn als je de langste cyclus aanhoud?

@Mac, wat een lekker ochtendje hebben jullie gehad. Hoe is het nu met manlief?

@Tamtam, beterschap meid!!

@Guusje, misschien heb je het al eerder gezegd, maar ik zie nu dat je 20-04 naar de gyn moet voor een brusje. Waarom moet je eerst naar de gyn?

@Natja, wat vervelend dat je doorbraakbloedingen krijgt met de pil. Kan je geen advies geven helaas.

*nu eerst maar eens verzenden voor ik een hele pagina vol heb*

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    stef lekker hoor die chocoladepraatjes maar ik ben op dieet ;)

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

nou krijg spontaan zin in chocolaa...
    haha

manlief is nog niet echt opgeknapt, gaat morgen wel weer werken, eigenwijs is ie....

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

nou truste dames

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    @Menstruatie.. Wat heerlijk, weer 9 maanden niet ongesteld! Niet denken aan de 6 weken achtereen na de bevalling. ;)

@Marloes, leuke nieuwe banner van je schattige knulletjes.

@Belasting, je krijgt toch altijd een brief als je weer moet gaan invullen of niet?

@Sam, gefeliciteerd met de kleine van je vriendin!

@Debby, bij mij was het streepje niet even donker als de controlestreep. Denk dat ik op de andere computer het rijtje ovutesten van toen ik zwanger werd van Esmee nog wel heb staan. Help me even herrinneren, dan zet ik de foto er morgen even op.

@Tandjes, zijn er ook nog kindjes die net als Esmee nog geen tandjes hebben???
    Ah Emma ook nog niet! En Bram dus ook nog niet..

@Sam, nou dacht ik alles gelezen te hebben. Maar toch niet, want zie ineens iets over aanvallen?? Wat voor aanvallen? Oh Paniekaanvallen, wat eng!! En nu?

*Ik ben weer bij!!!*

Het is inmiddels wel tijd om de computer uit te doen en lekker te gaan slapen.

Weltrusten meiden en beebjes!

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Steph...wij hebben de brief voor de belasting vrijdag gekregen...dus je zal hem ook wel snel hebben!

@Lau...Hahaha...Tjaa...Finn is gewoon net zo dwars als zn vader:p Die doet ook niets zoals het hoort! Hahahaha!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    stef ik wil wel heel graag je ovutesten zien!

Welterusten meiden!

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Goede morgen!
    Collin heeft van 18 tot 7 geslapen! En hij is nog moe, nu een flesje en weer lekker naar bedje toe!
    Ik heb niet geslapen werd elke keer Wakker van de pijn... Ben toen maar animal planet gaan kijken:( zodat ik stil zou liggen!

Hoest met jullie en de Beebs?

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou hier is het weer vreselijk! Hahaha! Klinkt wel hele erg heh?!

Finn is 5 keer wakker geweest vannacht! Hetmoet niet gekker worden!
    Steef vroeg of ik hem iets nieuws had gegeven gisteren...maar ik zei van niet...en nu net bedenkt ik me dat hij heel erg verdunt druivensap heeft gekregen.
    Er stond op de verpakking 100% sap en ik heb het gevraagd en er zou niets anders dan druif inzitten...dus ik heb het gewoon gegeven...
    Zou toch niet daarvan zijn dan? Druif kan hij gewoon tegen?
    EN hij had ook geen buikpijn volgens mij...
    Pffffff...moeilijk hoor...ik hoop maar gewoon dat die bulten snel tanden worden! Hahaha!

En tot overmaat van ramp wordt ik wakker met rugpijn...hetzelfde als wat ik een poos geleden had...met zo'n doof en prikkelend gevoel ook weer.
    Dus ik ga zo gelijk maar naar de HA...ik moest meteen terug komen als ik er last van had...dus dat doen we dan ook maar!

Ik ben kapot! Nu al! Hahahahaha!

12. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Heb nog niet terug gelezen als ik er aan toe kom zal ik dat doen.
    Ik voel me gelukkig iets beter.
    Mijn man heeft nog steeds last van diarree en ook Danian is niet fit.
    Hij heeft voor de 2e nacht gespuugd.
    Hij is verder wel vrolijk en heeft geen koorts, maar je kunt aan hem merken dat hij niet fit is.
    Hopelijk knappen we vandaag allemaal nog wat meer op.
    Hopelijk gaat hier verder alles goed.
    Beterschap voor de dames en beebs die ook ziek zijn.

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Sarah, oh dus toch tandjes bij Finn. Dan weet je in ieder geval wat er met hem aan de hand is. En waarschijnlijk gaan we dan gelijk weer van start. Ze weten wat er aan de hand is en welke methode bij mij werkt.

Balen Laura dat je zo’n slechte nacht hebt gehad. Heb je geen pijnstillers gekregen?

Tamtam, gelukkig voel je je weer wat beter.

14. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    sam wat erg voor je ik hoop dat je gauw minder paniekaanvallen hebt.

wat veel zieke en nu sarah ook nog die last heeft van 'r rug gaat niet goed hier meiden.

Gelukkig krijgen er vele tandjes en zijn ze niet echt ziek. Bs klrijgt overigens nu pas zijn eerste tandje.

tamtam weer aande betere hand fijn hoor.

Allemaal beterschap ook degene die ik ben vergeten.
    xxx Joyce

15. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    zoooo weer bij!

balen lau van je nacht, slaapt collin heerlijk kan jij niet tukken!! hopen dat de pijn snel minder wordt, zou zelf denk om de 6 uur in ieder geval een paracetamol nemen dan werkt dat beetje preventief.

aal, bah eng zeg! hoop dat de arts wat voor je kan doen. sterkte.

o o 5 x wakker! dat is wel heeeeuuuul veeeeeel! zeker als je het niet meer gewend bent he? hier komen de 2 tandjes eraan, maar zijn nog niet door hoor! ze groeien niet zo hard.. overdag doe ik er niets aan, maar voordat ze gaat slapen masseer ik dr tandvlees met zo'n borsteltje en daarna smeer ik er dentinox op (verdooft) dus dan gaat ze heerlijk tukken..*knock on wood*

jee, mac klinkt als een druk schema! en dan ook nog is een zieke man.. sterkte en werkse!

heb rianne al een paar dagen niet gezien klopt dat? gaat toch wel goed met kleine lenthe?

net bij het cb geweest, dacht dat het om 13.15 was, kijk ik in het boekje is het om 9.15 oops! moest ik ineens opschieten.. maar ja, gelukkig is het hier in het dorp, dus nooit ver weg!
    sasha weer helemaal goedgekeurd, ze is 68 cm en 7400 kg, dus nog steeds klein meiske. Maar was helemaal prima verder! ze liep mooi op schema met alles wat ze moet kunnen of niet moet kunnen. Dus nu weer terug met 11 maanden... tjeee wat gaat dat hard dan he?

16. Kejay

Kejay Niet meer actief

Weer even snel een berichtje van mij. Keana zit volgens mij midden in de 8 maanden sprong, heb mijn handen vol aan haar!
    Ze kan moeilijk alleen zijn en begint te huilen als ik de kamer uitloop, wegga bij oma of het KDV... Toch kan ze nog aardig alleen spelen, als ik maar in de buurt blijf.

Guusje, spannend 20 april. Wel fijn dat ze je meteen helpen met zwanger worden!

Snieke ook weer aan de foliumzuur, spannend!

Marloes, hoe zit het met jou kinderwens? Gaan jullie er al binnen kort weer voor?

Aal, laat die bedrijfsarts maar een poepie ruiken hoor, paniekaanvallen zijn niet fijn. Neem maar even de tijd voor jezelf.

Steph; Schiet al op met jou he??? Ik kijk altijd naar je filmpjes op hyves, wat een eigenwijze meid is Esmee! Leuk hoor. Zag een tijdje geleden ook je buikfoto, mooi!

Kuide, Jou zit het ook niet mee met werk. Vandaag kreeg je meer te horen toch?

Rianne ook al een tijdje niet gezien, gaat het nog steeds goed met Lenthe?

Nat; gaat het de goede kant op met Jul? Ik las op hyves dat de kuur aanslaat, goed hoor!

Tandjes, hier al 5!!! In 2 weken tijd 3 erdoor gekomen, arm kind. Nu zit er alweer 1 te pesten. Gaat zo snel in 1x

Joa, hoe is het met de kleine man?

Ze is vannacht een paar keer wakker geweest, de laatste dagen eigenlijk al, waar is mijn meisje die lekker doorsliep!?!?! Na ongeveer 20 keer "slaap kindje slaap" gezongen te hebben, gingen haar oogjes weer dicht.
    Voor de rest heel ondeugend en alles aan het ontdekken.

Ga straks even naar de kruidvat, pampers kopen en ook ik ga weer foliumzuur slikken. We hebben wel een beetje een idee wanneer we willen stoppen met de pil. Maar nu het dichterbij komt, weet ik niet of de tijd al rijp is. Maar al beginnen met foliumzuur kan natuurlijk geen kwaad.

17. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    lau, mac, jolan, deb!
    meeting nieuws op het andere forum!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @bloempje mooi gewicht en lengte van Sasha wij hoeven ook pas met 11 mnd terug.
    Ben je lekker bruin?:D

@rox oooh spannend ook al voor de 2e!!! Ik wil ooook...gisteren vriendin bevallen en nu rammelen mijn eierstokken ook maarja even wachten.

Net op mn werk geweest. Was heerlijk hihih(niet gewerkt natuurlijk), iedereen vond Jason zo een knappert *trots* en antilliaanse collega zat al je moet voor broertje of zusje gaan hahaha. En iedereen vast houden, maar vond ik niet erg, waren 3 mensen en die ken ik goed en hoort beetje bij die cultuur (suriname/antillianen).
    Was wel iemand van de ab die ik niet goed ken die aan hem wilde zitten toen zei ik wel, wil je niet aan hem zitten hahaha.

19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    mooi ding!

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

nou wat een nacht weer zeg
    hoe was t bij de ha?